Post hier je zelf gemaakte [Photoshop] wallpapers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 546 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tis een begin..merendeel uit men klas staan met bewondering te kijken wat ik ff binnen 2 minuutjes zit te klikken..en et steld geen ruk voor (zoals die kutpic van me hierboven ;) )

zit ik denk ik in de verkeerde klas :P maar ja..et moet nou maar eenmaal..tis wel handig die modules die je af hebt dan.. kan je al wel bij veel terecht vaak... (niet teveel verwachten dan..maar et kan)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op woensdag 12 september 2001 23:23 schreef gitaarwerk het volgende:
tis een begin..merendeel uit men klas staan met bewondering te kijken wat ik ff binnen 2 minuutjes zit te klikken..en et steld geen ruk voor (zoals die kutpic van me hierboven ;) )

zit ik denk ik in de verkeerde klas :P maar ja..et moet nou maar eenmaal..tis wel handig die modules die je af hebt dan.. kan je al wel bij veel terecht vaak... (niet teveel verwachten dan..maar et kan)
Dat is zo. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op woensdag 12 september 2001 23:23 schreef gitaarwerk het volgende:

U doet welke opleiding ? Doen ze daar ook een beetje aan 3D Max ? Ben namelijk mijn huidige opleiding meer dan zat (netwerkbeheer :r), ligt me gewoon niet zo, loop er op m'n sokken doorheen, helft heb ik vorig jaar in het MBI al gehad, kwil gewoon tekenen :(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• OkkE

OkkE

Op donderdag 13 september 2001 00:53 schreef C44 het volgende:

[..]

U doet welke opleiding ? Doen ze daar ook een beetje aan 3D Max ? Ben namelijk mijn huidige opleiding meer dan zat (netwerkbeheer :r), ligt me gewoon niet zo, loop er op m'n sokken doorheen, helft heb ik vorig jaar in het MBI al gehad, kwil gewoon tekenen :(
Ik doe Multimedia Vormgeven, op ut GLR. Leuke opleiding. Je leert Max, Illustrator, InDesign, Photoshop, Flash, enz..
Ik kende de meeste progs al, mgoed. Toch wel leuk. ;)
Misschien iets voor jou.. :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

heb deze van de week gemaakt vind het wel geinig... vind altijd dat je background een beetje rustig moet blijven.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zymotic/lbw.jpg

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op donderdag 13 september 2001 08:47 schreef OkkE het volgende:

[..]

Ik doe Multimedia Vormgeven, op ut GLR. Leuke opleiding. Je leert Max, Illustrator, InDesign, Photoshop, Flash, enz..
Ik kende de meeste progs al, mgoed. Toch wel leuk. ;)
Misschien iets voor jou.. :?
Ik vind het zeer zeker interessant, alleen waar ligt dat GLR ergens ? Kom zelf uit Limburg dus vandaar.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wij zitten in rotterdam, je hebt er een in eindhoven en in utrecht geloof ik

Jah,... tis een goeie opleiding opzich.. tis veel basis, en de helft weet je al..zeker 1e jaars (of zoals okke, 2 in 1 jaar..) dus et ebgin is erg saai.. maar et is wel goed.. niet alleen tekenen..maar et gaat voornamelijk om de creativiteit die je ontwikkeld en je leert ook trends.. erg belangrijk

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 13 september 2001 09:45 schreef ZyMoTiC het volgende:
heb deze van de week gemaakt vind het wel geinig... vind altijd dat je background een beetje rustig moet blijven.

[afbeelding]
kvind em erg mooi :D

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heehhhh...nou krijg ik ook weer neiging er eentje te Fshoppen... maar ik moet huiswerk maken :(

*grom* ik ga er nog zeker even aan vanavond :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:34
Ok beetje lief zijn voor mij dit is mijn eerste echte ( tijd besteede) wallpaper :)
Klik op plaatje voor grotere versie graaaag comments :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ademmen.nl/Elcaminosmall.jpg

Owja letters was eingelijk fout maar von het ook wel weer leuk :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.f2s.com/zooi/walls/1.jpg
groot: hier

Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.f2s.com/zooi/walls/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.f2s.com/zooi/walls/3.jpg

