Over enkele maanden wordt ons nieuwbouwappartement opgeleverd en ik wil graag dat die oplevering goed verloopt. Uiteraard met een door een externe partij uitgevoerde opleverkeuring, omdat ik simpelweg zaken over het hoofd ga zien. In het verleden liet ik dat doen door Vereniging Eigen Huis maar ik ben al een poosje geen lid meer. Er zijn ook andere partijen zoals bijvoorbeeld Keurhuis. Heeft iemand goede ervaringen met keurmeesters of bedrijven of zal ik maar weer lid worden van VEH?
Het (projectmatige) nieuwbouwwoning topic - Deel 3
In dit topic vind je meer ervaringen met keuringen en sowieso meer Tweakers die met nieuwbouw bezig zijn.
In dit topic vind je meer ervaringen met keuringen en sowieso meer Tweakers die met nieuwbouw bezig zijn.
Ook afhankelijk van je regio. Vereniging eigen huis huurt ook gewoon keurders in uit de regio.
Wel vaak voor een scherpere prijs dan wat je zelf kunt regelen. Althans, dat is mijn ervaring met een aankoopkeuring en een taxatie die via VEH werden aangevraagd.El Capitan schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:05:
Ook afhankelijk van je regio. Vereniging eigen huis huurt ook gewoon keurders in uit de regio.
Ik ben destijds lid geworden via ING rentepunten actie (€15 + 500 punten) en dan zodra je kunt opzeggen (na één jaar denk ik?) weer opzeggen (flutblaadje van ze is ook weinig aan
Lidmaatschap via VEH zelf afsluiten kost €34,25, dus via die ING actie is toch weer bijna €20 besparen
[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 26-01-2024 20:11 ]