PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
20*350ZO45°
De 1e is super mooiOp zondag 09 september 2001 00:02 schreef Sick_Nick het volgende:
Nou hier mijn creaties dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor het verneuken van de layout maar ik heb geen zin om ze te resizen.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
flikker op, jammer dat er endeffect.com op staat links onder.Op zondag 09 september 2001 00:02 schreef Sick_Nick het volgende:
[afbeelding]
hahaha...of die site is van jou of je hebt hem lekker geript..beetje triest om te beweren dat ie van jou is...ook stom om de url op de wallpaper te laten staan.
"You're only as good, as what you did last week."
En die url staat er omdat ik toch wel iets van credits aan ze wil geven. Ik kwam daar een leuk vormpje tegen. Ben toen verder gegaan.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaOp zondag 09 september 2001 00:06 schreef Sick_Nick het volgende:
Mensen, ik heb daar delen van gebruikt. Mag dat tegenwoordig niet meer?
*neemt ff diep adem*
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA, humor heb je wel !
niet zelfgeript voor de duidelijk-heid.
..sick_nick
daarom moet je ook lezen..Op zondag 09 september 2001 00:12 schreef Sick_Nick het volgende:
Xcuse me, copy-paste ???
Ik zag daar die vormpje (grijze/blauwe lijntjes dus) en die heb ik daarna in een eigen plaatje gezet.
copy-CUT-paste
maar goed...tis alsof we met zijn allen gek zijn en jij de enige vind dat het geen kopieren is..het soort betonnen muur effect.
LOLOLOLOLOLOL!!!!, auw, m'n buikOp zondag 09 september 2001 00:17 schreef Snow-in-a-can het volgende:
dude je heb helemaal gelijk
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
die eerste was niet mijn werk
die 2e overigens wel...
LOLOLOLOL, AUW MAN! JE MOET CABERATIER WORDEN MAN!, NEE BETER NOG, PROFESSIONELE 'ik-sta-voor-lul' WORDEN!Op zondag 09 september 2001 00:22 schreef Sick_Nick het volgende:
ok......
die eerste was niet mijn werk
die 2e overigens wel...
In dit geval wel jaOp zondag 09 september 2001 00:24 schreef prototype het volgende:
[..]
LOLOLOLOL, AUW MAN! JE MOET CABERATIER WORDEN MAN!, NEE BETER NOG, PROFESSIONELE 'ik-sta-voor-lul' WORDEN!
Verwijderd
en dan dus ook nog te zeggen dat je het zelf gemaakt is....
Verwijderd
Haal de URL dan weg...Op zondag 09 september 2001 00:02 schreef Sick_Nick het volgende:
Weg gehaald omdat er hier bepaalde zeikers gaan ouwehoeren als je een simpel lijntje / vormpje neemt en die in je eigen spullen stoptNiet eens in de originele vorm, helemaal vervorm. Het ging overigens over de achtergrondlijntjes.
[afbeelding]
Sorry voor het verneuken van de layout maar ik heb geen zin om ze te resizen.
B D W waar iz je wel originele wallpaper?, i want to have it

ughe ben ik de enigste soms
dat was die flash.jpgOp zondag 09 september 2001 00:32 schreef Seraph het volgende:
[..]
Haal de URL dan weg...
B D W waar iz je wel originele wallpaper?, i want to have it...
En nu?Op zondag 09 september 2001 00:35 schreef Seraph het volgende:
doet t niet meer
een vriend van me op irc had hem ooit eens 1 keer als quittext..
waar hij hem vandaan heeft.. keine anung..
ofzo
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
kijk even
(erm, der zijn slechte waarvan ik zelf niet echt te vreden mee ben...maar zal de beste en laatste posten
(1024x768)voor meerder wallpapers...(de beste)
http://users.pandora.be/creamwave/cwbg1.jpg
http://users.pandora.be/creamwave/cwbg3.jpg
http://users.pandora.be/creamwave/cwbg4.jpg
http://users.pandora.be/creamwave/cwbg6.jpg
http://users.pandora.be/creamwave/cwbg8.jpg (-> leuk gelukt vind ik)
http://users.pandora.be/creamwave/cwbg9.jpg (-> deze ook
zo, wat denken jullie ?
