Pakkende titel is altijd goed.
In mijn zoektocht en opvragen van offertes, ga ik binnenkort waarschijnlijk in op een offerte.
Maand geleden was een zonnepaneel iets wat op het dak lag.
ABC paneel, N- paneel, omvormers, string ( om de bips), etc allemaal onbekend terrein.
Dus ben ik me maar eens gaan verdiepen in de materie.
Salderingsregeling: aparte topic gelezen, in febr in de kamer stemming> check
Solaredge of enphase: dankzij Ronald in mijn vorige topic duidelijk..enphase is totaal niet nodig ( thanks).
PF offerte advies 14 panelen
Maar dan, stuit ik op solarmagazine (online tijdschrift/ blog), en de twijfel slaat toe na het lezen van talloze artikelen.
Eindelijk begin ik het een beetje te snappen, en snap ik ook beter de offertes
Wachten op hetero- junctie ABC zonnepaneel, of zit dat al in de AIKO-A-MAH54Mb ?
In mijn beperkte kennis/ inschatting niet…alleen ABC en N-type, en ABC zou alleen bij AIKO liggen ? ( voorheen alleen de cel technologie en met die kennis in de panelen gestapt)
Of gewoon nog wachten op nog betere panelen ? perskoviet
https://solarmagazine.nl/...t-zonnepanelen-dichterbij
Zucht....
In mijn zoektocht en opvragen van offertes, ga ik binnenkort waarschijnlijk in op een offerte.
Maand geleden was een zonnepaneel iets wat op het dak lag.
ABC paneel, N- paneel, omvormers, string ( om de bips), etc allemaal onbekend terrein.
Dus ben ik me maar eens gaan verdiepen in de materie.
Salderingsregeling: aparte topic gelezen, in febr in de kamer stemming> check
Solaredge of enphase: dankzij Ronald in mijn vorige topic duidelijk..enphase is totaal niet nodig ( thanks).
PF offerte advies 14 panelen
Maar dan, stuit ik op solarmagazine (online tijdschrift/ blog), en de twijfel slaat toe na het lezen van talloze artikelen.
Eindelijk begin ik het een beetje te snappen, en snap ik ook beter de offertes
Wachten op hetero- junctie ABC zonnepaneel, of zit dat al in de AIKO-A-MAH54Mb ?
In mijn beperkte kennis/ inschatting niet…alleen ABC en N-type, en ABC zou alleen bij AIKO liggen ? ( voorheen alleen de cel technologie en met die kennis in de panelen gestapt)
Of gewoon nog wachten op nog betere panelen ? perskoviet
https://solarmagazine.nl/...t-zonnepanelen-dichterbij
Zucht....