@
crisp @
DaFeliX Punt is, het "werkt wel", alleen de nummering komt niet maar blijft bullets.
WEL blauw. En dat wilde ik dus eigenlijk wel.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Salderen moet niet afgeschaft, het moet door zijn eigen succes, en daarmee grotere prijs verschillen, worden aangepast.
[list]
• De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
• De prijs van elektra moet afhankelijk worden van het moment. Afname en teruglevering.
[/list]
-------------------------------------------------------------------------------------------
En ik zie nu dat de kleur wel goed wordt afgehandeld, maar de list tag maar gedeeltelijk. Maar hij wordt niet genegeerd. Het ligt niet aan nummering. De lijst wordt gewoon opgemaakt maar de tag wordt niet verborgen.
Als dit mijn programmatuur was zou ik de tags gewoon helemaal afhandelen, er gaat niets kapot.
Ik had het huidige gedrag in ieder geval niet verwacht.
Half afhandelen van de tag.
Salderen moet niet afgeschaft, het moet door zijn eigen succes, en daarmee grotere prijs verschillen, worden aangepast.- [blue]
- De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
- [/]
[blue]
- De prijs van elektra moet afhankelijk worden van het moment. Afname en teruglevering.
- [/]
Salderen moet niet afgeschaft, het moet door zijn eigen succes, en daarmee grotere prijs verschillen, worden aangepast.- [blue]
- De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
- [/]
[blue]
- De prijs van elektra moet afhankelijk worden van het moment. Afname en teruglevering.
- [/]
Salderen moet niet afgeschaft, het moet door zijn eigen succes, en daarmee grotere prijs verschillen, worden aangepast.- De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
Salderen moet niet afgeschaft, het moet door zijn eigen succes, en daarmee grotere prijs verschillen, worden aangepast.- De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
Salderen moet niet afgeschaft, het moet door zijn eigen succes, en daarmee grotere prijs verschillen, worden aangepast.
[list=1]
• De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
• De prijs van elektra moet afhankelijk worden van het moment. Afname en teruglevering.
[/list]
Ik vindt de laatste toch de beste versie, al denk ik dat het anders zou moeten.
Zeg maar hoe ik de bullets of nummering ook blauw / in de gewenste kleur krijg.
https://gathering.tweaker...lates//html/entities.html geeft een 404?.?.? op dit message edit / preview scherm. https://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/
Request ID: Twk-eun-app1_278.2.5_1401491_65a8f44d471125.69559171
5 tekst
[number=1] . De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
[number=2] . De prijs van elektra moet afhankelijk worden van het moment. Afname en teruglevering.
. 1. De belasting moet net als de btw worden gesaldeerd / tegen elkaar worden weggestreept.
. 2. De prijs van elektra moet afhankelijk worden van het moment. Afname en teruglevering.
De laatste gebruik ik dan maar. Wel die rode 404...