simkaart doet het wel in oude telefoon maar niet in nieuwe.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsberk
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18-05 22:21
Goedeavond allen,

ik heb bij het overstappen naar een andere telecom provider een nieuwe simkaart gekregen.
Het is mij opgevallen dat wanneer ik deze nieuwe simkaart in mijn pixel 6 plaats er geen verbinding kan worden gemaakt met het netwerk.
Maar plaats ik deze sim in een oudere siemens telefoon dan maakt het wel verbinding.

Ik vraag mij af hoe dit komt. Is mijn pixel ineens overleden?
Het vervelende is ook dat Ik kan mijn pixel niet meer testen met mijn oude simkaart van mijn vorige provider gezien door nummer overzetting deze oude simkaart is gedeactiveerd.

Fijne avond.

Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:11
Welke provider hebben we het over? En wat is het type simkaart wat je ontvangen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsberk
corporalnl schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:19:
Welke provider hebben we het over? En wat is het type simkaart wat je ontvangen hebt?
nieuwe provider = L-mobi.
type simkaart: Nano

Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:16
Lijkt een beetje op Vaag probleem met simkaart. Oplossing daar was het resetten van de netwerkinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 22:54

Barrycade

Through the...

Neem even aan dat je je telefoon wel even opnieuw opgestart hebt?

En is het ook bellen of alleen data? En heb je de oude sim wel verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:13
APN instellingen. Google die en voer die in en zie de magie.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsberk
Barrycade schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:31:
Neem even aan dat je je telefoon wel even opnieuw opgestart hebt?

En is het ook bellen of alleen data? En heb je de oude sim wel verwijderd?
ja allemaal :)

Pagina: 1