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

van allebei..erg mooi

:D proficiat...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 14 september 2001 02:26 schreef merten het volgende:
een aantal platen door mij gemaakt:

http://www.evizion.nl/vision_29.08.2001_2.jpg
Die vink erg smaakvol.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

okay ik heb er hier eentje getiteld 'man behind the screen'

www.motherfucker.nl/extra/wallpaperz/manbehindthescreen.zip

ik heb er nog meer op www.motherfucker.nl onder de sectie 'vision'

je zal waarschijnlijk even je fantasie moeten gebruiken om de gecensureerde teksten hier zelf aan te vullen, gezien mijn enigszins shockerende url...

Verwijderd

nou nou er wordt niet eens gecensureerd. cool. nou nog maar eentje dan:

www.motherfucker.nl/extra/wallpaperz/goldnsilver.zip

Verwijderd

gappig idee, is alleen wat simpel. In 5 min. gemaakt?!!?

Probeer hem verder uit te werken, dan wordt ie zeker vet (gezien de originaliteit van de foto zelf)!

goodluck

Ik bedoelde die eerste trouwens, manbehindscreen...
(je post zo snel, dat gaat mijn ochtend-typ-snelheid niet bijhouden.... ;) )

Verwijderd

thanx, alleen de foto op zich is niet veel aan hoor. verder heb ik geen mega kin en ben ik niet kaal haha!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op vrijdag 14 september 2001 02:26 schreef merten het volgende:
een aantal platen door mij gemaakt:

http://www.evizion.nl/mg_v3.jpg
http://www.evizion.nl/vision_29.08.2001_2.jpg
http://www.evizion.nl/bth_03092001.jpg
ERGGGG MOOI!! :D

• OkkE

OkkE

Op donderdag 13 september 2001 23:12 schreef Dezjay het volgende:
Ok beetje lief zijn voor mij dit is mijn eerste echte ( tijd besteede) wallpaper :)

[afbeelding]

Ok, zal mijn mening eens geven. Niet denken dat ik je afkraak, probeer je te helpen. ;)

Aller eerst de kleur, grijs vind ik niet echt een leuke kleur. Zeker niet als achtergrond voor Windows. Heel Windows is namelijk al grijs. ;) Ik zou dus iig een beetje kleur toevoegen, dat kan heel weinig zijn zodat het net niet helemaal grijs is, of een echte (felle) kleur.

Dan het onderwerp. Tsja, babes en cars zijn wel de meest geliefde onderwerpen natuurlijk. Maar Ik vind deze combi niet echt passen. Er zit namelijk geen verband tussen de 2.
Je ziet een babe en 2 autos. Maar het hadden ook 2 foto's naast elkaar kunnen zijn. Probeer iets meer verband te maken. Bijv door de auto en de babe de zelfde kleur/tint te geven, of door ze op/tegen elkaar te plaatsen. (wel opletten dat als je ze tegen elkaar zet, dat de verhouding klopt. ;)

Dat brengt me dan gelijk bij de compositie. Deze vind ik ook slecht, zoals ik al zei; ik zie geen verband. En die babe is niet opvallend. Ga eerst na wat het belangrijkste is in je wallpaper. Nu valt mijn oog eigenlijk als eerste op de vreemde text, terwijl het eigenlijk om de babe en de auto's gaat. Zorg dus door kleur en/of compositie duidelijk de aandacht te vestigen op het belangrijkste deel.

Hope This Helps, succes iig.

• Dark Blue
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/NaturesPurePrev.jpg

Ik vinnum zelf niet zo mooi, 2 uurtjes Photoshop, en niet mijn kleur. Misschien kan ik m mijn moeder aansmeren ;) die houdt wel van 'natuur'.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OkkE

OkkE

Op vrijdag 14 september 2001 20:49 schreef Toeter84 het volgende:
[afbeelding]

Ik vinnum zelf niet zo mooi, 2 uurtjes Photoshop, en niet mijn kleur. Misschien kan ik m mijn moeder aansmeren ;) die houdt wel van 'natuur'.
Behalve de text vind ik um wel leuk eigenlijk.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:40

