Aantal reviews bij vergelijking klopt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:14
Het aantal reviews lijkt op de vergelijkingspagina niet te kloppen. Met de gebruikte URL is te zien dat de 'Philips 65OLED808 Zwart' totaal 1 review heeft. Klik je op het product zie je rechtsboven opeens dat het product 4 reviews heeft. In het geval van de 'Sony Bravia XR-65A80L' televisie is te zien dat er 0 reviews zijn in combinatie met 5 sterren (vergelijkingspagina). Wanneer je naar het product gaat zijn er 25 reviews. Het aantal reviews zou overeen moeten komen met het daadwerkelijke aantal reviews voor het product.

Gebruikte URL: https://tweakers.net/pric...;1921508;1924432;1932662/

Ik heb zowel Firefox als Chrome incognito gebruikt om te checken of het niet aan mijn browser lag.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De reviews in de vergelijking worden weergegeven op het exacte type wat je hebt geselecteerd.

De reviews die worden getoond op het moment dat je een dergelijk product aanklikt en naar de productpagina gaat zijn voor de hele serie, dus ook grotere en kleinere toestellen.

Kortom: in de vergelijking zie je het daadwerkelijke aantal op exact dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:14
sypie schreef op zondag 24 december 2023 @ 13:31:
De reviews in de vergelijking worden weergegeven op het exacte type wat je hebt geselecteerd.

De reviews die worden getoond op het moment dat je een dergelijk product aanklikt en naar de productpagina gaat zijn voor de hele serie, dus ook grotere en kleinere toestellen.

Kortom: in de vergelijking zie je het daadwerkelijke aantal op exact dat toestel.
Maar is dat dan niet verwarrend dan? In de vergelijking heb ik het 65 inch model gekozen. Wanneer je dan vervolgens naar de productpagina gaat van het 65 inch model is het aantal reviews anders.

En als het zo hoort, dan zouden de sterren ook niet gevuld moeten zijn in de vergelijking? Als er 0 reviews zijn van een bepaald model, wat hebben de 5 sterren dan voor nut?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het klopt dat de review anders is, toch staat bij iedere review om welk exacte model uit de serie het gaat. Uiteindelijk is alleen de grootte anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 12:40

DaFeliX

Tnet Devver
Ik snap de verwarring, en ben het met je eens dat het nu inconsistent is.

Het is echter niet iets dat ik als devver kan oplossenl. Hier zullen mijn collega's van product 'ns naar moeten kijken wat logisch is; ik verplaats daarom je topic naar de buren (MF)

[ Voor 3% gewijzigd door DaFeliX op 27-12-2023 12:59 ]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet