Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:25:
[...]

Ja op de Xbox vind ik m vrij prijzig blijven, maar zag toen dat hij ook op de switch beschikbaar is. En die is als gamecard evt weer door te verkopen. Ach, misschien moet ik ook niet te gierig zijn :9
Kan je hem nergens tweedehands vinden? Dat scheelt weer flink wat geld :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Is er trouwens iets van een next-gen gerucht voor RDR2 nu Rockstar RDR1 op 60fps heeft gezet? Of moeten we gewoon ons verlies nemen in de hoop dat de mensen bij Rockstar voor de PS6 het spel een next-gen update gaan geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:29:
Is er trouwens iets van een next-gen gerucht voor RDR2 nu Rockstar RDR1 op 60fps heeft gezet? Of moeten we gewoon ons verlies nemen in de hoop dat de mensen bij Rockstar voor de PS6 het spel een next-gen update gaan geven?
Zover nu bekend is niet, geen enkel bericht of wat dan maar ook hierover vanuit Rockstar.. |:(
Zou het zooooooo graag willen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:36:
[...]

Zover nu bekend is niet, geen enkel bericht of wat dan maar ook hierover vanuit Rockstar.. |:(
Zou het zooooooo graag willen :o
Dan ga ik vandaag gewoon starten met een tweede run op de PS5. De game is te goed om niet nog een keer uit te spelen voor GTAVI uitkomt.

Mooie startpost trouwens (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:38:
[...]

Dan ga ik vandaag gewoon starten met een tweede run op de PS5. De game is te goed om niet nog een keer uit te spelen voor GTAVI uitkomt.

Mooie startpost trouwens (y)
Veel plezier met je tweede run, ik wil ooit nog voor volgens mij mijn zesde gaan. Het blijft inderdaad een veel te goed en mooi spel, zelfs de huidige spellen worden nog met de grond gelijk gemaakt door Red Dead Redemption 2 .

Dank je! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07-06 14:42
Lukt t jullie wel om een evil versie van Arthur te spelen? Ik eindig altijd als good-guy omdat ik t niet over m’n hart kan krijgen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben ook altijd een good guy maar wil ooit nog een keer wel alles doen wat niet mag tijdens een playthrough >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ht87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:41:
Lukt t jullie wel om een evil versie van Arthur te spelen? Ik eindig altijd als good-guy omdat ik t niet over m’n hart kan krijgen :p
Nee. Ik heb het zo vaak geprobeerd. Maar het voelt gewoon niet aan als Arthur.

Als ik Trevor speel in GTA, dan is het simpel. Maar Arthur, nope.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:45:
Ik ben ook altijd een good guy maar wil ooit nog een keer wel alles doen wat niet mag tijdens een playthrough >:)
Haha, ja ik kan t wel eens doen als ik geirriteerd ben als een missie misgaat. Maar dan zonder saven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G_Dragon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:00:
[...]

Dat word een mooie nieuwe ervaring, want sinds 2018 zijn er zeker flink wat updates uitgebracht en ook sinds old-gen heeft het spel grafisch wel wat verbeteringen gehad. Helaas niet de gewenste 60fps update, maar dat maakt Red Dead Redemption 2 natuurlijk niet minder mooi. Heel veel plezier! _/-\o_

Om je vraag te beantwoorden: Ik denk dat je alleen even bij de helderheid moet kijken want daar heb je de twee opties game mode of cinematic mode die verschil kunnen maken.
Weet jij of er sinds de launch van de game belangrijke updates zijn geweest voor RDR2 die echt de moeite waard zijn? Ik probeer alle patch notes erbij te pakken, maar er moet ook gewerkt worden. Ik heb de game op de launch day gespeeld en na maart 2019 denk ik niet meer aangeraakt, dus wie weet zijn er wat quality of life improvements geweest waar ik niet van af weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 09:31:
[...]

Weet jij of er sinds de launch van de game belangrijke updates zijn geweest voor RDR2 die echt de moeite waard zijn? Ik probeer alle patch notes erbij te pakken, maar er moet ook gewerkt worden. Ik heb de game op de launch day gespeeld en na maart 2019 denk ik niet meer aangeraakt, dus wie weet zijn er wat quality of life improvements geweest waar ik niet van af weet.
RDR2 heeft redelijk wat updates gehad. even googlen ;)
Laatste update was maart dit jaar.

Helaas is er nooit een PS5 update/patch uitgebracht.