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 14 september 2001 21:16 schreef OkkE het volgende:
Behalve de text vind ik um wel leuk eigenlijk.
En die sterretjes, bah wat kietsj :P. Voor de rest wel mooi ja.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

Op donderdag 13 september 2001 23:59 schreef Larkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
eerste en laatste vind ik wel mooi gelukt.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 september 2001 20:49 schreef Toeter84 het volgende:
[afbeelding]

plaatje op zich is wel leuk maar die eyecandy is echt om te huilen (letters + sterren) :)

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 21:37 schreef Tim Schuhmacher het volgende:

[..]

eerste en laatste vind ik wel mooi gelukt.
Thx :)

• RSP
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Op donderdag 13 september 2001 23:59 schreef Larkie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
WHAAAAAAAAA VET WERK !!! dit is echt mijn smaak :) nr 2 heb ik nu als background :) en digital hardcore is ook supervet :) nice work !

Verwijderd

leuke wallpapers (alleen een beetje klein..)
www.denki.f2s.com/digital-art/gallery.php
staat trouwens ook in me sig...

allemaal 800x600, bijna allemaal door mijzelf gemaakt.
Ik heb nu Hydrodynamics 2 op mijn desktop staan (met natuurlijk een vette rand eromheen, 1024x768 hè!)

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 11:19 schreef RSP het volgende:

[..]

WHAAAAAAAAA VET WERK !!! dit is echt mijn smaak :) nr 2 heb ik nu als background :) en digital hardcore is ook supervet :) nice work !
You're welcome :)

• OkkE

OkkE

Op zaterdag 15 september 2001 11:35 schreef denki_akira het volgende:
leuke wallpapers (alleen een beetje klein..)
www.denki.f2s.com/digital-art/gallery.php
staat trouwens ook in me sig...

allemaal 800x600, bijna allemaal door mijzelf gemaakt.
Ik heb nu Hydrodynamics 2 op mijn desktop staan (met natuurlijk een vette rand eromheen, 1024x768 hè!)
Da's toch allemaal vector. Kan je toch heel makkelijk ff vergroten. :)

Verwijderd

ok dan, hij is in 5 minuten gemaakt toen ik Soep net een weekje of 2 had ofzow

[edit] Leer eerst ff verkleinen en W&G zit in de regel niet te wachten dingen die in 5 minuten in elkaar gestampt zijn. Zoals ook in de FAQ staat.

Verwijderd

oz, chill, in 5 minuten in mekaar gestampt betekent bij mij dat het niet zo moeilijk eruit ziet... Kan best zijn dat ik er dagen op heb zitten kloten (en dat is hier dus ook gebeurd, want ik heb 'chinese tekens' in mekaar moeten flansen)

en ik zal ff verkleinen, maar wat je ook zegt, ik post'm dan weer... ook al is het van wat minder niveau als ik hier al gezien heb... boeiuh...

edit strax om neer te pleuren

[edit]
dit wassum dus, OZ! FOEI VOOR WEGHALEN :( :P :P

Afbeeldingslocatie: http://www.upctype.f2s.com/background2kopie640.jpg

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vind de grijze tekens mooi..maar de rest moett nog :P

ik zou omdat dit toch nogal strak is,..of een high-gloss (mshiny-metal etc) of een superstrakke shit eropzetten

dat grote chinese teken mag van mijn part weg, of maak em 1 kleur en werk em eens wat netter af. ver zou ik zeggen dat je em beter in rood kan doen.. (past bij et chinese thema)

Verwijderd

zitten wel een aantal ERRUG mooie bij :) Nice Job!

