Continue naar vol vermogen gaan voor een paar min en weer uit. Extreem pendelen.
Heeft niets te maken met over/onder dimensioneren, de unit kan prima terugschalen, maar hij doet het gewoon niet tenzij je hem handmatig via demand control limiteert op een bepaald percentage. Doe je dat niet start hij continue op vol vermogen, trekt 2100W en stopt weer na een paar minuten.
Als ik hem op auto laat...
:strip_exif()/f/image/YLMIj01E8YdenagbTQ8uGvlY.jpg?f=fotoalbum_large)
Na handmatig instellen..mooie lange runs..
:strip_exif()/f/image/cbs5kYuhISxnjlZuKRpvik7Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel vervelend want het demand control percentage verschilt natuurlijk afhankelijk van het weer, en je wil niet steeds het percentage verstellen als het buiten kouder wordt. (Per binnenunit...dus 8x in mijn geval)
Heeft niets te maken met over/onder dimensioneren, de unit kan prima terugschalen, maar hij doet het gewoon niet tenzij je hem handmatig via demand control limiteert op een bepaald percentage. Doe je dat niet start hij continue op vol vermogen, trekt 2100W en stopt weer na een paar minuten.
Als ik hem op auto laat...
:strip_exif()/f/image/YLMIj01E8YdenagbTQ8uGvlY.jpg?f=fotoalbum_large)
Na handmatig instellen..mooie lange runs..
:strip_exif()/f/image/cbs5kYuhISxnjlZuKRpvik7Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel vervelend want het demand control percentage verschilt natuurlijk afhankelijk van het weer, en je wil niet steeds het percentage verstellen als het buiten kouder wordt. (Per binnenunit...dus 8x in mijn geval)
[ Voor 8% gewijzigd door Navi op 20-03-2024 20:11 ]
:strip_exif()/f/image/tZsgqwiwtchTudCVYGleW8Zu.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/pK79ddMC4qobz1yt8mwsgeAW.jpg?f=fotoalbum_medium)
/f/image/h83v8sPEsVs4onLTxuu5qZue.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/UnPohvfqaoxbdFsLNzdd7yfa.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/RRT3X5JgFhlJVttsSpmCCZXA.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/CMGKO9jKttrsJoaSgulDvXJT.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/apbV0odg78yXskvAmNvbHcgd.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/1JUFwMNBr2mW9sX5CSSlhdX7.png?f=fotoalbum_small)