Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Daar werden op een gegeven moment zelfs de nazi's bijgehaald, dat die toch best wel goede ideeën over transgenders hadden....
Dat lijkt me persoonlijk wel iets meer dan een -1, een -2 lijkt me wel gerechtvaardigd. Zeker als je ziet hoe het onder die reacties compleet ontspoorde, en zowat de helft van de reacties onder die newspost over zijn transgender-haat ging.
Virussen? Scan ze hier!
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
En vanaf daar ging het niveau heel erg snel door het rioolputje.
Dit is ook de enige reactie met transgender-haat die er nu nog staat.
Virussen? Scan ze hier!
Zie ook: .plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers
[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 15-01-2024 08:01 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Naar mijn idee was dat gewoon on-topic.
review: Zonder kabels is de nieuwe standaard - ASUS, MSI, Corsair, Cooler Mas...
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Los van dat het niet de bedoeling is om hier individuele gevallen te gaan bespreken: bedoel je een van deze reacties?mr.loepie schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:07:
Weet iemand wat de reden is dat mijn reactie is verwijderd uit onderstaande artikel?
Naar mijn idee was dat gewoon on-topic.
review: Zonder kabels is de nieuwe standaard - ASUS, MSI, Corsair, Cooler Mas...
mr.loepie in 'De toekomst van pc's bouwen - Kabelloze kasten van ASUS, MSI, Corsair en meer'
mr.loepie in 'De toekomst van pc's bouwen - Kabelloze kasten van ASUS, MSI, Corsair en meer'
Ander artikel. Ik zie verder niets van jou dat verwijderd zou zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 16-01-2024 15:20 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Snap er niks meer van, ik zie/zag die reactie niet terug daar.. Zal wel slaap te kort hebben...RobIII schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:19:
[...]
Los van dat het niet de bedoeling is om hier individuele gevallen te gaan bespreken: bedoel je een van deze reacties?
Ander artikel. Ik zie verder niets van jou dat verwijderd zou zijn.
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
video: De toekomst van pc's bouwen - Kabelloze kasten van ASUS, MSI, Corsair ...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Moskeeën willen verbod op koranverbranding
Ten eerste was het geen persoonlijke aanval, maar gaf ik een mening over de ‘gematigde moslim’ als groep die geen rol pakt in dit debat.
Mijn opsomming van ‘overdreven’ kenmerken van ‘de moslimman’ is wel het beeld dat veel Nederlanders hebben van deze groep. De meest recente verkiezingsuitslag spreekt ook boekdelen. Er is steeds meer polarisatie en dit soort overdreven stereotypen worden vaak als waar aangenomen.
De islam heeft een imagoprobleem en het negeren ervan laat het niet verdwijnen.
Dit hele onderwerp gaat over radicale uitspraken van vertegenwoordigers van moskeeën. Het probleem is dat dit een bekrachtiging is van het stereotype dat elke moslim radicaal is. Het is daarom juist erg belangrijk dat gematigde moslims een tegengeluid laten horen. Dat is het probleem wat ik wilde benoemen. Er is meestal een oorverdovende stilte en mensen denken dan al snel dat elke moslim het eens is.
Het censureren van dit soort berichten drijft een dialoog juist weg van het probleem. Ik denk dat het jammer is.
Dit topic is gesloten.