sommige zullen mayB zeggen, "wat LOW"...mja
ehhh... ff voor de guys : deze heb ik in 1 minuut gemaakt... dus aub niet beginnen over onprof etc blablabal
http://www.gitaarwerk.net/download/wallpapers/wallpaper1.jpg
(image size too large to post)
(ow jah..deze is gewoon LELIJK
jezus f*in kolere *** hehe sorry..deze zijn VET bruut... jij hebt zeker geen lack of idees zie ikOp zondag 09 september 2001 01:29 schreef OzBoz het volgende:
http://www.fizion.nl/backs/
(sorry, gitaarwerk raakt nooit echt versteld van wallpapers, maar moet toegeven dat OzBoz flink wat in zen mars heeft)
hij's wel ok, maar aangezien ik niet over onprof mag beginnen, zou ik wel even kwijt willen dat je zulke afgeraffelde pics dan beter niet kan posten, als je zelf weet dat je er niet veel moeite cq tijd in heb gestoken. Wordt je reputatie als graphic designer niet beter op hoorOp zondag 09 september 2001 01:30 schreef gitaarwerk het volgende:
ok..post ik er ook wel ff 1...
ehhh... ff voor de guys : deze heb ik in 1 minuut gemaakt... dus aub niet beginnen over onprof etc blablabal
http://www.gitaarwerk.net/download/wallpapers/wallpaper1.jpg
(image size too large to post)
ik ga hier niet tegeninOp zondag 09 september 2001 01:32 schreef prototype het volgende:
[..]
hij's wel ok, maar aangezien ik niet over onprof mag beginnen, zou ik wel even kwijt willen dat je zulke afgeraffelde pics dan beter niet kan posten, als je zelf weet dat je er niet veel moeite cq tijd in heb gestoken. Wordt je reputatie als graphic designer niet beter op hoor, juist het tegendeel. No flame intended, just my 2 eurocents.
JackAss r0cks, die doeds zijn zulke dikke stonerdsOp zondag 09 september 2001 01:36 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
ik ga hier niet tegeninmaar ik vond et leuk om te kijken op reacties, omdat deze gewoon LELIJK is heheh.. ik heb soms gekke buien(ik=raar) en daarom deed ik dat.. (net zoals die gasten van JackAss)
zekers wel ..jackass ruled..
maar ja..ik ben zelf een beetje vreemd, tenminste. Ik kick op flamen, uitlullen en harde grappen (dan bedoel ik ECHT HARD)
maar ja..zo ben ik hier niet ofcourse.. na 1 post ben ik dan gebanned en heb ineens geen chello abonnement meer
flamen=cool (maar denk niet dat ik dat heir doe
ik zou wel eens een GOED iets maken, dan weten jullei wat ik wel kan. Tja.ik moet me ook wel eens bewijzen hier denk ik
Getoonde wallpapers zijn van tussen 1996-2000 oud dus. Gebruik mijn tijd tegenwoordig beter.Op zondag 09 september 2001 01:32 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
jezus f*in kolere *** hehe sorry..deze zijn VET bruut... jij hebt zeker geen lack of idees zie iktering......
Verwijderd

[edit]
Ik weet niet wat voor een resolutie jij op de monitor hebt, maar lijkt me niet de verhouding van een wallpaper. Die link lijkt me ook niet nodig.
Verwijderd
The daily bandwidth limit for this member has been exceeded.Op zondag 09 september 2001 12:31 schreef SFie het volgende:
www.nimation-design.com
doorklikke naar Graphics->Wallpapers->SF
Click here for more information.
=> éh ?!
op wat voor iets trekt dat ?
(sorry hoor)
Verwijderd
Tjah..eh populaire site he?Op zondag 09 september 2001 17:59 schreef Reverse het volgende:
[..]
The daily bandwidth limit for this member has been exceeded.
Click here for more information.
=> éh ?!
op wat voor iets trekt dat ?
