Ik moet een netwerk kabel naar mijn laadpaal krijgen, dus ik heb een patchkabel gekocht, aan 1 kant de stekker er af geknipt en deze door de fundering naar buiten gevoerd. Daar heb ik een nieuwe stekker eraan geknepen, maar in eerste instantie gaf de checker alleen signaal op ader 2 en 8. Ik dacht dat de pinnetjes wellicht niet goed contact maken, dus ik heb de stekker er nog eens flink aangeknepen, maar nu heb ik helemaal geen contact meer op geen enkele ader. Heb ik nu te hard geknepen?
Ik gebruik gereedschap en RJ45 stekkers van de Hornbach Bleil) en een Cat 5e kabel van elders (Cat 6 pastte niet samen met een telefoonkabel door de 16mm flexibele buis).
Ik heb al wat lopen zoeken en ik kom allemaal advies tegen om geen stekkers op bestaande kabel de knijpen en een keystone of WCD te gebruiken, maar dat kan hier niet aangezien de laadpaal buiten staat.
Ik gebruik gereedschap en RJ45 stekkers van de Hornbach Bleil) en een Cat 5e kabel van elders (Cat 6 pastte niet samen met een telefoonkabel door de 16mm flexibele buis).
Ik heb al wat lopen zoeken en ik kom allemaal advies tegen om geen stekkers op bestaande kabel de knijpen en een keystone of WCD te gebruiken, maar dat kan hier niet aangezien de laadpaal buiten staat.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD