Bluetooth probleem voor diabetici

Pagina: 1
Acties:

• hast66
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11 20:33
Hoi,
Mijn vrouw is diabeet en heeft onlangs het nieuwe freestyle libre 3 systeem https://www.freestyle.abb...ts/freestyle-libre-3.html waarbij ze een glucosesensor op het lichaam geplakt wordt en deze de bloedsuikerwaarde elke minuut naar haar GSM stuurt via bluethooth.
Alleen het bereik is te beperkt. Als de GSM in de living ligt en ze gaat even naar een andere kamer of ze vergeet hem mee te nemen naar de slaapkamer, dan heeft ze "signaalverlies" en kan de hele nacht geen bericht krijgen mocht de bloedsuiker te laag worden.
Is dit op te lossen door in huis een paar bluethoothversterkers te plaatsen?
Bestaat zoiets?
Is het in dit topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2133544 voorgestelde toestel een oplossing?

Alvast bedankt

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
Kan ie niet verbinden met een smartwatch? Deze draag je altijd mee.

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:50
Maar als je de telefoon laat liggen in de andere ruimte heb je alsnog niks aan die versterker(s) want je hoort alsnog niet het alarm binnen komen. Zou dus eerder een stukje aanleren zijn om de telefoon in de buurt te houden.

Weet niet hoe lang ze al diabetes heeft ? Te lage suiker voelen de meesten wel aankomen. Of je moet net als bij mij pas ver onder 3 de symptomen voelen (zit je al tegen 112 bellen aan). Heb doormiddel van de freestyle Libre kunnen aantonen dat de medicijnen echt niet geschikt waren voor mij.

Smartwatches is nog geen optie helaas.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bluetooth heeft een bereik van ong 10 meter. Ze kan dus beter zorgen dat ze d'r smartphone bij zich draag of in de buurt heeft.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:50

Barrycade

Through the...

Je kan beter als het zo kritisch is een hoesje met een lanyard er aan kopen.