hallo, ik zit er al een erg lange tijd aan te denken om een krachtige gaming pc te nemen met een rtx 3090 of rtx 4070 ti in de lian li o11 vision case met een intel procesor, maar over de andere onderdelen ben ik nog niet helemaal uit ik ontvang graag advies
Gebruik
ik ga de pc vooral gebruiken voor high demanding games zoals Teardown en gta V op max settings.
Budget
mijn budget ligt rond de €2200
Componenten
de componenten die vast staan zijn de GPU de Case en het moederbord over de rest ben ik nog niet zeker en kan veranderd worden
eisen
ik wil dat het een mooie witte build is met veel rgb (wat je aan de partpikker lijst al ziet) en dat hij geen herrie maakt. wat de fans betreft zou ik het erg fijn vinden als ze ook stil kunnen staan.
Ga je overklokken?
de pc gaat soms geoverclock worden
alvast bedankt voor jullie hulp!
Hier onder staat de pcpartpicker list:
*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
Gebruik
ik ga de pc vooral gebruiken voor high demanding games zoals Teardown en gta V op max settings.
Budget
mijn budget ligt rond de €2200
Componenten
de componenten die vast staan zijn de GPU de Case en het moederbord over de rest ben ik nog niet zeker en kan veranderd worden
eisen
ik wil dat het een mooie witte build is met veel rgb (wat je aan de partpikker lijst al ziet) en dat hij geen herrie maakt. wat de fans betreft zou ik het erg fijn vinden als ze ook stil kunnen staan.
Ga je overklokken?
de pc gaat soms geoverclock worden
alvast bedankt voor jullie hulp!
Hier onder staat de pcpartpicker list:
*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
[ Voor 44% gewijzigd door br00ky op 09-01-2024 18:35 ]