Goedemiddag mede-tweakers,
Vanwege overstap naar en andere werkgever moet ik op zoek naar een andere auto. Dit betekend afscheid nemen van de huidige leaseauto.
Voor woon-werkverkeer kan ik gebruik maken van het OV.
Ik verwacht op jaarbasis toch zo’n 7.500 tot 12.500 km te gaan rijden. Variërend van korte ritten tot langere ritten.
Aangezien het meer een weekend auto wordt, moeten de maandlasten een beetje beperkt zijn.
Gebruiksduur tussen de 3-5 jaar. Bouwjaar vanaf 2016.
Ik ben enigszins een autoliefhebber. Opvallende verschijningen of kleuren.
Ik houd niet van 13 in een dozijn auto’s, oftewel de ‘saaie’ auto’s.
Mijn huidige autogeschiedenis:
Opel Karl (Rood, 2016)
Alfa Romeo Mito (Antreciet, 2012)
Ford Fiesta ST-line (Rood, 2017)
Audi A1 30 TFSI (Geel/zwart, 2021)
Budget € 10k - € 18k
Zat zelf met een idee van Opel Adam S, Abarth 595 (helaas geen cruisecontrol), Seat Ibiza Fr of toch een Alfa Romeo Guilletta (wellicht te groot/maandelijks duurder?)
Of een Renault Zoë, met € 2.000 ook nog wel aantrekkelijk alleen verre van sportief. Helaas thuis vrijwel geen mogelijkheid om op te laden.
Heeft iemand van jullie leuke ideeën of tips?
Alvast bedankt!
Vanwege overstap naar en andere werkgever moet ik op zoek naar een andere auto. Dit betekend afscheid nemen van de huidige leaseauto.
Voor woon-werkverkeer kan ik gebruik maken van het OV.
Ik verwacht op jaarbasis toch zo’n 7.500 tot 12.500 km te gaan rijden. Variërend van korte ritten tot langere ritten.
Aangezien het meer een weekend auto wordt, moeten de maandlasten een beetje beperkt zijn.
Gebruiksduur tussen de 3-5 jaar. Bouwjaar vanaf 2016.
Ik ben enigszins een autoliefhebber. Opvallende verschijningen of kleuren.
Ik houd niet van 13 in een dozijn auto’s, oftewel de ‘saaie’ auto’s.
Mijn huidige autogeschiedenis:
Opel Karl (Rood, 2016)
Alfa Romeo Mito (Antreciet, 2012)
Ford Fiesta ST-line (Rood, 2017)
Audi A1 30 TFSI (Geel/zwart, 2021)
Budget € 10k - € 18k
Zat zelf met een idee van Opel Adam S, Abarth 595 (helaas geen cruisecontrol), Seat Ibiza Fr of toch een Alfa Romeo Guilletta (wellicht te groot/maandelijks duurder?)
Of een Renault Zoë, met € 2.000 ook nog wel aantrekkelijk alleen verre van sportief. Helaas thuis vrijwel geen mogelijkheid om op te laden.
Heeft iemand van jullie leuke ideeën of tips?
Alvast bedankt!