Enkele jaren geleden is mijn partner, net als ik eerder, gestopt met werken.
2 auto's erop na houden is voor ons overdreven, dus een van de auto's verkocht.
De keuze van de koper viel op de mijne. We hadden dezelfde auto's qua merk en type .
Maar de mijne had een trekhaak en dat was voor de koper de beslissende factor.
Ik had 27 schadevrije jaren opgebouwd, mijn partner minder.
Onlangs overleed mijn schoonvader en liet een (heel leuke elektrisch aangedreven) brommobiel na.
Die wil ik voorlopig op mijn naam zetten.
Buiten het feit om dat maar weinig verzekeraars die accepteren toch een verzekeraar gevonden.
Met 27 schadevrije jaren mag ik iets aan korting verwachten, nietwaar?
Maar..... de tussenpersoon waarschuwde mij:
Zodra ik gebruik maak van die schadevrije jaren krijg ik daadwerkelijk korting.
MAAR.... Ze vervallen meteen bij ROYdata.
Wanneer ik bij voorbeeld na twee maanden de brommobiel zou verkopen dan heb ik bij ROYdata.....0 schadevrije jaren!
Tweede waarschuwing van dezelfde tussenpersoon: Zorg dat je binnen 3 jaar een nieuwe auto op naam hebt.
Na 3 jaar "geen auto op naam" vervallen namelijk ook alle schadevrije jaren en begin je weer bij 0.
Dit zijn van die dingen die verzekeraars (maar al te graag) vergeten te melden.
Waarvan akte. Als er ook maar iemand is die baat heeft bij deze info dan is mijn doel bereikt.
2 auto's erop na houden is voor ons overdreven, dus een van de auto's verkocht.
De keuze van de koper viel op de mijne. We hadden dezelfde auto's qua merk en type .
Maar de mijne had een trekhaak en dat was voor de koper de beslissende factor.
Ik had 27 schadevrije jaren opgebouwd, mijn partner minder.
Onlangs overleed mijn schoonvader en liet een (heel leuke elektrisch aangedreven) brommobiel na.
Die wil ik voorlopig op mijn naam zetten.
Buiten het feit om dat maar weinig verzekeraars die accepteren toch een verzekeraar gevonden.
Met 27 schadevrije jaren mag ik iets aan korting verwachten, nietwaar?
Maar..... de tussenpersoon waarschuwde mij:
Zodra ik gebruik maak van die schadevrije jaren krijg ik daadwerkelijk korting.
MAAR.... Ze vervallen meteen bij ROYdata.
Wanneer ik bij voorbeeld na twee maanden de brommobiel zou verkopen dan heb ik bij ROYdata.....0 schadevrije jaren!
Tweede waarschuwing van dezelfde tussenpersoon: Zorg dat je binnen 3 jaar een nieuwe auto op naam hebt.
Na 3 jaar "geen auto op naam" vervallen namelijk ook alle schadevrije jaren en begin je weer bij 0.
Dit zijn van die dingen die verzekeraars (maar al te graag) vergeten te melden.
Waarvan akte. Als er ook maar iemand is die baat heeft bij deze info dan is mijn doel bereikt.