Ik opende de AliExpress website voor de eerste keer op een telefoon met geen enkele twijfelachtige search history of cookies of whatever. Het is een werktelefoon dus squeaky clean wat dat betreft. Sowieso geen pr*n in welke browser history dan ook, ook niet op andere devices (nee echt), maar tot mijn verbazing krijg ik dit als standaard zoek suggestie!?
wtf?
:strip_exif()/f/image/Bnm0MY0ubAGxarNA4RSziMwQ.png?f=user_large)
Na wat voorzichtig en gênant navragen bij vrienden blijkt dat ditzelfde bij meerderen verschijnt. Het lijkt erop dat dit alleen bij de mobiele versie gebeurt, op laptop krijg ik een ietwat normale(re) zoeksuggestie "high heels kurt gegier" (alsnog vreemd).
Anyway wat zou de oorzaak zijn, ik dacht eerst aan misschien een soort vertaalfout, maar goed dan nog, op een shopping website? Zou de website gehacked zijn, of een rancuneuze ali-medewerker, of gewoon flut-websitebeheer? En welke standaard zoek suggestie krijgen jullie als je de website opent op je mobiel?
spoiler: AliExpress zoek suggestie mobiel
kut en kont neuken

:strip_exif()/f/image/Bnm0MY0ubAGxarNA4RSziMwQ.png?f=user_large)
Na wat voorzichtig en gênant navragen bij vrienden blijkt dat ditzelfde bij meerderen verschijnt. Het lijkt erop dat dit alleen bij de mobiele versie gebeurt, op laptop krijg ik een ietwat normale(re) zoeksuggestie "high heels kurt gegier" (alsnog vreemd).
Anyway wat zou de oorzaak zijn, ik dacht eerst aan misschien een soort vertaalfout, maar goed dan nog, op een shopping website? Zou de website gehacked zijn, of een rancuneuze ali-medewerker, of gewoon flut-websitebeheer? En welke standaard zoek suggestie krijgen jullie als je de website opent op je mobiel?
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider