-1 moderaties

Pagina: 1
Acties:
  • 732 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:38
Ik word zo langzamerhand doodziek van alle -1 moderaties. Vaak zie ik een donkere "0", doorat er een +1 en een -1 heeft plaatsgevonden. Ik heb al eens voorgesteld om een duimpje omhoog en omlaag te gebruiken om te laten blijken dat iemand het met de schrijver eens is of juist niet. Nu wordt volgens mij de moderaties gebruikt om te laten blijken of je het ergens wel of niet mee eens bent.
Toevallig wilde ik vandaag al reageren, maar toevallig zag ik nog iemand reageren met de opmerking: "Ik weet niet waarom jij een -1 hebt gekregen". In dit geval betreft het de reacties op de Oppo A18 telefoon. Soms zie ik volledig onleesbare discussie voorbij komen, omdat mensen heel vaak -1 gemodereerd hadden. Ik weet hoe je alles weer leesbaar moet maken, maar ik vind de lol er een beetje af.
Het is ook mogelijk dat er enkele Tweaters zijn die te pas en te onpas negatief modereren. Dat zal pas echt erg zijn, maar zoals ik al stelde, is de lol er een beetje af en als er op korte termijn niets verandert, weet ik niet of ik met Tweakers door wil gaan en aan de reacties te oordelen ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats je opmerking even van Schop een modje naar de frontpage-moderatiegroep :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldy
Ik kon mij ook niet voorstellen dat dit de juiste plek voor mijn ongenoegen was. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:02
Het is ook een kwestie van reacties die kennelijk nog niet zoveel gemodereerd waren. Als ik nu kijk, staat geen enkele reactie op -1. En de reacties die ik op 0 zie staan, gaan over Samsung telefoons, lijkt me inderdaad off-topic... Dus na een tijdje klopt de eindscore.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er staat niet één reactie op -1 daar...?

En je kunt reacties waarvan je vind dat ze verkeerd staan altijd melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX, dan kan er naar gekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldy
Ja, maar dit is al weken zo. En daarnaast vraag ik mij af of het de bedoeling is dat je uitsluitend over Oppo mag schrijven en dan met name over de 18 en de 17 (de laatste omdat deze in het artikel genoemd werd). Als dit zo is, dan denk ik dat als ik alles wat off-topic is met -1 modereer, of je veel lezers overhoudt.
Soms is iets off-topic, maar zorgt wel voor een leesbaar geheel en daarnaast, wat ik al meldde wordt de -1 moderaties te vaak gebruikt als men het er niet mee eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldy
Nee, @wildhagen , ze staan op 0 omdat sommigen er een +1 tegenover hebben gezet.
Maar let maar eens op, dit wordt de laatste weken steeds erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms het idee dat mensen een -1 reactie niet eens lezen, ze zien een -1 staan en zonder er verder bij na te denken geven ze het ook maar -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 17:46:
En je kunt reacties waarvan je vind dat ze verkeerd staan altijd melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX, dan kan er naar gekeken worden.
Dat is inderdaad de juiste route. Op die manier vallen mismoderaties beter op en kunnen we makkelijker ingrijpen.

Ik zie momenteel niet veel reacties meer scheef staan bij het genoemde topic dus ik ga dit topic sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.