(sorry hoor)
volgens mij mag je maar iets van 25mb per dag hebben op die server... maar we zijn momenteel bezig met nen nieuwe site en die komt op een andere server te staan waar we dan maar 's voor gaan betalen
sorry...probeer morgenvroeg maar weer
Verwijderd
ja ja ja ja ok kunnen we het nu weer op de wallpapers houden?Op zondag 09 september 2001 22:20 schreef TheProspector het volgende:
Dick_Nick voelt zich langzamaan een beetje gescrewed worden hier. whoahahahahaa!!! EN TERECHT!!!!!!
OzBoz ziet er goed uit
en gitaarwerk zo slecht was ie niet maar tis geen wallpaper he. Ik bedoel dan kan ik mijn portfolio ook wel effe posten.
Maar anyways, ziet er helemaal niet zo lelijk uit als jij zegt. Beetje foute kleuren alleen
Al heb ik toch een voorkeur aan het dynamische , complexe afbeeldingen. Een mix tussen 3D design en gewoon graphics kan heel mooie plaatjes opleveren zoakls te zien bij endeffect
Maw, check binnenkort prototype vs spud issueOp zondag 09 september 2001 23:41 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Simpele dingen kunnen ook heel mooi zijn. (of functioneel)
Al heb ik toch een voorkeur aan het dynamische , complexe afbeeldingen. Een mix tussen 3D design en gewoon graphics kan heel mooie plaatjes opleveren zoakls te zien bij endeffect
3d + vector vs 3d + pixel
jawel!!Op zondag 09 september 2001 22:34 schreef Flaman_Creationz het volgende:
en gitaarwerk zo slecht was ie niet maar tis geen wallpaper he. Ik bedoel dan kan ik mijn portfolio ook wel effe posten.
http://www.gitaarwerk.net/car.jpg
deze heb ik eens gemaakt voor een vriend, die gek was van deze autp..beetje simpel, maar ziet er wel aardig uit...(ps..voldoet nit aan resloutie..ging gewoon om het idee)
ik vind allebei wel roelen eigenlijk, maar ik denk dat je bij simpele afbeeldingen toch meer gevoel voor sfeer en compositie moet hebben dan bij complexe afbeeldingen.Op zondag 09 september 2001 23:41 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Simpele dingen kunnen ook heel mooi zijn. (of functioneel)
bij complexe afbeeldingen heeft iedereen al snel zoiets van "wauw" omdat de afbeelding volgegooit is met effecten en andere grafische hoogstandjes. je gooit bij wijze van spreke zoveel mogelijk effecten en dingen door elkaar heen zodat er op het eind iets spectaculairs ontstaat waardoor de mensen het mooi gaan vinden.
het mooie van eenvoudige creaties is naar mijn mening dat het gros van de mensen zegt "ja, dit had ik oko wel kunnen verzinnen" maar als ze het dan daadwerkelijk gaan proberen lukt het ze gewoon niet, simpelweg omdat ze geen gevoel voor ruimte, sfeer en compositie hebben.
op got loopt ook zo iemand rond alleen ik ben zun naam kwijt. zal zo wel ff opzoeken. echt een perfect voorbeeld hiervan
[edit]gevonden, hiero dus: http://www.denki.f2s.com/digital-art/gallery.php
Ik heb het trouwens nooit gezien wat je wel kan merken aan mijn portfolio....geloof ik
Inderdaad simpel, maar zeer effectief..en gewoon goed!
Ik vind altijd zo van : met wat leren kan iedereen uitvoeren zoiets uitvoeren, maar verzin het maar eens ja...

"Did you shoot your Mac today?" » edit dus
Verder
In opdracht gemaakt?
Ik heb ook nog 2 wallpapertjes:

Klik hier voor de hele versie...
En deze: Een leuke parodie op Chello... (heeft op Sjello.nl gestaan)
Niet denderende kwaliteit de laatste...maar ook geen fully PS, moest een achtergrondje weghalen en Corbisimages blijft brak
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
http://www.eyecatchers-online.com/prodpics/wallpaper1_1024_768.jpg
Verwijderd
heb em na wat moeite geresized. Blijft lastig.