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 02:23 schreef gitaarwerk het volgende:
ik vind de grijze tekens mooi..maar de rest moett nog :P

ik zou omdat dit toch nogal strak is,..of een high-gloss (mshiny-metal etc) of een superstrakke shit eropzetten

dat grote chinese teken mag van mijn part weg, of maak em 1 kleur en werk em eens wat netter af. ver zou ik zeggen dat je em beter in rood kan doen.. (past bij et chinese thema)
thx voor de feedback :)

die chinese tekens, die onderste, zelf getekent, EN DAT HEEFT FREAKIN' LANG GEDUURD (I know, (8> )

:)

Verwijderd

Na het zien van al deze wallpapers, en de gebeurtenissen in de USA ben ik zelf begonnen met een nieuwe wallpaper(v01):

Afbeeldingslocatie: http://www.feel.f2s.com/temp/v01_small.jpg

Verwijderd

hijs leluq.. maar het begin is er ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.servicez.org/~blurpje/background6.jpg

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

opzet opzich goed jah,.. maar moet er wat meer aan doen..ziet er als basis al wel goed uit

• OkkE

OkkE

Op zondag 16 september 2001 13:41 schreef BlurpSter het volgende:
hijs leluq.. maar het begin is er ;)

[afbeelding]
Dat mannetje is wel koewl! Daar kan je opzich wel een koewle wallpaper mee maken. Heb je die zelf getekend?

• mpie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01-2016
Voor de photoshop fans heb ik mijn cu2 pagina helemaal in photoshop gemaakt en het staat op http://thongsong.cu2.nl er staan daar 3 wallpapers van mij bij. Hope ya'll like it.

Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 18:20 schreef OkkE het volgende:

[..]

Dat mannetje is wel koewl! Daar kan je opzich wel een koewle wallpaper mee maken. Heb je die zelf getekend?
nee.. van www.sucks.nl , bij de intro :)

sorry voor de spam:P

• OkkE

OkkE

Op dinsdag 18 september 2001 21:34 schreef BlurpSter het volgende:

[..]

nee.. van www.sucks.nl , bij de intro :)

sorry voor de spam:P
Owh, ok. Wel een heel koewl ventje! :)

Verwijderd

Nog 1tje, and that's it then! :), niet heel erg oud. Maar ben er zelf wel trots op dussss...

[show het dan maar]
Afbeeldingslocatie: http://www.feel.f2s.com/temp/rust01.jpg
[/nou nou, zo zo]

Nog iemand anders?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

beetje oude topic..maar blijft leuk..
*schop* :9

hier nog 2 van mij..lijken op elkaar..heb ze binnen een half uurtje op de lan vandaag gemaakt beetje cliche..maar goed... je moet wat he ;) )

1) http://www.guitarboard.f2s.com/noobatwork.jpg

2) http://www.guitarboard.f2s.com/pretender.jpg

(allebei 1600x1200)

Verwijderd

Op Tuesday 18 September 2001 22:38 schreef Spud het volgende:
Nog 1tje, and that's it then! :), niet heel erg oud. Maar ben er zelf wel trots op dussss...

[show het dan maar]
[afbeelding]
[/nou nou, zo zo]

Nog iemand anders?
leuk font..
Circular-J ?
van shift.jp.org?

Verwijderd

Nop, Dotplain.ttf
van euh...
een huis-tuin-keuken-font-site.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

nah, ik zal ook nog maar es ouwe }:O posten:

versie 1

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~hanglooz/imgdiv/wall_p51_1.jpg

versie 2

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~hanglooz/imgdiv/wall_p51_2.jpg

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Wat heeft die vrouw met die auto te maken?

• Passenger
  • Laatst online: 19-08 11:41
foto's zijn van mensen op GoT (weet niet meer van wie, geen zin om te zoeken ook...)

Afbeeldingslocatie: http://www.sbpro.nl/wallpapers/forest_small.jpg
klik voor origineel (1280x1024)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 22:38 schreef Spud het volgende:

[show het dan maar]
[afbeelding]
[/nou nou, zo zo]

Nog iemand anders?
ergg mooi! weet jij.. of misschien iemand anders een tutorial om die lynen op te achtergrond te maken? (die golvende zeg maar haha) .. ik zit'r aan te denken om het te verwerken in een site..

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op maandag 29 oktober 2001 16:23 schreef Alkahol!K het volgende:

[..]

ergg mooi! weet jij.. of misschien iemand anders een tutorial om die lynen op te achtergrond te maken? (die golvende zeg maar haha) .. ik zit'r aan te denken om het te verwerken in een site..
start photoshop/illustrator op en druk dan op F1->zoek naar PEN-TOOL

Verwijderd

Thank youss,

[tip:]
Je kunt ze ook heel snel in Illustrator/Freehand maken. Path tekenen, beetje met bezier curve experimenteren. Geen kleurvulling nemen. Alleen border een kleur of extra dikte geven, exporteren naar psd/bitmap/jpg en klaar ben je ;)

Succes!

