Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb nu al een gaming laptop maar die neem ik ook mee naar school dus die gaat vaak kapot
. Daarom heeft mijn vader aangeraden om van mijn zakgeld een gaming pc te kopen, met wat extra budget van mijn vader
. Hij raadde ook aan om hier wat feedback te zoeken. Ik ga denk ik best wel high end games spelen, zoals Beam.NG Drive, Hitman 3, Teardown en GTAV (en hopelijk ook GTAVI als die uitkomt) dus daarom heb ik zelf al best wel dure delen gekozen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro wat het nu al ongeveer is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 3,5 TB storage van mijn laptop, 1 external SSD van 2 TB en nog een relatief oude 1 TB harde schijf, die denk ik dat ik er uit ga halen, alleen de 500 gb internal SSD hou ik erin. Ook heb ik al alle dingen die je nodig hebt naast de PC als een muis, keyboard, monitor en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ongeveer wat ik nu al heb vind ik wel goed genoeg maar als er merken zijn die jullie aanraden die beter zijn dan die ik heb gekozen sta ik open.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als het maar niet te duur is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein genoeg dat het onder mijn bureau past maar de case die ik nu heb past daar wel onder.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoef alleen te weten of de parts die ik nu al heb betere alternatieven hebben voor ongeveer dezelfde prijs.
De nieuwe lijst (naarmate feedback)
Ik heb nu al een gaming laptop maar die neem ik ook mee naar school dus die gaat vaak kapot
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro wat het nu al ongeveer is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 3,5 TB storage van mijn laptop, 1 external SSD van 2 TB en nog een relatief oude 1 TB harde schijf, die denk ik dat ik er uit ga halen, alleen de 500 gb internal SSD hou ik erin. Ook heb ik al alle dingen die je nodig hebt naast de PC als een muis, keyboard, monitor en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ongeveer wat ik nu al heb vind ik wel goed genoeg maar als er merken zijn die jullie aanraden die beter zijn dan die ik heb gekozen sta ik open.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als het maar niet te duur is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein genoeg dat het onder mijn bureau past maar de case die ik nu heb past daar wel onder.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoef alleen te weten of de parts die ik nu al heb betere alternatieven hebben voor ongeveer dezelfde prijs.
De nieuwe lijst (naarmate feedback)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 221,99 | € 221,99 |
| 1 | Moederborden | MSI PRO B650M-P | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Gaming OC 8G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Behuizingen | MSI MPG Gungnir 110R Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AG400 BK ARGB | € 32,41 | € 32,41 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR | € 128,99 | € 128,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2023) | € 89,43 | € 89,43 |
| Totaal | € 1.046,67 | |||
[ Voor 8% gewijzigd door BolliePanda op 16-03-2024 14:08 . Reden: Nieuwe components lijst naarmate feedback ]