Sorry voor alle reso < 3072x2304 users
en alle modemertjes. achja het is maar 200K, gewoon ff doorbijten.
[edit]
Niet genoeg.. weinig orgineel ook..
Ik wil niet weten wat jij voor een monitor/videokaart heb, wordt ik alleen maar jaloers van volgens mijOp maandag 10 september 2001 17:57 schreef Pwo-staal het volgende:
greetings,
heb em na wat moeite geresized. Blijft lastig.
[afbeelding]
Sorry voor alle reso < 3072x2304 users
en alle modemertjes. achja het is maar 200K, gewoon ff doorbijten.
gebruikelijk is toch 80kb hoogstends??
filter+spam=Op maandag 10 september 2001 18:26 schreef lusch.com het volgende:
[afbeelding]
Stelletje aso's...
Wat betreft de groottes van die bestanden, tsja, heel simpel, als je een topictitel als "post hier je 3D creaties/wallpapers/pics" ziet, dan kun je je als modemer toch op 2 vingers uittellen dat er wel es behoorlijke bestanden in kunnen zitten.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Luister naar die man!Op maandag 10 september 2001 19:41 schreef gitaarwerk het volgende:
wat dacht je van een tumbnail paatsen met daabij een link naar een adres met die grootte..even een kleine moeite..maar wel zo sociaal
Kogelgat had ik ergens voor nodig dus had luchtdrukpistool mee naar het werk genomen om door cdeetje te schieten. Van de typefout was ik al op de hoogte, maar back stamt nog uit de tijd toen toetertjes nog eitjes warenOp maandag 10 september 2001 16:05 schreef Toeter84 het volgende:
OzBoz...
[afbeelding]
"Did you shoot your Mac today?" » edit dus
Verderbjoetifoel!
In opdracht gemaakt?
Mooi, kon wel zo'n trance cd-cover zijn, daarom ook, mag ik vragen welk lettertype dat is?Op zondag 09 september 2001 18:28 schreef spock het volgende:
<cool plaatje>
deze had ik gemaakt om wat te klooien toen ik PS 6.0 net had.
Ik heb ook nog wel een mooie achtergrond, gemaakt in Bryce (nee niet zo'n standaard "dat is Bryce" plaatje) maar een uitzicht op de maan, net boven de ozonlaag(=ruimte).
Maar ik heb (nog) geen webspace
[edit] misschien dat iemand hier em op zijn webspace wilt zetten, misschien dat diegene dan ook wat fotosoep-improvements eraan kan/wil doen. Vinnik geen probleem [edit]

hier de link naar de grote (8honderzoveel kb) (1280x1024)
http://www.gitaarwerk.net/internet.jpg
(ik al reacties gehoord..licht te fel op de letters..meot minder)
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
ow jah.nu heb ik iets van mijn klasse hogere werk erop gezet. nu wil ik wel wat kritiek
hehe..tnx.. nou ja..letters alleen te fel..btw.de link die daar staat is voor 1280x1024 ..dus die is wat hoger, deze hier staat op 50% grootte)Op dinsdag 11 september 2001 23:59 schreef C44 het volgende:
ik vind die desktop van gitaarwerk heel erg mooi, tis dat een lage resolutie is en ik nogal gek ben op m'n eigen DeskTop anders zette ik die van gitaarwerk op de achtergrond, niet te veel poespas, lekker heldere kleuren, frisjes, en toch heel mooi
1e en 3e vind ik cool!Op maandag 10 september 2001 22:51 schreef Spud het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[sega/nintendo game?]
[afbeelding]
je kan em spreiden?? hij is 100% jpeg en resolutie van 100dpi.. lijkt em zat voor 1600x1200Op woensdag 12 september 2001 00:11 schreef C44 het volgende:
ghehe, hier staat een 17"IIyama met een resolutie van 1600x1200, gaat niet echt passen
maarreh..neit lullig bedoeld.. kan je ze volgende keer wat resizen.. (50%) en wat minder kb, das namelijk eit zo leuk voor alle modem users ...en dat zijn er vast nog wel heel wat..
