Graag hulp bij keuze nieuwe iPhone/smartphone

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon_Art
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2024
Dag beste allemaal,

ik heb deze vraag ook hier gesteld, maar bedacht mij dat ie wellicht beter op deze plek past.

Ik heb nog nooit eerder een andere smartphone gehad dan een iphone, deze waren altijd 2e hands. Mijn huidige (iPhone 6s met 16GB en een batterij die onder de 80% zit). Ik had begrepen dat het overstappen naar een android wel even wennen kan zijn en dat de kwaliteit etc. ook minder is?

Ik hoef niet een telefoon met een super goeie camera oid, wel graag wat opslag ruimte en een goeie batterij, maar dat lijkt geen issue met de nieuwere iPhones die er zijn.

De iPhone SE2022 was mij door een aantal mensen al aangeraden, maar ik zie dat je daar geen 3.5mm headphone jack in zit en het via de lightning stekker moet doen en dat je dus niet zo gemakkelijk kan opladen en iets kan luisteren. Tenzij je BlueTooth gebruikt, maar ook draadloze earbuds vind ik niet zo relaxt. Ik heb dus wel de voorkeur voor een 3.5mm headphone jack ipv BT. Ik heb van een "3.5mm headphone jack to lightning adapter" gehoord, maar heb je dan ook nog een versie waarbij je én kan luisteren én kan opladen?

Qua budget heb ik geen idee wat redelijk is. Ik heb een iPhone SE 2022 128GB voor € 419,- gezien, als dat redelijke richtlijnen zijn, dat is dat vast prima. Met deze iPhone 6s heb ik ook een lange tijd gedaan.

Het is voor mij best wel een onbekend oerwoud en weet waarschijnlijk niet zo goed welke vragen ik zou moeten stellen. Hebben jullie een idee wat bij mij zou passen of andere adviezen?

Groeten,
Leon.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je eerste topic staat op de juiste plek :) Crossposten is niet de bedoeling, aangezien dit vaak alleen maar verwarrend is, en zorgt dat de discussie op twee plekken wordt gevoerd. Dit topic gaat dan ook op slot, en je mag verder in je oorspronkelijke topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.