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 20-11-2024 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:20
Voor de 100% completion hoef ik alleen nog de dreamcatchers en de challenges. De collectibles vond ik wel leuk om te doen maar die challenges....
Vanavond al drie keer de 17 minute dry dash van Van Horn naar Blackwater geprobeerd en elke keer dondert John op de meest onlogische manieren van zijn paard af. En dat is dan op het oog nog één van de simpelere challenges.
Ik denk dat ik de 100% lekker laat voor wat het is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:50
Superkiwi schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:47:
Voor de 100% completion hoef ik alleen nog de dreamcatchers en de challenges. De collectibles vond ik wel leuk om te doen maar die challenges....
Vanavond al drie keer de 17 minute dry dash van Van Horn naar Blackwater geprobeerd en elke keer dondert John op de meest onlogische manieren van zijn paard af. En dat is dan op het oog nog één van de simpelere challenges.
Ik denk dat ik de 100% lekker laat voor wat het is.
https://m.youtube.com/watch?v=V2p1a5XASKI

Haalde het hiermee in 1 keer, hopelijk helpt het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ht87
Gisteren weer s lekker gespeeld ook. Ben tijdje terug opnieuw begonnen en zit op m’n gemak in chapter 2 rond te struinen. Geen haast met t verhaal en merk nu hoeveel losse kleine zijmissies vanuit t kamp heb gemist. Jagen met Charles, beroven van huizen met Javier, zelfs die kleine ‘missies’ zijn goed uitgewerkt en hebben diepgang. Tof, lekker op t gemak verder met m’n met moeite verkregen Missouri fox trotter (via de encounter glitch). Ik ben weer helemaal verloren in t spel :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben met de zoveelste run bezig (ergens tussen 8 en 11) nu op de PS5. (xbox, pc en stadia ook runs gedaan :D )
Vandaag ga ik mijn satchel naar de legends of the east upgraden, daarna op jacht naar alle (op dit punt mogelijke) legendary animals. Het blijft zo heerlijk om te freeroamen in chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:22
ArthurMorgan schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 08:43:
Ik ben met de zoveelste run bezig (ergens tussen 8 en 11) nu op de PS5. (xbox, pc en stadia ook runs gedaan :D )
Vandaag ga ik mijn satchel naar de legends of the east upgraden, daarna op jacht naar alle (op dit punt mogelijke) legendary animals. Het blijft zo heerlijk om te freeroamen in chapter 2.
Waarom specifiek free-roamen in chapter 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Er is qua verhaal nog vrij weinig gebeurd. Chapter 2 en 3 worden over het algemeen gezien het beste hiervoor, Ik hou zelf van chapter 2. Ik doe precies genoeg om bepaalde voordelen te hebben, maar zo weinig mogelijk van de rest van het verhaal.

Het enige echte nadeel aan deze manier van spelen is dat je enorm overpowered bent voor de missies en dergelijke zodra je weer verder gaat met het verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:50
Ik heb de game inmiddels bijna uitgespeeld. Ik zit inmiddels in Epilogue 1. Ik heb enkel de story missions gedaan. Alles er omheen interesseert mij zelf niet zo. Volgens de PS app heb ik er inmiddels toch zo’n 42 uur in zitten. Geen idee of de idle tijd dat hij op het pauze menu staat daar ook bij gerekend wordt.

Toch leuk om deze game nog opgepikt te hebben. Heb deel 1 in een grijs verleden ooit eens gespeeld maar aan deel 2 was ik nog niet toegekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 10:27
Ik heb eindelijk de game red dead 2 voor m'n ps5 gekocht via de ps store, blij dat ik kon beginnen, maar helaas alles staat in het spaans, de menu's en de ondertiteling spaans. Gelukkig spreken ze wel engels. Maar hoe verander ik de taal in het Engels of Nederlands? Ik kan geen woord Spaans.. Kan het in het menu niet vinden is daar een truc voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 14:59
De taal die je in RDR2 voorgeschoteld krijgt is dezelfde taal als op je systeem ingesteld staat. Je zult dus op de PS5 op je console de taal moeten aanpassen.

Hier een filmpje om je daarbij te helpen:
YouTube: How to Change Language in PS5 Menu + Change Language in Any Game (Wh...

Een aantal van die instellingen kun je ook laten afwijken van je console op de volgende plek:
https://www.playstation.c...-presets-on-ps5-consoles/

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
YdieresiS schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:44:
De taal die je in RDR2 voorgeschoteld krijgt is dezelfde taal als op je systeem ingesteld staat. Je zult dus op de PS5 op je console de taal moeten aanpassen.

Hier een filmpje om je daarbij te helpen:
YouTube: How to Change Language in PS5 Menu + Change Language in Any Game (Wh...

Een aantal van die instellingen kun je ook laten afwijken van je console op de volgende plek:
https://www.playstation.c...-presets-on-ps5-consoles/
De taal in de systeeminstelling van m'n ps5 staat op Nederlands ingesteld, dat laat ik liever zo voor m'n zoon. Maar die moet ik dus op Engels instellen om het spel in het Engels te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 14:59
Ik heb zelf mijn disc met RDR2 uitgeleend aan een neefje, dus kan het niet voor je terugkijken. Maar als hij op NL staat, zou ik geen Spaanse instellingen verwachten. Heb je de instellingen bij mijn tweede linkje ook bekeken?

