Inmiddels is het proces klaar met het scannen van bestanden, en staan er nu 0 open onder het kopje "Schijf", maar blijft de temperatuur van de CPU volgens het Display van mijn moederbord nu 56 graden, en via HWMonitor .exe is het gehele pakket maar liefst +/- 67 graden.AltTabKeys schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:05:
[...]
iCUE is inderdaad geïnstalleerd.
Betreft bestanden. Ik heb enkele TB’s aan opslag. Wellicht dat hij daar telkens ook oude bestanden van scant, en dat dat zoveel energie kost?
Inmiddels heb ik via Broncontole het process MsMpEng.exe aangevinkt, en zie dat hij inderdaad druk bezig is met het lezen van bestanden onder het kopje "Schijf"
Het zijn een stuk of 12 bestanden die hij aan het checken is. Wellicht nog wel veer meer, maar Broncontrole laat er nu telkens 12 per keer zien. Elke seconde komt er wel een nieuw bestand bij en verdwijnt er een.
HWMonitor zegt daarnaast dat slechts +/- 8% van de CPU nu in gebruik is. Maar, ondertussen verbruikt het pakket wel een schommelende +/- 74 watt.
/f/image/Lcg4CPrKmYOBuMk9CLVfqkCk.png?f=fotoalbum_large)
Laat maar. Nog geen enkele minuten later was de gehele C:-Schijf weer aan de beurt...
What a terrible day to have eyes!
/f/image/hMLfXSpc2oGeWXhFzM5iKnTH.png?f=fotoalbum_large)