Auto verzekering zoals ZLM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engine77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-01-2024
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goedkopere auto verzekering voor een peugeot van 2000.

Bedragen die ik tegen kom is rond de 75 euro.

Maar ik kwam ook ZLM verzekering tegen waar het maar 45 euro kost alleen ze accepteren alleen klanten van Zeeland en Noord-Brabant.

Daarom dacht ik misschien zijn er andere bedrijven zoals ZLM die niet te vinden zijn door vergelijking sites.

Topic kaping is niet lief, daarom een eigen topic :)

[ Voor 8% gewijzigd door twain4me op 21-01-2024 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Begur
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Gezien het bouwjaar 2000. Heb je ook naar youngtimer verzekeringen gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engine77
Begur schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:17:
Gezien het bouwjaar 2000. Heb je ook naar youngtimer verzekeringen gezocht?
Nee, weet niet wat dat is.

Maar ik vind het verschil tussen ZLM verzekering en de anderen wel enorm, namelijk een verschil van 30 euro per maand. Blijkbaar kan het wel goedkoper.

Zijn er andere bedrijven zoals ZLM 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Begur
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Beschrijf de auto eens, type, staat etc.
Als het een auto is die in goede staat verkeert en waar er niet al te veel meer van zijn, dan kan je naar youngtimer verzekeringen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engine77
Begur schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:55:
Beschrijf de auto eens, type, staat etc.
Als het een auto is die in goede staat verkeert en waar er niet al te veel meer van zijn, dan kan je naar youngtimer verzekeringen kijken.
Bouwjaar is 2002, peugeot 206. Auto zelf zal maar ~1000 euro waard zijn. Is het waard om naar youngtimer verzekering te kijken?

Maar waarschijnlijk zullen er goedkopere verzekeraars zijn die minder bekend zijn. Off hebben ze een kartel vorming aangegaan 😁 behalve ZLM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:57
Hoeveel schadevrije jaren heb je? 0? Of negatief? En in welke leeftijdscategorie val je ongeveer?
Mocht je jonger zijn en geen jaren opgebouwd hebben dan is het gewoon wat het kost. Je kunt na een paar maanden overstappen naar Promovendum, die geven volgens mij nog 20% korting op je huidige premie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ZLM accepteert idd alleen klanten uit Brabant en Zeeland. Zitten zelf ook in Goes. Mijn pa zit er al jaren.
Heb ze overwogen voor de auto die we recent kochten. Kwamen niet als goedkoopste of met de beste voorwaarden uit de bus.

Maar pak een paar van die vergelijking sites en zoek een beetje verder.
Snap dat je goedkoop uit wilt zijn. Maar bij verzekeringen is het helemaal afhankelijk van de dekking die je wilt of denkt nodig te hebben.

Een Peugeot van 2000 is over het algemeen (uitzondering daargelaten) een goedkoop ding geweest waar je gewoon WA en evt inzittenden verzekering voor zou willen en verder niks. Je verzekert je immers tegen dingen die je zelf niet kunt betalen. Ga je 50 per maand dokken / 600 per jaar ben je meer kwijt dan je auto en moet je jezelf sterk afvragen of je niet oververzekerd bent.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prima
  • Registratie: December 2023
  • Niet online
<<rotonde voor linksinhalende doperwten>

[ Voor 72% gewijzigd door Prima op 26-01-2024 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pyramiden schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:57:
Je kunt na een paar maanden overstappen naar Promovendum, die geven volgens mij nog 20% korting op je huidige premie.
Promovendum is een roulette of je net wel/niet binnen hun eisen valt; hun beloften over "voor hoger opgeleiden" is een wassen neus want zelfs een universitair-afgeronde bioloog met 31 schadevrije jaren kwam niet bij ze aan de bak voor een verzekering voor een auto van nog geen 50K nieuwwaarde. Ook ikzelf kan mijn luxe-wagen uit 2016 niet verzekeren met 22 schadevrij en HBO.

@Engine77 iets zegt me dat of niet goed zoekt of ergens in een marge/niche terecht komt qua polissen. Ik heb zojuist een 206 GTI (allersnelste uitvoering) uit 2002 opgevraagd bij mijn verzekeraar en voor de gein 1 schadevrij jaar ingevuld (maar wel mijn echte leeftijd van 47); kom ik all-risk uit op 67 Euro, maar wel op mijn postcode.

Ook dat kan van invloed zijn; jouw woonplaats / postcode (en soms zelfs huisnummer); niet alleen op de premie van je auto maar ook je zorg, bijvoorbeeld.

Heeft Independer geen mooie(re) premies / vergelijkingen?

/edit: gezien je posthistorie, ben je minstens 32 jaar oud (mogelijk zelfs ouder); dan moet je WA voor een 206 wel redelijk kunnen verkrijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 22-01-2024 14:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb zelf een Toyota Yaris uit 2000 met bijna 3 ton op de teller. Verzekerd bij Allianz direct voor geloof ongeveer € 40p/m. Is dacht ik wel een van de goedkopere. Maar zoals al gezged hangt de prijs ook erg af van je leeftijd en aantal schadevrije jaren.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaks2022
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 28-04-2024
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 27-01-2024 15:17 . Reden: Dit is topickaping; gelieve een eigen topic te maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Kaaks2022 e.e.a staat uitgebreid in Verzekering schadevrije jaren brommobiel; hoe zit dat? ; en anders zelf een nieuw topic openen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1