*knip*. Geen idee wat dit voor rant o.i.d. was, maar er was geen touw aan vast te knopen en het was ook in het engels.
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 24-12-2024 11:18 ]
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 24-12-2024 11:18 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DeUnit op 29-03-2025 12:50 ]
Heb je het ook direct aan Nothing gevraagd en in de community ? Wellicht hebben ze nog een SIM tray voor je of kunnen ze je een STL sturen.DeUnit schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:49:
Hallo allen, hierbij een vraag/verzoek. Ben helaas mijn SIM tray verloren, en mijn zoektocht naar een vervangende tray is op een dood spoor geëindigd. Is er iemand die de tijd zou willen nemen om de afmeting van de tray op te nemen, of is er iemand in de omgeving van Friesland die zou vriendelijk zou willen zijn om mij de afmetingen op te laten nemen? Mocht iemand deze moeite willen doen, of een bijv. zelfs een STL beschikbaar hebben, ben ik uiteraard bereid om een vergoeding hiervoor te geven. Mvg!
P.s. Zou natuurlijk een nieuw toestel kunnen bestellen, opmeten, en weer terug sturen. Maar dat voorkom ik liever.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar joh?DeUnit schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:49:
Hallo allen, hierbij een vraag/verzoek. Ben helaas mijn SIM tray verloren, en mijn zoektocht naar een vervangende tray is op een dood spoor geëindigd. Is er iemand die de tijd zou willen nemen om de afmeting van de tray op te nemen, of is er iemand in de omgeving van Friesland die zou vriendelijk zou willen zijn om mij de afmetingen op te laten nemen? Mocht iemand deze moeite willen doen, of een bijv. zelfs een STL beschikbaar hebben, ben ik uiteraard bereid om een vergoeding hiervoor te geven. Mvg!
P.s. Zou natuurlijk een nieuw toestel kunnen bestellen, opmeten, en weer terug sturen. Maar dat voorkom ik liever.
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 29-03-2025 21:51 ]
Had even moeten vermelden welke stappen al ondernomen waren. Als eerste via Nothing een support formulier ingevuld, met de reactie "Unfortunately, we do not have SIM tray replacement parts available at this time.". Meerdere google pagina's verder, op reddit en xda een verzoek geplaatst, een Indiase verkoper op amazon om internationale verzending gevraagd, advertentie hier op tweakers/marktplaats en ali(baba) doorgespit.RepareerDroid schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:59:
[...]
Heb je het ook direct aan Nothing gevraagd en in de community ? Wellicht hebben ze nog een SIM tray voor je of kunnen ze je een STL sturen.
Goede vraag, vrij grote kans dat de stofzuiger hongerig was. Polartech ook gevonden, niet veel info over te vinden en ze hanteren een pre-order systeem waarbij mijn alarm bellen licht gaan rinkelen. Zal kijken of mmobiel wat is.rens-br schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:50:
[...]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar joh?
Maar is dit hem: https://www.polartech.com...er?variant=46552251629791.
Ik zou overigens eerst eens kijken of Nothing ze zelf niet kan leveren aan je. In Polen zit een service center en die zal die zaken wellicht gewoon op voorraad hebben.
En als laatste zou je ook eens https://www.mmobiel.com/nl/ de kunnen contacten. Die hebben zo te zien onderdelen voor heel veel toestellen, maar geen Nothing's. Maar wellicht kunnen ze daar wel iets voor je bestellen.
Jammer dat ze het onderdeel niet hebben, maar heb je ook expliciet om een STL gevraagd?DeUnit schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 18:37:
[...]
Had even moeten vermelden welke stappen al ondernomen waren. Als eerste via Nothing een support formulier ingevuld, met de reactie "Unfortunately, we do not have SIM tray replacement parts available at this time.". Meerdere google pagina's verder, op reddit en xda een verzoek geplaatst, een Indiase verkoper op amazon om internationale verzending gevraagd, advertentie hier op tweakers/marktplaats en ali(baba) doorgespit.
Yes, kreeg in eerste instantie AI gegenereerde mails terug. Na het vragen om een medewerker kreeg ik te horen dat ze geen bestanden beschikbaar hebben. Op het Nothing Community forum komt de vraag naar een STL niet eens door het redactioneel filter heen, het verzoek om afmetingen ook niet. Helaas geeft dit aan dat Nothing onderdelen of reparaties niet alleen onbelangrijk acht, maar verzoeken zelfs actief blokkeert. Het XDA forum is vrijwel verlaten en reddit is.. reddit.RepareerDroid schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:02:
[...]
Jammer dat ze het onderdeel niet hebben, maar heb je ook expliciet om een STL gevraagd?
Ze bieden al een 3d model aan van de buitenkant van de 2a(zonder de binnenkant van de SIM tray): https://nothing.community/d/7224-phone-2a-3d-model-glb en ook een STL van de CMF Phone 1 achterkant: https://nothing.community...1-a-platform-for-builders
Ik denk niet dat ze deze verzoeken blokkeren want ik zie 2 posts met dezelfde vraag. Allebei ook van deze maand maar nog geen reacties:DeUnit schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:15:
[...]
Yes, kreeg in eerste instantie AI gegenereerde mails terug. Na het vragen om een medewerker kreeg ik te horen dat ze geen bestanden beschikbaar hebben. Op het Nothing Community forum komt de vraag naar een STL niet eens door het redactioneel filter heen, het verzoek om afmetingen ook niet. Helaas geeft dit aan dat Nothing onderdelen of reparaties niet alleen onbelangrijk acht, maar verzoeken zelfs actief blokkeert. Het XDA forum is vrijwel verlaten en reddit is.. reddit.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq