Geen sterren meer mogelijk bij hands-on reviews?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Of het echt een bug is, of intentioneel, durf ik niet te zeggen dus die laat ik even in het midden. Maar voor de zekerheid wil ik hem toch even hier opgooien, omdat ik nu niet zeker weet of het de bedoeling is of niet 8)7

Zojuist viel het me op dat je bij een hands-on review geen sterren (meer) kunt uitdelen. Ik meen me te herinneren dat dat in het verleden wel kon. Zie bijvoorbeeld deze beknopte review van mij.

Ook bij het maken van een nieuwe review, of als ik de betreffende review wijzig, zodra ik de manier verkregen wijzig, kan ik overal sterren uitdelen, behalve via de hands-on.

Ik kwam wel dit topic tegen, waar de hands-on reviews nog als nul sterren telden.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik weet niet beter dan dat bij hands-on-reviews geen waardering in sterren gegeven kan worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Ik heb dus geen idee, meen me te herinneren dat ik in het verleden toen ik die betreffende reviews schreef, ik ook een waardering eraan kon geven. Maar, ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Scherp gezien, maar het hoort zo te werken. Het is dus inderdaad geen bug, en werkt zo sinds @Dirks herinneringen, en geloof mij, z'n geheugen is prima dus zal al heul erg lang zo zijn :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Dit topic is gesloten.