Ik heb het afgelopen week in mijn garage gedaan, je wilt het echt in een keer doen want de dag erna is het al vrij hard. Ik moest zn 400kg doen wat nog wel meeviel, maar ergonomisch is dat niet zo super. Dus ik raad wel een pompwagen en een externe mixer aan. Additioneel een concrete float / afwerkrij of hoe dat heet kopen zodat je de bovenkant mooi nat en vlak kan afwerken. Dat in 2x doen is veel meer werk.
Buiten de ergonomie van het mixen met de boormachine etc was het goed te doen met 0 ervaring.
Bij een groter oppervlakte kan je eventueel nog altijd navlinderen.:strip_exif()/f/image/KwuH0wSINdVcwNYaGTUTeMbs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LF5dsUgl4hn0IDYGueSYc25I.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb het in 2x gedaan omdat ik mijn "float" nog niet gemaakt had. Het in een keer doen is makkelijker en wel aan te raden.De äfwerklaag"heb ik goed nat gemaakt om het net wat beter te laten vloeien.
Mocht je overigens een partij vinden die het voor 20 - 30 de m2 doet o.i.d. dan moet je eens goed nadenken of het wel de moeite waard is om the diyén. Huren van dat materiaal etc is ook niet gratis.
Buiten de ergonomie van het mixen met de boormachine etc was het goed te doen met 0 ervaring.
Bij een groter oppervlakte kan je eventueel nog altijd navlinderen.
:strip_exif()/f/image/KwuH0wSINdVcwNYaGTUTeMbs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LF5dsUgl4hn0IDYGueSYc25I.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb het in 2x gedaan omdat ik mijn "float" nog niet gemaakt had. Het in een keer doen is makkelijker en wel aan te raden.De äfwerklaag"heb ik goed nat gemaakt om het net wat beter te laten vloeien.
Mocht je overigens een partij vinden die het voor 20 - 30 de m2 doet o.i.d. dan moet je eens goed nadenken of het wel de moeite waard is om the diyén. Huren van dat materiaal etc is ook niet gratis.
[ Voor 52% gewijzigd door Spikeee op 16-02-2024 12:33 ]