Toelichting gevraagd tav verwijdering posts.

Pagina: 1
Acties:
  • 804 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:32

sjirafje

No inspirational quotes here

Topicstarter
Onder nieuws: X opent bèta voor vacatureplatform voor Premium-gebruikers in VS zijn diverse posts verwijderd lijkt het. Wie kan mij uitleggen welke regels er bij deze posts overtreden zijn? Het betroffen voornamelijk off-topic berichten maar vziw verdienen die een -1 en zouden ze niet verwijderd hoeven worden.
Alvast bedankt voor de toelichting!

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:53

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat ging om die reacties van dat haatzaaien richting transgenders, en getroll over 'linkse LGHBTI-propaganda' etc? Ik had ze idd ook gezien.

Daar werden op een gegeven moment zelfs de nazi's bijgehaald, dat die toch best wel goede ideeën over transgenders hadden....

Dat lijkt me persoonlijk wel iets meer dan een -1, een -2 lijkt me wel gerechtvaardigd. Zeker als je ziet hoe het onder die reacties compleet ontspoorde, en zowat de helft van de reacties onder die newspost over zijn transgender-haat ging.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:32

sjirafje

No inspirational quotes here

Topicstarter
Ow dat heb ik over het hoofd gezien. Dan is me wel duidelijk waarom de berichten verwijderd zijn.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

No problem, het begon allemaal met deze reactie: Veterian in 'X opent bèta voor vacatureplatform voor Premium-gebruikers in VS'

En vanaf daar ging het niveau heel erg snel door het rioolputje.

Dit is ook de enige reactie met transgender-haat die er nu nog staat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb een aantal reacties bij dat nieuwitem verwijderd. We hechten op Tweakers veel waarde aan een prettige sfeer en een voor iedereen veilige discussie. Helaas bleek dat op sommige plekken onder het nieuwsitem niet mogelijk. De reacties waren in mijn ogen van een dergelijke aard dat een -1 niet voldoende was. We ontvingen meerdere meldingen over dezelfde reacties. Hopelijk geeft dit iets meer inzicht in de beweegreden achter het verwijderen.

Zie ook: .plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 15-01-2024 08:01 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:30

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

Weet iemand wat de reden is dat mijn reactie is verwijderd uit onderstaande artikel?
Naar mijn idee was dat gewoon on-topic.

review: Zonder kabels is de nieuwe standaard - ASUS, MSI, Corsair, Cooler Mas...

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mr.loepie schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:07:
Weet iemand wat de reden is dat mijn reactie is verwijderd uit onderstaande artikel?
Naar mijn idee was dat gewoon on-topic.

review: Zonder kabels is de nieuwe standaard - ASUS, MSI, Corsair, Cooler Mas...
Los van dat het niet de bedoeling is om hier individuele gevallen te gaan bespreken: bedoel je een van deze reacties?
mr.loepie in 'De toekomst van pc's bouwen - Kabelloze kasten van ASUS, MSI, Corsair en meer'
mr.loepie in 'De toekomst van pc's bouwen - Kabelloze kasten van ASUS, MSI, Corsair en meer'
Ander artikel. Ik zie verder niets van jou dat verwijderd zou zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 16-01-2024 15:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:30

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

RobIII schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:19:
[...]

Los van dat het niet de bedoeling is om hier individuele gevallen te gaan bespreken: bedoel je een van deze reacties?
Ander artikel. Ik zie verder niets van jou dat verwijderd zou zijn.
Snap er niks meer van, ik zie/zag die reactie niet terug daar.. Zal wel slaap te kort hebben... :)

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 20:32
Mijn reacties werden verwijderd uit deze topic. Ik denk onterecht.

Moskeeën willen verbod op koranverbranding

Ten eerste was het geen persoonlijke aanval, maar gaf ik een mening over de ‘gematigde moslim’ als groep die geen rol pakt in dit debat.
Mijn opsomming van ‘overdreven’ kenmerken van ‘de moslimman’ is wel het beeld dat veel Nederlanders hebben van deze groep. De meest recente verkiezingsuitslag spreekt ook boekdelen. Er is steeds meer polarisatie en dit soort overdreven stereotypen worden vaak als waar aangenomen.
De islam heeft een imagoprobleem en het negeren ervan laat het niet verdwijnen.

Dit hele onderwerp gaat over radicale uitspraken van vertegenwoordigers van moskeeën. Het probleem is dat dit een bekrachtiging is van het stereotype dat elke moslim radicaal is. Het is daarom juist erg belangrijk dat gematigde moslims een tegengeluid laten horen. Dat is het probleem wat ik wilde benoemen. Er is meestal een oorverdovende stilte en mensen denken dan al snel dat elke moslim het eens is.

Het censureren van dit soort berichten drijft een dialoog juist weg van het probleem. Ik denk dat het jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daarvoor zul je contact met de mods in kwestie moeten opnemen. Dit topic gaat over een artikel op de FP en die kwestie lijkt me inmiddels wel afgehandeld. Dus ik doe hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.