Goedendag mede-Tweakers!
De laatste tijd is er in onze buurt wat onrust omtrent zaken als een steekpartij en pogingen tot inbraak.
Nu heeft onze VvE voorzitter (ik ben overigens zelf de penningmeester) het plan om camera's op 2 hoeken van ons appartementencomplex te laten plaatsen.
Het is een pand van 3 woonlagen met in totaal 10 woningen.
Ik vind het sowieso allemaal wat overdreven.
Er gebeurd nooit wat hier en nu ineens 2x wat in één maand.
Buiten dat vraag ik mij sterk af of dit sowieso wel mag.
Je filmt letterlijk de hele straat en bij overburen de tuin en huiskamer in.
De voorzitter slaat alles in de wind met een kul reden wmb als "je mag ook niet inbreken he".
Zo werkt het niet in Nederland.
Ik wil het gewoon juridisch gedekt hebben zodat we er geen gezeik mee krijgen op juridisch vlak dan wel buren.
Iemand die hier ervaring mee heeft of verstand van de regeltjes heeft?
De laatste tijd is er in onze buurt wat onrust omtrent zaken als een steekpartij en pogingen tot inbraak.
Nu heeft onze VvE voorzitter (ik ben overigens zelf de penningmeester) het plan om camera's op 2 hoeken van ons appartementencomplex te laten plaatsen.
Het is een pand van 3 woonlagen met in totaal 10 woningen.
Ik vind het sowieso allemaal wat overdreven.
Er gebeurd nooit wat hier en nu ineens 2x wat in één maand.
Buiten dat vraag ik mij sterk af of dit sowieso wel mag.
Je filmt letterlijk de hele straat en bij overburen de tuin en huiskamer in.
De voorzitter slaat alles in de wind met een kul reden wmb als "je mag ook niet inbreken he".
Zo werkt het niet in Nederland.
Ik wil het gewoon juridisch gedekt hebben zodat we er geen gezeik mee krijgen op juridisch vlak dan wel buren.
Iemand die hier ervaring mee heeft of verstand van de regeltjes heeft?
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie