[BUG] Review aantal in vergelijkingsoverzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:56
Er lijkt een bug te zitten in de berekening van het aantal reviews. Er is een review gegeven op een product en die wordt qua aantal sterren correct weergegeven, maar het aantal staat op 0 (0 reviews) waardoor het lijkt dat er alsnog geen review is gegeven in het vergelijkingsoverzicht.

Indien je doorklikt naar het desbetreffende product, staat het aantal reviews wel goed weergegeven.

Product:
uitvoering: Samsung The Frame LS03B (2023) 43" Wit, Zwart
en
uitvoering: Samsung The Frame LS03B (2023) 50" Wit, Zwart

URL van bug:
https://tweakers.net/pric.../1922880;1920042;1919610/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfnK0kJzH5w6PMWV3vVEyuoGiBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2RilSqKHt0WeQRnSGqvJLAcD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwoTqbF8UjjdmoRtwVxdBKx99Og=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jdio6Ko4yhuYecJ0aumHxrfo.jpg?f=fotoalbum_large

Gebruikte browser:
Firefox 120 (Ubuntu & Windows).

[ Voor 11% gewijzigd door ZeroXT op 15-01-2024 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
Het verwarrende is dit: Voor jouw gekozen uitvoering zijn er 0 reviews beschikbaar. Voor het product (andere uitvoering) is er wel eentje.

Dat dit verwarrend is ben ik het helemaal met je eens. Volgens mij ben je ook niet de eerste die dit opmerkt.

Ik verplaats het topic even naar MF, daar kunnen mijn collega's van 't productteam 'ns nadenken of we dit moeten aanpassen, of hoe we duidelijker kunnen maken dat deze manier correct is.

Bedankt in elk geval voor je melding!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:56
DaFeliX schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:32:
Het verwarrende is dit: Voor jouw gekozen uitvoering zijn er 0 reviews beschikbaar. Voor het product (andere uitvoering) is er wel eentje.

Dat dit verwarrend is ben ik het helemaal met je eens. Volgens mij ben je ook niet de eerste die dit opmerkt.

Ik verplaats het topic even naar MF, daar kunnen mijn collega's van 't productteam 'ns nadenken of we dit moeten aanpassen, of hoe we duidelijker kunnen maken dat deze manier correct is.

Bedankt in elk geval voor je melding!
Het maakt het extra verwarrend dat er 0 reviews zijn maar dat het product wel vier ingevulde sterren heeft. Mocht dit een "feature" zijn in plaats van een bug, dan is het wellicht een idee bij 0 reviews ook de sterren weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003