Ik ben aan het uitzoeken wat ik moet doen mbt netwerk…
We zijn onlangs verhuisd naar een oud huis.
Helaas zitten daar ook gebreken in waaronder het niet beschikbaar hebben van netwerk.
Welke ISP ik ook kies, de connectie komt binnen naast de voordeur in de meterkast en daarna moet ik maar oplossen.
We hebben Ziggo en hun modem gaan we bridgen
Hoe ga ik met wifi door het huis en hoe tover ik soms utp op een locatie?
Ik had (heb) TPlink deco mesh AP’s en deze hebben een WAF
Verder heb ik een Fritzbox als router
Nu wil ik alles vervangen door Unifi maar vraag me af of ik als AP’s bijv de Unifi express kan gebruiken
En welk router adviseren jullie.
De router moet een WAN poort hebben, 1 utp kan ik naar een eerste AP krijgen ;de rest moet via Mesh
En…. Ik wil vanuit de meterkast ook power plug gebruiken voor plekken waar ik utp nodig heb, maar niet kan krijgen
Lastig verhaal… sorry voor dat🫣
We zijn onlangs verhuisd naar een oud huis.
Helaas zitten daar ook gebreken in waaronder het niet beschikbaar hebben van netwerk.
Welke ISP ik ook kies, de connectie komt binnen naast de voordeur in de meterkast en daarna moet ik maar oplossen.
We hebben Ziggo en hun modem gaan we bridgen
Hoe ga ik met wifi door het huis en hoe tover ik soms utp op een locatie?
Ik had (heb) TPlink deco mesh AP’s en deze hebben een WAF
Verder heb ik een Fritzbox als router
Nu wil ik alles vervangen door Unifi maar vraag me af of ik als AP’s bijv de Unifi express kan gebruiken
En welk router adviseren jullie.
De router moet een WAN poort hebben, 1 utp kan ik naar een eerste AP krijgen ;de rest moet via Mesh
En…. Ik wil vanuit de meterkast ook power plug gebruiken voor plekken waar ik utp nodig heb, maar niet kan krijgen
Lastig verhaal… sorry voor dat🫣