Ik had een refund aangevraagd maar Microsoft heeft hem afgewezen, jammer want ik denk niet dat ik hem snel weer ga spelen.
Kleine crosspost vanuit het [XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 3;
Kleine crosspost vanuit het [XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 3;
Grafisch presteert lijkt het spel wel ouder dan Need For Speed Underground 2, als je in de auto achter het stuur zit kloppen de spiegels totaal niet. Iets wat normaal niet erg is, maar ze worden gewoon totaal random geupdated naar beelden die niet eens in de buurt komen van wat er echt gebeurd achter je. Geen schade modellen in het spel, de auto's lijken eerder botsauto's.
De AI is onzettend slecht, zelfs met alle hulpmiddelen uit en de moeilijkheidsgraad op Expert. Ik won elke race met 5 min voorsprong en snapte er vrij weinig van waarom, dus ik ben gaan kijken wat de AI doet in een race door bij hun te blijven. We blijkt? Ze trappen ontzettend veel op de rem op rechte stukken of bij maar een kleine bocht die je volgas door kan, dit zorgt dus al heel snel voor een groot verschil in tijd.
Dan is er nog het feit dat er constant pop-in is tijdens het rondrijden, zo worden letters op verkeersborden borden de snelweg echt pas ingeladen wanneer je er een paar meter vanaf bent. Maar ook andere objecten laden ontzettend laat pas in..
Live Service; In mijn mening is dit iets wat gelijk verboden moet worden, want ook Test Drive Unlimited Solar Crown maakt hier gebruik van. Ik had laatst een update voor het spel en kon vervolgens een hele dag niet mijn campaign verder spelen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †