[pw] Hands-on review telt als 0 in review score

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Volgens mij telt de reviews score (rechtsbovenin) de hands-on reviews onterecht mee als 0 sterren, terwijl de gemiddelde gebruikers score wel klopt.

Voorbeeld artikel: uitvoering: Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45kIIss4UIPhbmb5ikGpiyQc3FI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X75fst5Fx6X8cEUqq0DR7Ujj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Het lijkt er inderdaad op de score op deze twee plekken anders berekend wordt. Ik ben "toevallig" bezig met het vervangen van de oude sterren (rechtsboven) met de nieuwe versie en zal deze discrepantie gelijk proberen recht te zetten :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:11

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

DaFeliX schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:22:
Het lijkt er inderdaad op de score op deze twee plekken anders berekend wordt. Ik ben "toevallig" bezig met het vervangen van de oude sterren (rechtsboven) met de nieuwe versie en zal deze discrepantie gelijk proberen recht te zetten :)
Het is nog niet gelukt zo te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De sprint is nog niet voorbij :)

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Ik ben er nog niet achter waarom het precies mis ging. Ik heb in elk geval gezien dat de gecachede score inderdaad 2.5 was, maar waarom dat zo is begrijp ik niet. Andere voorbeelden waar 'tzelfde probleem zou moeten spelen kon ik zelf niet vinden, dus het lijkt er op dat het een eenmalig probleem was. Het is in elk geval niet zo dat hands-on scores altijd voor verkeerde scores zorgen.

Ik heb nu de cache gepurged voor deze score, en nu staat er in elk geval 5 sterren bovenaan.

De nieuwe sterren hoop ik deze week ook te kunnen releasen, dus je ziet nu nog even oude sterrren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
DaFeliX schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:47:
[...]

De nieuwe sterren hoop ik deze week ook te kunnen releasen, dus je ziet nu nog even oude sterrren
Het werd iets later, maar zojuist de nieuwe sterren gereleased

Pagina: 1