Gefeliciteerd u heeft een woning gekocht! ohnee toch nieeet

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 27.492 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:38
fenrir schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:48:
[...]
Deze ervaring heb ik niet in 2017. We waren in onderhandeling, zaten nog op slechts 5k verschil en verkoper trok de stekker eruit omdat hij een beter bod had.[...]
Yes, en die uitzonderingen bevestigen alleen maar dat er toen eigenlijk ook al geen regels waren. Alleen een algeheel andere norm van wat fatsoenlijk is. Probleem is alleen dat onfatsoenlijk, maar legaal handelen van alle tijden is.

Wel balen voor je, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Als een biedingsronde met deadline in feite geen biedingsronde met deadline is, dan is dat simpelweg misleidend. Het zou netjes zijn als een makelaar, als die niet kan beloven dat biedingen na de deadline niet in behandeling worden genomen door verkopers, simpelweg vantevoren aangeeft dat de 'deadline' slechts het moment is waarop de dan bekende biedingen in beraad neemt met de verkopers en het verstandig is om voor dat tijdstip je beste bod te doen, maar dat het pas echt definitief is als er een koopovereenkomst rond is en er tot dan altijd biedingen gecommuniceerd zullen worden naar de verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:07

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
TS is al 3 weken niet online geweest, topic krijgt een slotje :)

@Mart zonder b mocht je het topic weer open hebben, stuur mij dan even een berichtje
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.