Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]ik wil graag games spelen zoals fortnite en ander shootergames
Wat mag het systeem gaan kosten?
Min 500 max 650
[i]Heb je een absolute maximumprijs?
700
Inclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn in totaal 60€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. **CPU:** AMD Ryzen 5 3400G 100€
Or Intel Core i3-10100 110€
2. Grafische kaart NVIDIA GTX 1650 ?
Or AMD Radeon RX 570 ?
3. **RAM:** GB DDR4 (2x4GB or 1x8GB, depending on motherboard slots)
4. **Storage:** 500GB SSD (Consider brands like Kingston, Crucial, or WD for budget-friendly options)
5. **Motherboard:** B450 GAMING PRO CARBON AC for Ryzen 110
H410 for Intel
6. **Power Supply:** A reliable 450W PSU from Corsair 60€
reputable brands like EVGA, Corsair, or Seasonic
7. **Case:** NZXT H510 or Cooler Master MasterBox Q300L.
[i]1 video kaart een power supply
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta altijd open voor andere ideeën en merken want dit is mijn eerste pc built
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het geluidsniveau moet wel laag zijn er moet zo weinig mogelijk geluid uit de pc komen
Ga je overklokken?
Nee denk het niet
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?[/
Maxium wat de pc kan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een goeie eerste pc hebben en ik wil de mensen van tweakers vragen om mij daarbij te helpen
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]ik wil graag games spelen zoals fortnite en ander shootergames
Wat mag het systeem gaan kosten?
Min 500 max 650
[i]Heb je een absolute maximumprijs?
700
Inclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn in totaal 60€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. **CPU:** AMD Ryzen 5 3400G 100€
Or Intel Core i3-10100 110€
2. Grafische kaart NVIDIA GTX 1650 ?
Or AMD Radeon RX 570 ?
3. **RAM:** GB DDR4 (2x4GB or 1x8GB, depending on motherboard slots)
4. **Storage:** 500GB SSD (Consider brands like Kingston, Crucial, or WD for budget-friendly options)
5. **Motherboard:** B450 GAMING PRO CARBON AC for Ryzen 110
H410 for Intel
6. **Power Supply:** A reliable 450W PSU from Corsair 60€
reputable brands like EVGA, Corsair, or Seasonic
7. **Case:** NZXT H510 or Cooler Master MasterBox Q300L.
[i]1 video kaart een power supply
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta altijd open voor andere ideeën en merken want dit is mijn eerste pc built
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het geluidsniveau moet wel laag zijn er moet zo weinig mogelijk geluid uit de pc komen
Ga je overklokken?
Nee denk het niet
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?[/
Maxium wat de pc kan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een goeie eerste pc hebben en ik wil de mensen van tweakers vragen om mij daarbij te helpen
[ Voor 7% gewijzigd door Rubeins78 op 10-01-2024 13:58 ]