Garmin Epix Pro Gen 2 voor 89 Euro klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:19
Ik zie een foutje in de Pricewatch
uitvoering: Garmin epix Pro (Gen 2), 42mm Zilver (Zwart)

Amazon heeft hier voor 89 Euro dit toestel staan, maar klik je door kom je bij de Vivofit junior 3 uit.
https://www.amazon.nl/dp/...N=B09XV4V2Q8&linkCode=asn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W02VrQU6sVOGlriRMtC1ennjBhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9qYBcd94B0yovI8v5FshLBj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@Glaanie iets voor jou / je collega's? Waar is trouwens het knopje gebleven om foute prijzen te melden?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Orion84 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:15:
@Glaanie iets voor jou / je collega's? Waar is trouwens het knopje gebleven om foute prijzen te melden?
Zo te zien inmiddels door een collega verwijderd, dus dit is nu opgelost :)

Het prijsmeldpunt is nergens naartoe gegaan overigens, nog steeds desktopmodus only helaas, mouse-over de totaalprijs en in de popup op "Onjuiste prijs melden" klikken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ah, ik zie het al, ik had mijn browser wat smaller gemaakt, waardoor hij blijkbaar al niet meer in die modus zit waarbij die popup getoond wordt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:19
Glaanie schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:38:
[...]

Zo te zien inmiddels door een collega verwijderd, dus dit is nu opgelost :)

Het prijsmeldpunt is nergens naartoe gegaan overigens, nog steeds desktopmodus only helaas, mouse-over de totaalprijs en in de popup op "Onjuiste prijs melden" klikken :)
Dankjewel. Dat onjuiste prijs melden is inderdaad iets voor een .Plan hoop ik dan maar. Voor nu in ieder geval opgelost. Hier mag een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Wel gek trouwens @Glaanie dat die popup niet wordt getoond, want hij klapt uit naar links over de content heen, dus dat kan ook prima bij een wat smaller browser venster. Dat er ergens een cut-off is waarbij die popup niet meer getoond wordt snap ik, maar waarom dat ook bij een desktopbrowser is die wat smaller is gemaakt snap ik niet helemaal. Maar dat is misschien meer iets voor Stoute bugs of Mooie features

Blijkbaar zit ik net te krap waardoor het naar responsive mode switcht om het zo maar te zeggen (logo linksboven wordt hamburger menu).

[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 13-02-2024 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Orion84 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:51:
Wel gek trouwens @Glaanie dat die popup niet wordt getoond, want hij klapt uit naar links over de content heen, dus dat kan ook prima bij een wat smaller browser venster. Dat er ergens een cut-off is waarbij die popup niet meer getoond wordt snap ik, maar waarom dat ook bij een desktopbrowser is die wat smaller is gemaakt snap ik niet helemaal. Maar dat is misschien meer iets voor Stoute bugs of Mooie features

Blijkbaar zit ik net te krap waardoor het naar responsive mode switcht om het zo maar te zeggen (logo linksboven wordt hamburger menu).
Klopt, als je het hamburgermenu ziet, val je uit de desktop-modus. Ook voor mij super-irritant, want ik werk met 2 1080p schermen, waarvan 1 in portrait/pivot, 90 graden gedraaid dus. Dat wordt dus 1080 pixels breed en dat vindt de site niet meer desktop-waardig. Ik zit nog regelmatig dat ik iets heb openstaan in dat scherm en dat ik niet meteen doorheb waarom ik daar geen melding kan doen ...

Ik heb pasgeleden Foutieve prijs melden via mobiel? verplaatst naar Mooie Features en ook bij Product en Development zelf heb ik de wens wel vaker bekend gemaakt. Er staan nog wat zaken op de (grove) planning dit jaar voor de Pricewatch, dus wellicht is dit een mooie gelegenheid om dit nog eens onder de aandacht te brengen, mochten plannen concreter worden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.