Hier is de 640*480 versie, low quality.
Grote versie (1600*1200) van 1,7 MB is HIER te downloaden. (rechter muis > doel opslaan)
Vind um zelf niet echt geweldig, maar weet niet wat ik er aan veranderen moet. Reacties zijn welkom.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
apart effect... vandaag geleert okke??
ik zit echt saai daaro photoshoppen en quark en illustartor.. (learn me or get lost)
Neuh, ik werk al 5 jaar met Photoshop. Dit kon ik al wel, alleen had vandaag weer eens zin iets te maken.Op woensdag 12 september 2001 22:41 schreef gitaarwerk het volgende:
mooi...
apart effect... vandaag geleert okke??
ik zit echt saai daaro photoshoppen en quark en illustartor.. (learn me or get lost)
Maar het is inderdaad wel wat saai op school he? Die opdrachten zijn nu niet echt super moeilijk en ook niet echt heel leuk. Maar ach....
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
zit ik denk ik in de verkeerde klas
Dat is zo.Op woensdag 12 september 2001 23:23 schreef gitaarwerk het volgende:
tis een begin..merendeel uit men klas staan met bewondering te kijken wat ik ff binnen 2 minuutjes zit te klikken..en et steld geen ruk voor (zoals die kutpic van me hierboven)
zit ik denk ik in de verkeerde klasmaar ja..et moet nou maar eenmaal..tis wel handig die modules die je af hebt dan.. kan je al wel bij veel terecht vaak... (niet teveel verwachten dan..maar et kan)
U doet welke opleiding ? Doen ze daar ook een beetje aan 3D Max ? Ben namelijk mijn huidige opleiding meer dan zat (netwerkbeheerOp woensdag 12 september 2001 23:23 schreef gitaarwerk het volgende:
tis een begin..merendeel uit men klas staan met bewondering te kijken wat ik ff binnen 2 minuutjes zit te klikken..en et steld geen ruk voor (zoals die kutpic van me hierboven)
zit ik denk ik in de verkeerde klasmaar ja..et moet nou maar eenmaal..tis wel handig die modules die je af hebt dan.. kan je al wel bij veel terecht vaak... (niet teveel verwachten dan..maar et kan)
Ik doe Multimedia Vormgeven, op ut GLR. Leuke opleiding. Je leert Max, Illustrator, InDesign, Photoshop, Flash, enz..Op donderdag 13 september 2001 00:53 schreef C44 het volgende:
[..]
U doet welke opleiding ? Doen ze daar ook een beetje aan 3D Max ? Ben namelijk mijn huidige opleiding meer dan zat (netwerkbeheer), ligt me gewoon niet zo, loop er op m'n sokken doorheen, helft heb ik vorig jaar in het MBI al gehad, kwil gewoon tekenen
Ik kende de meeste progs al, mgoed. Toch wel leuk.
Misschien iets voor jou..
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Ik vind het zeer zeker interessant, alleen waar ligt dat GLR ergens ? Kom zelf uit Limburg dus vandaar.Op donderdag 13 september 2001 08:47 schreef OkkE het volgende:
[..]
Ik doe Multimedia Vormgeven, op ut GLR. Leuke opleiding. Je leert Max, Illustrator, InDesign, Photoshop, Flash, enz..
Ik kende de meeste progs al, mgoed. Toch wel leuk.
Misschien iets voor jou..
Jah,... tis een goeie opleiding opzich.. tis veel basis, en de helft weet je al..zeker 1e jaars (of zoals okke, 2 in 1 jaar..) dus et ebgin is erg saai.. maar et is wel goed.. niet alleen tekenen..maar et gaat voornamelijk om de creativiteit die je ontwikkeld en je leert ook trends.. erg belangrijk
kvind em erg mooiOp donderdag 13 september 2001 09:45 schreef ZyMoTiC het volgende:
heb deze van de week gemaakt vind het wel geinig... vind altijd dat je background een beetje rustig moet blijven.
[afbeelding]
*grom* ik ga er nog zeker even aan vanavond
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs