Hoi,
Hopelijk heeft iemand een suggestie hoe dit te fixen.
Omdat het gezin en ik Apple producten gebruiken heb ik de streamer in de keuken vervangen van een Argon Stream 3 naar de Argon Solo vanwege de Airplay 2 ondersteuning.
Deze is aangesloten op een set Argon 6340A actieve speakers.
Nu is het probleem dat de speakers zichzelf steeds uitschakelen. Het lijkt er op dat de Solo niet voldoende signaal produceert om de speakers wakker te houden.
Ik heb de Solo aangesloten via RCA (solo) naar RCA (speakers) en via RCA (solo) naar mini-jack (speakers). Bij beide komt dit voor.
Iemand een suggestie hoe hier iets aan te doen?
De speakers hebben geen Gain knop alleen Volume.
/f/image/Q4ekoyP6ORaUlPsUNQN4SJMN.webp?f=fotoalbum_large)
Specificaties 6340A speakers
/f/image/VFSMRcPentITdsekStdAmlPi.webp?f=fotoalbum_large)
Specificaties Stream 3
Ik heb de (relevante) specificaties van de Solo niet kunnen vinden. https://argonaudio.com/products/solo
Denk dat ik de Solo maar retourneer en vervang door een Homepod.
Wel zonde van de prima speakers.
Hopelijk heeft iemand een suggestie hoe dit te fixen.
Omdat het gezin en ik Apple producten gebruiken heb ik de streamer in de keuken vervangen van een Argon Stream 3 naar de Argon Solo vanwege de Airplay 2 ondersteuning.
Deze is aangesloten op een set Argon 6340A actieve speakers.
Nu is het probleem dat de speakers zichzelf steeds uitschakelen. Het lijkt er op dat de Solo niet voldoende signaal produceert om de speakers wakker te houden.
Ik heb de Solo aangesloten via RCA (solo) naar RCA (speakers) en via RCA (solo) naar mini-jack (speakers). Bij beide komt dit voor.
Iemand een suggestie hoe hier iets aan te doen?
De speakers hebben geen Gain knop alleen Volume.
/f/image/Q4ekoyP6ORaUlPsUNQN4SJMN.webp?f=fotoalbum_large)
Specificaties 6340A speakers
/f/image/VFSMRcPentITdsekStdAmlPi.webp?f=fotoalbum_large)
Specificaties Stream 3
Ik heb de (relevante) specificaties van de Solo niet kunnen vinden. https://argonaudio.com/products/solo
Denk dat ik de Solo maar retourneer en vervang door een Homepod.
Wel zonde van de prima speakers.