Aliexpress medewerker doet gek, zie website

Pagina: 1
Acties:
  • 2.368 views

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik kwam vanmorgen achter wat grappigs.

Check aliexpress website op je phone en bekijk dan de zoekbalk.

Op de laptop lijkt het anders te zijn en iets normaler.

Ik denk een boze medewerker of een stagaire die denkt, ik ga lekker baldadig doen. :9~ >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:45
Je hebt het over de zoekbalk waar, ik neem aan, bij jouw onnette woorden instaan?

Die suggesties in die balk zijn niet voor iedereen hetzelfde. Zonder screenshot kunnen we dus niet zien waar jij het over hebt. Bovendien zijn deze gebaseerd op feitelijke zoekopdrachten van gebruikers, in combinatie met je eigen trackingcookies. Geen boze medewerker of stagaire dus. Mensen zoeken gewoonweg rare dingen op, en de algoritmes van Aliexpress onthoudt deze.

• nemesis2212
Vreemd, want ik heb 3 mensen gevraagd om het te checken op hun telefoon, en ze kregen allemaal dezelfde vooraf ingevoerde woorden te zien. vulgaire woorden idd.

Ergens wel apart dat de website zoekresultaten vooraf invult voor een volgende gebruiker of klant.

Ik weet niet hoe leuk admins het vinden om dat hier te posten (screens). Dus die laat ik even achterwegen. Maar als er meer mensen op zoeken zal je vast vinden wat ik ook vondt. heb het op meerdere browsers geprobeerd op mijn phone, allemaal hetzelfde.

[ Voor 32% gewijzigd door nemesis2212 op 29-02-2024 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:14
Dit is al zeker een jaar ("kut neuken"), maar niet altijd. Ik kan me niet voorstellen dat ze het handmatig doen, dus het zou zomaar gebaseerd kunnen zijn op populaire zoektermen in Nederland.

Nadat ik ooit een extra borstgordel voor een autostoel had gekocht, stuurde Ali me ook emails of ik geinteresseerd was in seksspeeltjes. Ach ja.

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:17

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Dit is toch al jaren zo in die balk? Ik ga de woorden niet herhalen die ik soms langs zie komen, maar het is voor mij reden om mijn zoontje niet op Aliexpress te laten kijken.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• nemesis2212
Ja dit keer is het "Kut en kont neuken" vooraf ingevuld. Maar grappig om te horen dat dit al langer speelt bij Ali hahah

Wist ik niet, weer wat geleerd.

[ Voor 12% gewijzigd door nemesis2212 op 29-02-2024 10:46 ]

• Khayma
  • Laatst online: 30-04 15:55
Dit is al jaren zo. Niets nieuws.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Volgens mij is dat een algoritme gebaseerd op jouw eigen zoekgeschiedenis.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Ruzor schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:30:
Nope. Zowel hier bij mijn vrouw als mijzelf (waarvan ik 100% zeker weet dat wij hier niet op zoeken) krijgen we dit te zien, en ook bij mijn schoonmoeder (waarvan ik 100% zeker weet dat zij hier niet op zoekt).

Ook de meest prachtige toys krijg je aangeboden, ook al is er in je geschiedenis niets hier van te vinden.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• nemesis2212
Ruzor schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:30:
debunked. ik weet niet hoe het werkt naast een zoek algoritme van iemand, maar schijnbaar interesseert Aliexpress het niet zoveel als ze dit zo laten.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-05 13:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Blij dat ik niet de enige ben. Bij mij staan er echt ranzige dingen in soms. Het algoritme zal wel stuk zijn, haha

nu ook, 'ledstrips trappen' 'led controller 12v' 'geil pakje woman' 'kastschakelaar'

ja precies ja...

[ Voor 32% gewijzigd door NeFoRcE op 29-02-2024 11:47 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

The Executer schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:33:
[...]

Nope. Zowel hier bij mijn vrouw als mijzelf (waarvan ik 100% zeker weet dat wij hier niet op zoeken) krijgen we dit te zien, en ook bij mijn schoonmoeder (waarvan ik 100% zeker weet dat zij hier niet op zoekt).

Ook de meest prachtige toys krijg je aangeboden, ook al is er in je geschiedenis niets hier van te vinden.
Tja, je denkt dat je iemand 100% kent.

[This is what you get when you mess with us]

• nemesis2212
Ruzor schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:48:
[...]

oude snoeperts zijn het

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:17

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ruzor schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:48:
[...]

Om maar eens mezelf te quoten uit het Het grote opmerkelijke of onbeschofte klanten topic:
5. "Bij ons kijkt niemand dat soort films hoor!"
"Hallo, met <klant>. Op de factuur staat dat wij 2 films hebben gehuurd, maar we huren nooit films."
- "Weet u zeker dat niemand in uw huishouden films heeft besteld?"
"Heel zeker! En ik wil ook graag weten welke films het waren, want om een of andere reden zetten jullie dat niet op de factuur. {sarcastische toon} Want als u zo zeker weet dat het echt besteld is, dan weet u ook welke films het waren, toch?".
- "Dat klopt, maar uit privacyoverwegingen staat dat in sommige gevallen niet op de factuur. De bestelde films zijn 'Heisse Teenie F*tze 3' en 'Halt die Klappe und bück dich'"
"Dank u wel. Ik weet genoeg. Excuses dat ik u lastig viel"

Ik ben nog steeds benieuwd hoe de sfeer aan de keukentafel was die avond ;)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:05

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Bij gebrek aan discussiewaarde gaat deze op slot.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.