Ik heb 3 partijen over de vloer gehad voor de installatie van een airco.
partij 1 komt met de airco Mitsubishi SRK/SRC 35 ZS-WF split unit airco 3.5
partij 2 komt met de airco LG DUALCOOL PC12ST.NSJ Standaard Plus 3.5 kW
partij 3 komt met de AUX split unit airco 3.5 kW
Er zit nog al prijs verschil in en de ene partij praat slecht over de van aux en de ander praat weer slecht over de merk LG.
Zelf was ik voornemens voor LG te nemen voornamelijk vanwege de merknaam en weet niet of het kwalitatief ook beter is. De Mitsubishi is natuurlijk weer qua prijs minder aantrekkelijk.
Ik ga de airco voornamelijk gebruiken als bijverwarming, huis is redelijk geisoleerd.
spouwmuurisolatie, enkele ramen zijn hr++ en enkele dubbelglas, welke komend jaar ook vervangen gaan worden. vloer isolatie staat op de planning voor april.
Voor mij is de wens budget technisch een leuk aircosysteem.
partij 1 komt met de airco Mitsubishi SRK/SRC 35 ZS-WF split unit airco 3.5
partij 2 komt met de airco LG DUALCOOL PC12ST.NSJ Standaard Plus 3.5 kW
partij 3 komt met de AUX split unit airco 3.5 kW
Er zit nog al prijs verschil in en de ene partij praat slecht over de van aux en de ander praat weer slecht over de merk LG.
Zelf was ik voornemens voor LG te nemen voornamelijk vanwege de merknaam en weet niet of het kwalitatief ook beter is. De Mitsubishi is natuurlijk weer qua prijs minder aantrekkelijk.
Ik ga de airco voornamelijk gebruiken als bijverwarming, huis is redelijk geisoleerd.
spouwmuurisolatie, enkele ramen zijn hr++ en enkele dubbelglas, welke komend jaar ook vervangen gaan worden. vloer isolatie staat op de planning voor april.
Voor mij is de wens budget technisch een leuk aircosysteem.