Verwijderd

wallpaper1

wallpaper2

wallpaper3

wallpaper4

wallpaper5

Die laatste is aan de hand van een tutorial van fotosoep...
ben nogal een beginner met PS, maar het komt wel denk ik...

edit: hmmzz... die tweede wil echt niet

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Zeg Blaze, is dat vrouwtje van die devine.jpg nou ook zelf getekend of ergens vanaf geplukt? Die is namelijk wel erg mooi!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Evilernie933
  • Laatst online: 27-05 21:19
Ik vind ze wel mooi hoor blaze...

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 21:41 schreef Oogst het volgende:
Zeg Blaze, is dat vrouwtje van die devine.jpg nou ook zelf getekend of ergens vanaf geplukt? Die is namelijk wel erg mooi!
het figuurtje is van de film "Oh my goddess" als ik me niet vergis...

Heb het niet zelf getekend, wel de contouren opnieuw moeten overtrekken en de kleuren moeten bij stellen omdat het een freeze uit de film is...

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 21:56 schreef Evilernie het volgende:
Ik vind ze wel mooi hoor blaze...
thnx doed ;)

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022

• chuxiej
  • Laatst online: 13-07-2020
Op vrijdag 14 september 2001 02:09 schreef willem169 het volgende:
[afbeelding]

Klik hier voor groot (1600x1200)
zit dat top status bar dingetje standaard in winxp?

www.dannyhiemstra.nl

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Gewoon een leuk vrouwtje en erg simpel allemaal. Ben ook geen fotosoep meneer maar wilde jullie deze lookz van Alyssa niet onthouden. Kritiek etc is niet nodig want fotosoep zal ik toch nooit leren...

http://idiot.tmfweb.nl/wallpapers/Milano/Milano011.jpg

Stond eerst voor een te drukke tegelmuur.

http://idiot.tmfweb.nl/wallpapers/Milano/Milano010.jpg

Tweede is de foto geript van een strooifoto en bgtje bij gemaakt.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• spok9
  • Laatst online: 14-09 12:30

spok9

Groen...

Op dinsdag 30 oktober 2001 03:49 schreef FireFoxx het volgende:

[..]

zit dat top status bar dingetje standaard in winxp?
Dat is winbar, www.winbar.nl geloof ik...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:14

Draven

It wasn't me

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Oogst
Klopt het dat bijna elke Photoshop-beginner zijn zojuist vergaarde kennis gebruikt voor een wallpaper met een schaarsgeklede dame (=lekker wijf/leuk vrouwke/chickie) erop?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:34 schreef Oogst het volgende:
Klopt het dat bijna elke Photoshop-beginner zijn zojuist vergaarde kennis gebruikt voor een wallpaper met een schaarsgeklede dame (=lekker wijf/leuk vrouwke/chickie) erop?
ja, dat klopt :)

jammer genoeg

Verwijderd

Mag ik u daar even op aanvullen??

Nog beter: TJIK + REESCAR + SCANLINES ;)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:34 schreef Oogst het volgende:
neej, ik iig niet :)

die van mij zijn al weer offline, maar boeiuh, bij mij stonden er chinese tekens op :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lol.. mzmz..dat heb ik nooit eigenlijk =P
kheb altijd weinig gekleurde wallpapers.. het liefst geen :P
is sneller ..maar nun op men nieuwe systeem maak et weinig uit =P

• Oogst
Ikzelf ook niet hoor, daar niet van. Ik ben Photoshop gaan leren om te texturen voor 3d Studio MAX, dus dat is ook het eerste wat ik ermee deed. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op donderdag 13 september 2001 23:12 schreef Dezjay het volgende:

[afbeelding]

Weg met die auto's en vergroot die chick :P

Alle proemn in n drek

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Naar aanleiding van dieze draad ben ik ook maar eens aan het photoshoppen geslagen. Dit is overigens ook meteen mijn allereeste enigszins serieuze oefening, dus als jullie het maar een zooitje vinden... Ben nog maar newbie op dit gebied.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/jjwalviu/imperialmedia.jpg

Zelf vind ik em wel aardig gelukt gelukkig. :)

Verwijderd

Mijn witchblade background
1600*1200
Afbeeldingslocatie: http://www.oida.nl/images/witchbackground1024.jpg
1600*1200 versie
edit:
aangepast formaat!

