Drie-staps dimbare LED plafonniere niet dimbaar maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Ik heb deze LED plafonniere lamp van Philips: https://www.lighting.phil...plafondlamp/8719514256644.

Deze heeft drie standen die je via meerdere keren de schakelaar aan/uit doen kunt verwisselen.

Heeft iemand met verstand van elektronica wel eens geprobeerd deze feature van een dergelijke lamp uit te schakelen? Ik zou hem graag vastzetten op 1 stand. Nu gebeurt het te vaak dat ik binnen 5 minuten de schakelaar nog een keer gebruik waardoor de lamp van stand verwisselt.

Of kan ik beter een andere kopen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5dH59l9yBS8g0lRG65OomnzAMg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JYwKUkLzMorXyiBierfmkiFl.webp?f=user_large

Hoog DIY gehalte, schopje naar MME

[ Voor 3% gewijzigd door Septillion op 17-01-2024 09:33 ]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Grote kans dat het niet echt eenvoudig kan. Zal waarschijnlijk gewoon één grote sturingsprint zijn. Al eens open gehad?

Maar echt, 5 minuten? Vergelijkbare lampen die ik ken is dat eerder schakelen binnen 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:10
Volgens de handleiding zou het ook < 3 seconden moeten zijn, maar als je hem langer dan 5 minuten aan laat staan dan zou die de stand moeten onthouden.
Dus als ik de handleiding moet geloven dan kan de lamp dit al.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
Om dit te bepalen moet je hem open maken.

Ik heb recent een 3-standen lamp andersom gemodificeerd: van 3 standen naar continu-dimmer. Daarvoor de led driver vervangen: Alternatieve led driver. In zo'n plafoniere vervang je waarschijnlijk niet zomaar de led driver doordat alles geintegreerd en klein is.

[ Voor 20% gewijzigd door Rukapul op 17-01-2024 13:17 ]