Goede VPS company?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossKekoa
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 16-04-2024
Beste Mensen,

Ben op zoek naar een goede VPS hosting in de Benelux.
Graag zou ik 1€ per GB ram betalen, maar voor zover ik weet vind ik deze enkel in het buitenland, wat voor hoge ping zorgt...

Hebben jullie een goede VPS hosting provider of dergelijke met goede prijzen?

Ik heb geen support nodig, .... ik wil gwn betalen voor hosting.

Alvast bedankt,
mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BossKekoa welkom op het forum.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/faq#quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, en gedaan?
- Waarom voldeed dat niet?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-06 15:13
BossKekoa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:30:
Beste Mensen,

Ben op zoek naar een goede VPS hosting in de Benelux.
Graag zou ik 1€ per GB ram betalen, maar voor zover ik weet vind ik deze enkel in het buitenland, wat voor hoge ping zorgt...

Hebben jullie een goede VPS hosting provider of dergelijke met goede prijzen?

Ik heb geen support nodig, .... ik wil gwn betalen voor hosting.

Alvast bedankt,
mvg
Wat dacht je van 6GB RAM met 4 vCPU's bij Contabo, voor 4.50 per maand? En dat is ook nog met 100GB NVMe of 400GB SATA SSD :)

https://contabo.com/en/vps/cloud-vps-1/

Draait in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossKekoa
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 16-04-2024
dehardstyler schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:09:
[...]

Wat dacht je van 6GB RAM met 4 vCPU's bij Contabo, voor 4.50 per maand? En dat is ook nog met 100GB NVMe of 400GB SATA SSD :)

https://contabo.com/en/vps/cloud-vps-1/

Draait in Duitsland.
Ja had ik al gezien, idd een super deal, maar jammergenoeg niet in de Benelux, wat ik zoek voor de laagste response times.

Toch bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:52

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Contabo is rechtstreeks verbonden met de DE-CIX (Frankfurt Exchange) en heeft in veel gevallen minder latency dan kleinere goedkope VPS hosters in de Benelux die een extra hop moeten maken naar AMS-IX.

Welke latency ben je naar op zoek?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-06 15:13
BossKekoa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:24:
[...]

Ja had ik al gezien, idd een super deal, maar jammergenoeg niet in de Benelux, wat ik zoek voor de laagste response times.

Toch bedankt
Zojuist even getest voor je:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsQS0fMQhlJ0SbV3eg3s_-DKrbk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uTK26worjHy7JCtbx2DGXlln.png?f=user_large

Ik zit in het midden van het land en ben verbonden met een VPN in Amsterdam, die verbindt vervolgens met Contabo in Dusseldorf. Zoals je kan zien heb ik 9ms ping. Dus ik weet niet wat je van plan bent, maar aangezien je eisen aan de prijs stelt, verwacht ik niet dat je veel lager gaat halen, helemaal niet voor 1 euro per GB RAM. Want dan ben je gewoon aan Nederlandse providers gebonden, niet Benelux.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:52

DexterDee

I doubt, therefore I might be

FWIW:

Ik heb zelf een co-lo server bij OVH staan in noord Frankrijk en vanuit Nederland heb ik daar een ping tussen de 8 en 9 milliseconden op. Ze hebben ook goedkope VPS'en en vaak unmetered qua bandbreedte.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:43

jurroen

Security en privacy geek

Vertel eens wat meer over je scenario. Wat maakt dat die latency zo belangrijk is? Doe je iets met gaming of realtime communicatie (VoIP)? En weet je wat de impact van peering is op het geheel?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-06 01:39
Momenteel ervaar ik problemen met mijn Linux VPS.
Deze is ruim 2 dagen instabiel en Contabo heeft telkens spoed onderhoud aan de hosts.

De helpdesk is nauwelijks bereikbaar en reageert momenteel ook erg traag.

Op moment van schrijven, is mijn vps nog steeds offline.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:43

jurroen

Security en privacy geek

WeHoDo schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:43:
Momenteel ervaar ik problemen met mijn Linux VPS.
Deze is ruim 2 dagen instabiel en Contabo heeft telkens spoed onderhoud aan de hosts.

De helpdesk is nauwelijks bereikbaar en reageert momenteel ook erg traag.

Op moment van schrijven, is mijn vps nog steeds offline.
Wat wil je hiermee zeggen? Als je doel is om Contabo af te raden zou ik dat wat duidelijker naar voren brengen persoonlijk. En als je zelf graag hulp hebt of iemand die meedenkt, open dan alsjeblieft je eigen draadje - in plaats van een andere, ongerelateerde te hijacken.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:45

mrc4nl

Procrastinatie expert

jurroen schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:56:
[...]

Wat wil je hiermee zeggen? Als je doel is om Contabo af te raden zou ik dat wat duidelijker naar voren brengen persoonlijk. En als je zelf graag hulp hebt of iemand die meedenkt, open dan alsjeblieft je eigen draadje - in plaats van een andere, ongerelateerde te hijacken.
nou de TS vraagt om een goede VPS dan vind ik het meldden dat je bij een vps partij problemen ondervind best wel on-topic.

ora et labora

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-06 01:39
jurroen schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:56:
[...]

De OP staat een goede VPS provider.
Ik geef mijn verhaal aan dat er na 2 dagen nog steeds problemen zijn met mijn VPS.
En dat de helpdesk bijna niks doet en slecht bereikbaar is. Dus dat de OP zelf moet bepalen of deze moet kiezen voor Contabo.

Als ik hulp nodig had, had ik een eigen topic. Ik deel alleen mijn mening over deze provider.

Zie voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcs_V6T1Os0HoxaWbpWJ1F1Yei4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TC0IFVnpDbzNWCq5JFJsKECn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door WeHoDo op 26-01-2024 23:09 ]

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:56
Ping naar mijn Contabo VPS is 2ms.
Vanuit de regio Haarlem.
Die VPS is behoorlijk stabiel. 1 keer heb ik wat problemen gehad met de bereikbaarheid. Maar verder altijd goed.

Edit: Afgelopen periode diverse problemen gehad met contabo. Vooral routing problemen op hun servers. Mijn vps was soms dagen niet bereikbaar. Mocht iemand dit nog lezen na een zoektocht: Ik kan Contabo niet meer aanraden voor diensten waar je van afhankelijk bent, zoals mailserver, of zo!

[ Voor 45% gewijzigd door ahbart op 01-05-2024 12:52 ]

Pagina: 1