[T.net] Tweakers GoT 2 :?

Pagina: 1
Acties:

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 11:06

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Vind dat het bij tweakers af en toe net op een forum gaat lijken zeg. Bijvoorbeeld dit draadje, gaan ze allemaal vragen of ze dualboot kunnen maken en hoe ze het moeten installeren |:( imho moet je alleen reageren als je iets toe te voegen hebt aan het gene wat er gepost is toch :?

Nou is het natuurlijk niet verkeerd om zo'n vraag te stellen, maar zou dan niet iemand even naar GoT kunnen verwijzen voor de vraag :?
Een hele discussie en linkjes hoe je Mandrake moet installeren vind ik meer iets voor op het forum.

Graag even jullie mening daarover.. :P

Eeuwige n00b

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
zou kunnen dat niet iedereen die daar iets post is geregistreerd op got...
maargoed eigenlijk heb je wel gelijk, als er nieuws wordt gepost zijn er altijd mensen die iets te vragen hebben dat er ver weg wel iets mee te maken heeft... wat we daar nou mee moeten? (misschien een move.to/got knopje voor admins? is denk ik niet te maken)

Maak je eigen poll

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Denk dat het idd moeilijk gaat worden.. :)
Misschien moet het linkje naar GoT wat beter worden, ik merkte ook pas na een paar maanden dat er nog een heel forum achter Tweakers zat (of is het andersom :? :P) of bij zulk soort discussie's verwijzen naar het forum :?

Eeuwige n00b

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
Op zaterdag 08 september 2001 20:58 schreef fazer het volgende:
[...]
of bij zulk soort discussie's verwijzen naar het forum :?
das denk ik het enige goede idee

(kan iemand me helpen met het maken van een dualboot?
reply: nee hier hebben we het forum voor: http://gathering.tweakers.net )
zoiets?

Maak je eigen poll

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 21:12 schreef BOOTZ het volgende:

[..]

das denk ik het enige goede idee

(kan iemand me helpen met het maken van een dualboot?
reply: nee hier hebben we het forum voor: http://gathering.tweakers.net )
zoiets?
Vind ik zelf iets te grof.. (het klinkt zo bot, net alsof je iemand niet wilt hebben... :))

Misschien zoiets van:

"Voor deze vraag en alle anderen vragen die je eventueel hebt hebben we "Gathering of Tweakers". Voordat je een vraag post daar wel even de search gebruiken en de faq goed doorlezen... :)"

Eeuwige n00b

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, zolang de vraag ontopic gesteld wordt kan je daar je vraag stellen IMHO... er zijn zat mensen die deze vraag ook lezen wanneer ze dat nieuws zien staan en met een beetje mazzel staat er al een antwoord bij.

Je kan iedereen wel met een vraag en verwacht antwoord naar GoT trappen, maar het reactie-systeem is er juist voor dat er opmerkingen en vragen gesteld kunnen worden.

Over een boompje van 2 opmerkingen maak ik me iig niet druk, ik heb langere draden gezien die ook nogal offtopic waren. (vooral de discussie dat gasvormige stikstof N2 en vloeibare stikstof N was heb ik met veel plezier gelezen, 20 reacties op Tnet FP gingen hierover en deze waren allemaal 'nogal verkeerd' vanuit fysisch oogpunt)

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Ik heb altijd begrepen dat de reacties bij t.net bedoeld waren om aanvullingen te geven op het gene wat gepost word :?
Die gesprekken zijn in zekere zin ook wel aanvullingen maar die aanvullingen zijn bijna altijd al op GoT te vinden. een vriendelijke verwijzing naar GoT en ze vinden het antwoord (weet haast zeker dat ze wel meer interresants vinden dan alleen het antwoord :)) en ze leren GoT kennen (als ze dat nog niet kende)

Eeuwige n00b

Pagina: 1