Recentelijk hebben mijn vrouw en ik een appartement (uit 2017) gekocht.
In de zomer word het hier erg heet in huis (31,5C). /
Nu zitten wij aan airconditioning te denken.
Nu hebben we al een projectgroepje opgericht en hebben we een aantal dingen besproken. We kwamen eerder uit op een monblok airco dan op een split airco, dit ook vanwege de (erg) strenge regels die eraan vasthangen. Mocht er een split airco komen dan moet de unit op het balkon komen te staan.
Ik ben benieuwd naar 2 zaken:
Ik was ik benieuwd wat mensen hun ervaring is met een monoblok airco?
Daarnaat mocht je een split airco op je balkon hebben staan, dan hoor ik ook graag je ervaring en wat het doet qua geluid?
Hieronder heb ik een plategrond van mijn appartement geupload zodat jullie de afmetingen ook kunnen zien van het appartement en geeft het een beetje een idee van hoe en wat.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
In de zomer word het hier erg heet in huis (31,5C). /
Nu zitten wij aan airconditioning te denken.
Nu hebben we al een projectgroepje opgericht en hebben we een aantal dingen besproken. We kwamen eerder uit op een monblok airco dan op een split airco, dit ook vanwege de (erg) strenge regels die eraan vasthangen. Mocht er een split airco komen dan moet de unit op het balkon komen te staan.
Ik ben benieuwd naar 2 zaken:
Ik was ik benieuwd wat mensen hun ervaring is met een monoblok airco?
Daarnaat mocht je een split airco op je balkon hebben staan, dan hoor ik ook graag je ervaring en wat het doet qua geluid?
Hieronder heb ik een plategrond van mijn appartement geupload zodat jullie de afmetingen ook kunnen zien van het appartement en geeft het een beetje een idee van hoe en wat.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/AMfv1kxXm4QPUEv4z4gf0kJK.png?f=user_large)