Hallo ik wilde eens vragen of het mogelijk is om de UBB codes te bekijken van bv BBG
Vraag
Beste antwoord (via pietkrobot op 18-03-2024 11:43)
De redactie gebruikt geen UBB. Ze gebruiken CKEditor, een WYSIWYG-editor, voor redactionele content, en hebben daar speciale widgets voor onder andere deze product-cards.
Intentionally left blank
Alle reacties
Er is een UBB-code FAQ, wellicht heb je daar wat aan: Overzicht van UBB-codes
Ey!! Macarena \o/
Ja maar ik wilde eens kijken zoals in de BBG die ik linked waren de fotos omringed door een witte boord maar in de UBB codes staat alleen dat deze aan of uit is niet hoe je deze kan aanpassen dus de UBB faq is me wat beperkt. Vandaar dat ik eens wilde vragen of dit van het artikel on bekijken.
De redactie gebruikt geen UBB. Ze gebruiken CKEditor, een WYSIWYG-editor, voor redactionele content, en hebben daar speciale widgets voor onder andere deze product-cards.
Intentionally left blank
Dus er is geen mogelijkheid om dit hetzelfde te krijgen zoals in de BBG ? Als ik het goed begrijp.
Ligt er aan wat je bedoeld. Oh dat had je al uitgelegd.
Zo'n lijst hieronder is wel te exporteren vanuit je wenslijst.
Zo'n lijst hieronder is wel te exporteren vanuit je wenslijst.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i3-10105 Boxed | € 99,84 | € 99,84 |
1 | Moederborden | Gigabyte B560M DS3H V2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Inter-Tech IM-1 Pocket | € 69,09 | € 69,09 |
1 | Geheugen intern | Silicon Power SP016GBLFU320X02 | € 34,16 | € 34,16 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W CM | € 60,50 | € 60,50 |
Totaal | € 263,59 |
Nee, er wordt hele specifieke styling toegepast voor die widget; dat kan je met UBB niet 100% hetzelfde krijgen. Met tabellen en achtergrond-kleuren kan je best wel wat leuks maken, maar tabellen zijn daar an de andere kant eigenlijk niet zo voor bedoelt (kan problemen geven met darkmode of in mobiele layout).pietkrobot schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:36:
Dus er is geen mogelijkheid om dit hetzelfde te krijgen zoals in de BBG ? Als ik het goed begrijp.
Intentionally left blank
Pagina: 1