[LG OLED] Ervaringen & Discussie - offtopic

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter
Ik heb geen LG OLED maar gewoon LED maar hoop dat mensen met wat meer verstand dan ik kunnen helpen of adviseren.

Tv is ongeveer 7 jaar oud maar sinds gisteravond viel spontaan het beeld ineens uit en geeft geen beeld meer. Hij gaat nog wel aan maar je ziet gewoon geen beeld of backlight.
Als ik via de chromecast iets afspeel op de tv hoor je wel gewoon de audio via de Sonos die met optische kabel zit aangesloten.

Ik heb de stroom er vannacht af gehad in de hoop dat die vanmorgen het weer zou doen maar is niet het geval.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Lijkt me ook wel bijzonder dat het echt al stuk zou zijn. Gezien die niet zo heel oud is vergeleken met mijn plasma tv op zolder van 18 jaar oud ofzo die het nog steeds doet :p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ricmaniac schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:46:
Ik heb geen LG OLED maar gewoon LED maar hoop dat mensen met wat meer verstand dan ik kunnen helpen of adviseren.

Tv is ongeveer 7 jaar oud maar sinds gisteravond viel spontaan het beeld ineens uit en geeft geen beeld meer. Hij gaat nog wel aan maar je ziet gewoon geen beeld of backlight.
Als ik via de chromecast iets afspeel op de tv hoor je wel gewoon de audio via de Sonos die met optische kabel zit aangesloten.

Ik heb de stroom er vannacht af gehad in de hoop dat die vanmorgen het weer zou doen maar is niet het geval.

Lijkt me ook wel bijzonder dat het echt al stuk zou zijn. Gezien die niet zo heel oud is vergeleken met mijn plasma tv op zolder van 18 jaar oud ofzo die het nog steeds doet :p
Tijd voor een Oled?

Verders kan ik je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49

Zo bijzonder is het niet dat een tv na 7 jaar kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak plan, bewust in het verkeerde onderwerp posten met een probleem waar niemand op afstand wat zinnigs over kan zeggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Posts afgesplitst van [LG OLED] Ervaringen & Discussie en gesloten. Offtopic en incompleet voor een eigen topic.

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 24-02-2024 10:24 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.