Mijn bestelling werd nooit geleverd en webshop weigert de terugbetaling totdat het onderzoek door PostNL afgerond werd.
Historiek:
Klopt dit en zo ja, welke stappen kan ik nog ondernemen?
Historiek:
- Op 21 dec heb ik een online aankoop geplaatst bij webshop met de verzendbevestiging enkele uren later. Mooi van webshop!
- Op 22 dec om 00:16 kreeg ik een e-mail van PostNL dat de levering in de namiddag ging bezorgd worden. Mooi van PostNL!
- Die dag echter geen levering en geen e-mail van PostNL. Bij het nakijken van de Track & Trace link zie ik een update die toont dat de levering niet kan doorgaan. Geen verdere info...
- Op 3 januari (13 dagen na aankoop en dus < 14 dagen) nog steeds geen nieuws van PostNL of webshopen de Track & Trace is nog steeds dezelfde als van 22 dec. Ik heb per mail aan webshop laten weten dat ik mij wil beroepen op het herroepingsrecht en de aankoop wenst te ontbinden.
- webshop ging hier niet op in en wenst het onderzoek bij PostNL af te wachten.
- Ondertussen zijn we 2 weken later, zonder nieuws van PostNL. Ik heb nog 2 e-mails gestuurd om de aankoop te ontbinden maar krijg als antwoord: "Helaas is het niet mogelijk om de koop op deze manier te ontbinden. We willen je graag verder helpen, maar hiervoor dienen we eerst het onderzoek van PostNL af te wachten. Zodra we meer informatie vanuit hun krijgen, zullen we weer contact met je opnemen!"
Klopt dit en zo ja, welke stappen kan ik nog ondernemen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AsoZyRBXpCwsv7s1n4MGD8gz.jpg?f=user_large)
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 15-01-2024 16:26 ]