De turorial gespeeld? Die heb ik nog nooit gespeeld als ik heel eerlijk moet zijn, of bedoel je de uitleg over de hud wanneer je voor het eerst het spel opstart en je zo irritant lang moet wachten door de uitleg terwijl je gewoon bekend bent in de spellen..

De handling mag inderdaad nog wat aan gedaan worden. Ben 3x buiten de baan gekomen en dit is puur omdat ik te laat remde. Kurbs kun je vol meepakken op ps5.
Verder lijkt er een bug te zitten in de doelen ivm de techniek te unlocken. Je moet met een voorwerp rijden dat minimaal "zeldzaam" is. Dit doe ik maar het doel unlockt niet.
Toch wel he? ik hoop dat de update die vandaag komt alle problemen gaat oplossen, want anders ben ik persoonlijk bang dat de toekomst van dit spel er misschien wel slecht zal gaan uitzien. Want de meerderheid is zover ik overal nog lees zeker niet tevreden..
Ik ga het zelf ook zeker even ervaren na de update deze dagen, want heb nog wat uren over van die gratis trial uren van Gamepass.
Heb het idee dat het er ietsjes beter uitziet.
Persoonlijk vind ik F1 24 meer een gamelook hebben dan F1 23, dit hebben ze volgens mij bij de besturing ook geprobeerd te doen en proberen ze nu weer recht te zetten door de veel klachten. Want het zag er gewoon heel nep uit die hele gevoellige snelle stuur bewegingen daarom hoop ik oprecht dat ze weer meer de sim en realistische kant weer opgaan in de toekomst, want dat beviel vele malen beter.
Edit: de fanzone is wel een leuke toevoeging in-game. Verder zit er niet gigantisch veel verschil tov voorgaande jaren.
Fanzone? Dit is nieuw voor me, zal me hier even in moeten gaan verdiepen.
Als racefan moet je deze game gewoon halen. Die 40euro is die echt wel waard naar mijn idee. Als er nog een paar patches (misschien na vandaag al) overheen gaan is dit gewoon een prima game waar je weer een flink aantal uurtjes zoet in bent.
De Championschips editie is nu in Japan nog geen €45, maar dan moet wel eerst alles opgelost zijn voor dat ik er geld insteek. Want zoals je zelf ook al aangeeft zijn de verschillen echt minimaal en hebben ze niet geluisterd naar de fans, want classic auto's zijn niet terug en Podium Pass is nog steeds niet belonend voor de mensen die offline career of my team spelen. Ben ook wel bang en realistisch dat dit nooit meer terug zal gaan komen nu EA het spel beheerd, misschien heb ik dit fout?
Bedankt dat je het laat weten wat jou mening en ervaring is met het spel, ben benieuwd hoe je er na vanavond over denkt