Ik lees verder nog wel her en der dat de ondertitels uit en aan zetten kan helpen (maar aangezien jij niet alleen de ondertitels, maar ook alle menu's hebt, verwacht ik hier niet veel van). Je kan de taal ook even proberen te veranderen van je console naar Engels, de console herstarten, kijken of dat helpt en dan terugzetten naar NL en kijken of het nu ook goed blijft.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
YdieresiS schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:09:
Ik heb zelf mijn disc met RDR2 uitgeleend aan een neefje, dus kan het niet voor je terugkijken. Maar als hij op NL staat, zou ik geen Spaanse instellingen verwachten. Heb je de instellingen bij mijn tweede linkje ook bekeken?

Ik lees verder nog wel her en der dat de ondertitels uit en aan zetten kan helpen (maar aangezien jij niet alleen de ondertitels, maar ook alle menu's hebt, verwacht ik hier niet veel van). Je kan de taal ook even proberen te veranderen van je console naar Engels, de console herstarten, kijken of dat helpt en dan terugzetten naar NL en kijken of het nu ook goed blijft.
Ik heb alles geprobeerd, uit de linkjes m'n ps5 staat ingesteld op Engels als systeemtaal, console van het stroom gehaald. Ondertitels aan en uit gezet maar alles blijft maar in het Spaans. Menu's en ondertiteling alles Spaans geen idee dit heb ik nog bij geen enkele andere game gehad.

Bedankt voor je hulp, ga proberen of ik een refund kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maatje van mij heeft een Series X gekocht na 15 jaar niet gegamed te hebben. Daarom heb ik hem RDR2 aangeraden en ben ik ook opnieuw begonnen.

Ik wilde eigenlijk op de 60fps patch wachten maar vraag mij af of die ooit gaat komen.

Moet zeggen dat het er na al die jaren nog steeds fantastisch uitziet, mijn eerste playtrough was op de Ps4Pro maar ik heb toch het idee dat hij er beter uitziet op de XSX, of ik was het alweer vergeten 🙃

Los van dat alles vind ik het echt weer fantastisch zeg, dit is voor mij persoonlijk de beste game ooit gemaakt, het oog voor detail blijft geweldig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:20
Goed aangeraden ;)
Veel plezier ook met je eigen playthrough!
Donstil schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:06:
(...) dit is voor mij persoonlijk de beste game ooit gemaakt, het oog voor detail blijft geweldig.
Ik zou het 100% met je eens zijn, mits de controls niet zo houterig waren (dat is wel een typisch Rockstar dingetje; GTA heeft dat ook) en de gameplay soms niet te wensen over liet (bv wapens die van je schouder/rug verdwijnen of het exáct moeten positioneren om een laatje te openen). The Witcher III hetzelfde verhaal: één van de beste games die ik ooit gespeeld heb, maar die controls :X
Als je ná deze games Horizon Zero Dawn speelt merk je pas hoe matig de controls bij de twee eerstgenoemde games zijn. Zo zonde. Je vraagt je af waarom dat allemaal niet wat soepeler kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2025 21:28 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:27:
Goed aangeraden ;)
Veel plezier ook met je eigen playthrough!

[...]

Ik zou het 100% met je eens zijn, mits de controls niet zo houterig waren (dat is wel een typisch Rockstar dingetje; GTA heeft dat ook) en de gameplay soms niet te wensen over liet (bv wapens die van je schouder/rug verdwijnen of het exáct moeten positioneren om een laatje te openen). The Witcher III hetzelfde verhaal: één van de beste games die ik ooit gespeeld heb, maar die controls :X
Als je ná deze games Horizon Zero Dawn speelt merk je pas hoe matig de controls bij de twee eerstgenoemde games zijn. Zo zonde. Je vraagt je af waarom dat allemaal niet wat soepeler kan.
Ik heb mij er tijdens mijn eerste playtrough niet aan gestoord maar deed dat nu wel iets meer ja. Het langzame enz past er prima bij maar dat je de ene keer wat met X oppakt en de andere keer met Y is onhandig.

Ik vind het zo mooi wanneer je bij je paard met je pistool in de hand op Y drukt hij eerst het pistool in de holster doet, dan een stapje naar het paard zet en er vervolgens pas opstapt. Dat soort details maken het echt voor mij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 15:10
Afgelopen weekend tijden de downtime van PlayStation online weer geïnstalleerd. Nu dan ook eindelijk uitgespeeld, na al die jaren. Wat een fantastische game is het ook.

Wat hebben jullie gedaan na het uitspelen? Opnieuw begonnen of doorgegaan na de credits?

spoiler:
De epiloog was vermakelijk en tijdens de credits zie je nog iets van de Pinkertons die in het kamp van Micah onderzoek doen en uiteindelijk bij de ranch van Marston aankomen. Merk je hier nog iets van als je door blijft gaan of is het verhaaltechnisch wel klaar?

[ Voor 28% gewijzigd door sjufke op 12-02-2025 20:35 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vgl9kS5sucV-2J35ZBmVSQCqB2E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SR2C1PKN4AMbb8kiIGxmZFee.png?f=user_large

Pagina: 1 2 3 Laatste