Thank for the reply. Ik vraag voor de zekerheid voordat ik iets STOMS en DOM doe "Een gewaarschuwd mens telt voor 2"FreakNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:25:
[...]
Je doet net of je ovens en zaagtafels en frituurpannen gaat aansluiten.
Doe niet zo moeilijk, het gaat over een paar honderd watt. Je komt niet eens op 1A.. Dat zou zelfs op 0.75mm diameter huishoudsnoer nog goed gaan. Dat raadt ik uiteraard niet aan maar elke stekkerdoos of verlengkabel is prima.
En ja op zich zou dat geen probleem moeten zijn zelfs met 2 pc's maar sinds ik al een Haspel (op geaard stopcontact) gebruik met maar 4 ingangen is het toch wel raadzaam om advies te vragen voordat ik iets uberhaubt iets doe. Je kent het wel "had ik maar gepost voor advies, dan was dit niet gebeurd huil huil..."
Dus een stroomkabel splitter voor mn 2e pc en monitor is geen enkele probleem? (dus NIET 2 pc's)
Zoals dit? Dit zou de oplossing zijn voor mij ik ga er 1 bestellen van een goede kwailiteit en testen.
Die splitter ik zelf zou er NOOIT aan gedacht hebben eerder die moeilijke oplossingen...dus het is al goed dat ik post goede reacties!
[ Voor 22% gewijzigd door LawShadow op 23-01-2024 22:40 ]