• Oogst
Sommige mensen moeten eens leren resizen. Mijn beeldscherm gaat niet hoger dan 1280*1024, dus ík kan die Witchblade-plaat niet in één scherm bekijken. Hoe het dus bij maximaal 1024*768 of zo.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 23:56 schreef DaNCe2k het volgende:
[afbeelding]
deze foto is te vroeg genomen

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 23-08 15:45
Een van m'n wallpapers, de rest staat op m'n andere pc dus die post ik (misschien) later nog wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubcharts.nl/upload/dik2.gif

• Flaman
Op donderdag 01 november 2001 08:25 schreef Tangletje het volgende:
Een van m'n wallpapers, de rest staat op m'n andere pc dus die post ik (misschien) later nog wel:

[afbeelding]
Jij bent hiervan??? :)

• TangLeFuzZ
Op donderdag 01 november 2001 13:10 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

Jij bent hiervan??? :)
Nop, maar ik heb d'r een wallpaper voor gemaakt.... :)

Verwijderd

Voor de Lamborghini liefhebbers.... ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dexter/lamboback.jpg

Verwijderd

Voor de liefhebbers van zwarte mamba's.... ;)

Afbeeldingslocatie: http://kingsnake.com/elapidae/blkmambafemcloseup1024-2.jpg

• Hahn
  • Laatst online: 18:42
Op zaterdag 03 november 2001 09:57 schreef HFDexter het volgende:
Voor de liefhebbers van zwarte mamba's.... ;)

[afbeelding]
heb je die helemaal zelf gemaakt? :+ mooi hoor :D

The devil is in the details.

Verwijderd

Klik hier voor mijn wallpaper. (Dit is mijn eerste post op Tweakers.net)

• Obi
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Afbeeldingslocatie: http://sensation.id-t.com/downloads/sen1024x768.jpg

Deze eventjes terug gemaakt.

• RSP
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Op zaterdag 03 november 2001 15:57 schreef Obi het volgende:
[afbeelding]

wel vet ;) zelf gerenderd ?? jammer van die ArenA in het midden :+

• TangLeFuzZ
Op zaterdag 03 november 2001 15:57 schreef Obi het volgende:
[afbeelding]

Waarom post je een wallpaper met een render die je niet eens zelf hebt gemaakt?
Tenminste, als je die wel zelf hebt gemaakt is ie _mooi_, EN heb je het verkeerde beroep.....
Als je hem niet zelf hebt gemaakt (wat ik denk) dan vind ik het een beetje zielig.....gewoon een render van een ander met het sensation logo eronder, nah....

• Obi
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Op zaterdag 03 november 2001 19:50 schreef Tangletje het volgende:

[..]

Waarom post je een wallpaper met een render die je niet eens zelf hebt gemaakt?
Tenminste, als je die wel zelf hebt gemaakt is ie _mooi_, EN heb je het verkeerde beroep.....
Als je hem niet zelf hebt gemaakt (wat ik denk) dan vind ik het een beetje zielig.....gewoon een render van een ander met het sensation logo eronder, nah....
Oh sorry hoor.. De render is inderdaad niet van mij afkomstig.. Maar ik zag het probleem niet echt. Dacht er niet over na.

En ik heb hier de render niet liggen, maar daar is dus best een hoop aan geshopped om het resultaat van hierboven te krijgen. Maar ja..

En trouwens, hoezo het verkeerde beroep? Ik werk bij een Creative afdeling waar we dus dit soort dingen maken.. Ongeveer al het artwork wat op de evenementen gebruikt wordt komt van mijn afdeling.

