Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-09 11:13
Hallo,

Ik zag dat er momenteel al 2 topics gesloten zijn wat te maken hadden met de huidige situatie in Gaza. Ik vind dit niet kunnen, dus hierbij een nieuwe topic die hierop verder gaat.

We kunnen niet stil blijven en onze hoofden in het zand stoppen. Terwijl er elke dag honderden doodgaan, kunnen we niet stoppen met praten erover. Dus hierbij een nieuw topic, om de geschiedenis niet stil te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-09 11:13
https://youtu.be/C00D6mhMz6k?si=WcApAjecHWSm8ys3

[ Voor 10% gewijzigd door Techkeizer op 17-03-2024 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:26
Waarom gesloten? er vind een genocide plaats, Israël is bewust bezig een compleet volk weg te drukken uit een gebied waar ze al honderden jaren zitten, enkel en alleen omdat de britten dachten hun schuld af te kopen en het Joodse volk een eigen plaats te geven...

Dat het kabinet hier nog achter staat is afschuwelijk.....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
en wat is je stelling dan? waar wil je het over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:37

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het is niet de bedoeling als een topic met een reden wordt gesloten hem nogmaals gewoon maar te openen. Ik wil je graag verwijzen naar Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij terugkoppelingstopic mocht je vragen hebben over waarom een specifiek topic gesloten is. Ik zal dit topic dan ook sluiten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Dit topic is gesloten.