Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjetten
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-03 17:24
...welke kan ik beter kopen evt abonneren.
De a50 of de s23f
Kan nog 3mnd wachten.
Abonnement 1jr

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
De Samsung Galaxy S23 FE is veel beter. Ook ruim 2x zo duur, maar aangezien je prijs niet benoemt, is de keuze snel gemaakt.

[ Voor 52% gewijzigd door Hahn op 13-03-2024 19:43 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De Galaxy A50 stamt uit 2019, dus hoe je daar nou bij komt? Een S23 FE is in alles sneller, beter en krijgt langer updates. Als je op zoek wil naar een Galaxy A5X-toestel, kun je eens kijken bij de A53, A54 of nieuwe A55. Die krijgen nog steeds updates, waarbij dat bij de A53 natuurlijk als eerste ophoudt. De A55 is echt pas een paar dagen geleden gepresenteerd en daarom ook nog flink aan de prijs, ikzelf zou gaan voor een A54 :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het gaat er uiteindelijk om wat jij het belangrijkste vind van een telefoon. De S23 FE heeft bijvoorbeeld betere camera's dan de A54, maar kost ook 180 Euro meer. De A53 zou ik niet meer nemen gezien beperkte prijsverschil met de A54.
De A55 is ook nog een optie, maar gezien het geringe prijsverschil zou ik de S23 FE nemen dan, want die is toch nog net iets sneller.
Je kunt ze vergelijken in de Pricewatch:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/2054688;2019436/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Peterjetten welkom op ons mooie forum.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je wensen, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/faq#quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat is je budget?
- Tussen welke toestellen twijfel je?
- Geef de exacte typenummers van die toestellen op
- Wat zijn je wensen/eisen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Daarnaast heb ik je titel aangepast, zodat het de lading beter dekt en heb ik het topic verhuisd naar de goede plek.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 14-03-2024 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als je een lange batterijduur wilt of de mogelijk om een microSD kaart voor extra opslag te gebruiken kun je beter voor de A5x reeks gaan. De S23 FE is sneller en heeft betere camera opties inclusief een 3x zoom camera, en ondersteunt draadloos opladen.
Pagina: 1