• Oogst
Hé HFDexter en Obi, het kan aan mij liggen, maar die plaatjes zien er niet echt uit alsof er iets mee gedaan is. Vooral bij die Lamborghini vraag ik me af wat daar nou zo indrukwekkend Photoshop aan is.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Oefening
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 20:49 schreef Oogst het volgende:
Hé HFDexter en Obi, het kan aan mij liggen, maar die plaatjes zien er niet echt uit alsof er iets mee gedaan is. Vooral bij die Lamborghini vraag ik me af wat daar nou zo indrukwekkend Photoshop aan is.
eens :)

• brammetje
  • Laatst online: 12-01-2025
Op zaterdag 03 november 2001 20:49 schreef Oogst het volgende:
obi legt een post boven je uit wat tie allemaal heeft gedaan..
en nee, die lamborghini is idd niet geshopped neem ik aan :)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
De mooiste vrouw op deze planeet:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schdn01/GoT/drzymo-laetitia_casta_01_thumb.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schdn01/GoT/drzymo-laetitia_casta_02_thumb.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schdn01/GoT/drzymo-laetitia_casta_03_thumb.gif

Een na mooiste:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schdn01/GoT/drzymo-estella_warren_01_thumb.gif

Mooiste auto:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schdn01/GoT/dz_SaleenS7.gif

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Okay, ik begrijp wat jullie bedoelen. :)

Hier is het origineel van de Lamborghini:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dexter/lamboback1.jpg

En ja ik heb de foto van mijn zwarte mamba zelf gemaakt en een beetje opgeleukt.
Dan praat ik over wat kleurcorrecties en wat andere kleine cosmetische ingrepen.
Meer plaatjes op Elapidae on the Net
Ik werk graag met Photoshop op een wat ouderwetse manier, waarbij het beeld van de foto belangrijker is dan een flitsende tekst.
Daarom valt het ook niet altijd zo op totdat je het origineel ziet. ;)

• Oogst
Zeg DrZymo, welke van die drie is nou eigenlijk je vriendin?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

www.dynetic.nl/got/wallz

Niet speciaal ofzo, ook niet netjes afgemaakt en op maat enzow...

Verwijderd

niet speciaal nee !!!!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:07
Hier nog een simpele van mij. :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~jaw.cornelissen/junk/background.jpg

• TangLeFuzZ
Op zaterdag 03 november 2001 20:19 schreef Obi het volgende:
En ik heb hier de render niet liggen, maar daar is dus best een hoop aan geshopped om het resultaat van hierboven te krijgen. Maar ja..

En trouwens, hoezo het verkeerde beroep? Ik werk bij een Creative afdeling waar we dus dit soort dingen maken.. Ongeveer al het artwork wat op de evenementen gebruikt wordt komt van mijn afdeling.
Ok never mind, dat van 'verkeerde beroep' was niet echt serieus bedoelt, meer zo van: als je hem wel zelf hebt gerendered dan ben je er erg goed in :)
Maar ok...

• Flaman
Waar halen jullie toch die hi res dames vandaan ?? :)

Ik zie bij sommige dat ze niet zo goed kunnen knippen, van die (gekartelde) randjes om de vrouw heen bv.

• TangLeFuzZ
Op zondag 04 november 2001 13:44 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Waar halen jullie toch die hi res dames vandaan ?? :)

Ik zie bij sommige dat ze niet zo goed kunnen knippen, van die (gekartelde) randjes om de vrouw heen bv.
Dat is wel erg slordig :)
Dames vind je toch overal op het web....er zijn genoeg 'model' sites te vinden!
Zoek bijv 's in de Yahoo directories ofzo.....

• xychix
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Afbeeldingslocatie: http://heipdesk.tripod.com/tmp/10piek-tn.JPG Klik voor grotere versie!

T'is niet bijzonder veel photosoep maar ik vond't idee wel leuk, er volgt later meer!
(is eens wat anders dan babes/ cars!)
http://heipdesk.tripod.com/tmp/10piek-bg.JPG

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• xychix
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

hmm...'t valt niet mee al die tag's

http://downloads.members.tripod.com/heipdesk/tmp/10piek-bg.JPG

op deze tag moet de "grote" versie te halen zijn -> denk ik !!!:P

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad