Foutieve prijs melden via mobiel?

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kylemichiels
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-06 17:13
Eerste post,

Hoe kan ik het melden als ergens een foutieve prijs staat bij de pricewatch?

Huidig voorbeeld de Google Pixel Tablet zou nu maar 130 euro zijn maar deze prijs betreft een Dock en niet de tablet zelf.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

uitvoering: Google Pixel Tablet inclusief Oplaaddock met speaker 128GB Wit

De feed van MaxICT koppelt verkeerd naar https://maxict.nl/google-...m=cpc&utm_source=tweakers

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2024 16:24 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@kylemichiels Met de cursor boven de (foute) totaalprijs hangen, dan krijg je een optie "Onjuiste prijs melden".

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

@FlipFluitketel Dat is desktop only. Helaas voor de mobiel komt die regelmatig terug als idee zie:

Dethroned in "Knop om verkeerde prijzen te melden in pricewatch"

Hahn in "Pricewatch: Fouten rapporteren"

RobbyTown in "Fout meld knop in Pricewatch"

Hopelijk komt die voor de mobiel er ook nog een keer.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik verplaats dit topic naar Mooie Features, ik zou ook erg graag een mobiel-report mogelijkheid zien voor foute prijs(koppelingen). Er zijn wat plannen om dit jaar de Pricewatch aan te pakken, wellicht kan dit gelijk worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:08
@Glaanie Wat mij opvalt is dat er in de PW wel eens prijswijzigingen worden gedownmod, maar vervolgens niet gerapporteerd worden. Voorbeeld; Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cw6HbdLLscx---x8Nvg3zT_VmXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kx02m8ZkP3p7lCddO72q2bcz.png?f=fotoalbum_large Ik kon zo snel geen 'dramatischer' voorbeeld vinden, maar -7 heb ik ook wel een paar keer zien langskomen.

Ik interpreteer dat als een teken dat men wel wil aangeven dat er iets niet klopt, maar niet kan rapporteren vanwege de ontbrekende functie op mobiele devices. Anyway, fijn om te horen dat dit op de 'korte termijn' backlog staat :).

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:15:
@Glaanie Wat mij opvalt is dat er in de PW wel eens prijswijzigingen worden gedownmod, maar vervolgens niet gerapporteerd worden. Voorbeeld; [Afbeelding] Ik kon zo snel geen 'dramatischer' voorbeeld vinden, maar -7 heb ik ook wel een paar keer zien langskomen.

Ik interpreteer dat als een teken dat men wel wil aangeven dat er iets niet klopt, maar niet kan rapporteren vanwege de ontbrekende functie op mobiele devices. Anyway, fijn om te horen dat dit op de 'korte termijn' backlog staat :).
Deze komen idd niet bij ons terug. Mogelijk dat het nog komt (en dan meer als "check deze deal voor de zekerheid"), maar dat is nu niet het geval. Voor nu is het puur een extra metric op de populariteitssortering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Update: we hebben het melden van onjuiste prijzen (of andere informatie) vernieuwd, daarmee is het ook mogelijk geworden om op mobiele apparaten een melding te maken :) Voortaan gaat dit via het linkje onderaan de pricelisting, waarna je in een formulier de betreffende shop en prijs kunt selecteren.

Zie ook .plan: Nieuwe weergave van prijsoverzicht in Pricewatch - Development-iterati....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.