Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Ht87 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 20:16:
[...]

Mijn tip is om even door te zetten tot je goed en wel in chapter 2 zit (of evt chapter 3). Dan gaat het verhaal wat meer los. Dus even goed door de eerste missies heen, dan weet je goed of t je wel of niet ligt :)
Misschien toch nog keer poging wagen. Nog bezig met plage tale, deel 2. Moet GOD Ragnarok nog doen en zo nog hoop games te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:37

lord_fh

PS5

Ik zie dat er dus meer mensen zijn die twijfelen om hem op de PS5 weer te spelen.
Ook ik had hem op PS4 vanaf start, toch flink stuk gespeeld maar toen ik de PS5 kreeg in 2020 heb ik hem niet meer aangeraakt omdat ik liefst gebruik maak van new gen tech... ik baal dan ook enorm dat het geen 60FPS enhannced is oid ...

maar jullie zeggen dus: gewoon spelen het is echt wel mooi op de PS5 ondanks 30fps ?

het spel zelf is geweldig, daar kan ik zo weer uuuuuuuuuuuren inzitten dat is het probleem niet.

[ Voor 10% gewijzigd door lord_fh op 20-06-2024 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Mss off topic maar er zou een rdr3 in de maak zijn 👍👍👍
https://www.facebook.com/share/v/h1auZChBTLZ3gTr6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:45
Maditude schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 20:00:
Mss off topic maar er zou een rdr3 in de maak zijn 👍👍👍
https://www.facebook.com/share/v/h1auZChBTLZ3gTr6/
Heel veel woorden om precies niets te zeggen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MBgUE4tZ_GLqYZEkdjS4isAOGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTmLnjPhDtfUqQVRUWzI165x.jpg?f=fotoalbum_large

Als je kijkt naar de sales, dan is het toch absurd dat er nooit een gratis current-gen update (60fps) voor Red Dead Redemption 2 is uitgekomen of een vernieuwde versie met de keus om de single player en multiplayer los van elkaar te installeren.

Ik heb al sinds release 105 GB geïnstalleerd staan en heb de Multiplayer nog maar 10 min gespeeld? onnodige ruimte :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQsXAIPezWetwukBB2immQ4xy88=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTptu1f0I44bx7DN9pEhuEtW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chxVp6aIg63ul9aOM1wsy4zcpUw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/RYHRUzogZ0cquUsJImlkxrTO.png?f=fotoalbum_tile

Eindelijk na al die jaren dat ik Red Dead Redemption 2 speel, waarvan ik al 6 keer het verhaal heb uitgespeeld. Hebben mijn vrouw en ik nu ook voor de eerste keer de 100% bereikt :)

Want dit hebben we toch echt wel samen gedaan, het begon allemaal onschuldig met oh mag ik een keer proberen want het ziet er leuk en intressant uit. De controls waren nog heel erg wennen voor haar maar daar is nu niks meer van te merken. Zo begon zij met het temmen van paarden en het jagen op dieren, stranger missies en nog veel meer. Langzaam groeide mijn vrouw in de wereld van Red Dead Redemption en aan de eindstreep is zij de gene die alle collectibles heeft opgezocht en verzameld. Wat haar dan nog niet lukte deedt ik en zo hebben we hem samen helemaal 100% gespeeld.

Red Dead Redemption 2 blijft toch nog steeds tot op de dag het mooiste en meest gedetailleerde spel dat ooit gemaakt is in de gamewereld. Mijn hoop dat dit de basis zou veranderen is helaas nooit uitgekomen, maar ik blijf Rockstar heel dankbaar voor het maken van z'n wereld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_X_EQYcYpZ_mVgVyGU5QG4oHaY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTGqhLGyhhtym31T3khvbyJ1.png?f=fotoalbum_large
"Guess we’re just about done, my friend. It’s been quite a journey "

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-06 13:23
G_Dragon schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:15:
[Afbeelding]

Als je kijkt naar de sales, dan is het toch absurd dat er nooit een gratis current-gen update (60fps) voor Red Dead Redemption 2 is uitgekomen of een vernieuwde versie met de keus om de single player en multiplayer los van elkaar te installeren.

Ik heb al sinds release 105 GB geïnstalleerd staan en heb de Multiplayer nog maar 10 min gespeeld? onnodige ruimte :P
Ik vind t vooral opvallend dat er nog geen aankondigingen zijn geweest in al die jaren van een nieuw cowboy spel voor deze generatie consoles. GTA zal wel teveel verdienen om een risico te nemen, maar een nieuwe red dead achtige game zou een insta buy zijn. Netjes die 100%!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 00:17:
[...]

Ik vind t vooral opvallend dat er nog geen aankondigingen zijn geweest in al die jaren van een nieuw cowboy spel voor deze generatie consoles. GTA zal wel teveel verdienen om een risico te nemen, maar een nieuwe red dead achtige game zou een insta buy zijn. Netjes die 100%!
Thanks! It was worth it :)

Mee eens of uberhaupt een 60fps update, ook de release window van alleen al Grand Theft Auto is absurd lang geworden waardoor ik nog wel 10 jaar verwacht te moeten wachten op een Red Dead Redemption 3 ALS die er gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

@G_Dragon welkom to the 100% club d:)b Ik heb hem jaaaren geleden gedaan en ik vond het echt super! Ook frustratie door die eland die je maar niet kon vinden voor het compendium, legendarische vissen die lastig waren, gold medals en weer ik wat nog meer.

Maare hoe heb je die online trophies gedaan? Echt alles legit gespeeld?

-edit- never mind, platinum is Legend of the West. Mag je nog even dus :+

En ja, ik heb alle mogeijke trophies gehaald destijds . No life :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Shadow_Agent op 10-08-2024 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Shadow_Agent Dank je wel :) wij vinden het wel jammer dat je niet het hele compendium volledig moet hebben voor de 100%, was misschien nog leuker geweest dan die hunting missies.

Nee ik vind online niks aan en had ook graag gezien dat er een optie was om online niet te installeren want het spel neemt onnodig veel ruimte in op deze manier..

Wij zitten momenteel nog behoorlijk hoog in frustratie om een panter te laten spawnen, zijn hier al sinds afgelopen vrijdag mee bezig en hebben bijna alle filmpjes op Youtube bekeken. Hij wil maar niet spawnen grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:43
G_Dragon schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:20:
@Shadow_Agent Dank je wel :) wij vinden het wel jammer dat je niet het hele compendium volledig moet hebben voor de 100%, was misschien nog leuker geweest dan die hunting missies.

Nee ik vind online niks aan en had ook graag gezien dat er een optie was om online niet te installeren want het spel neemt onnodig veel ruimte in op deze manier..

Wij zitten momenteel nog behoorlijk hoog in frustratie om een panter te laten spawnen, zijn hier al sinds afgelopen vrijdag mee bezig en hebben bijna alle filmpjes op Youtube bekeken. Hij wil maar niet spawnen grrr...
Die onder in de map is redelijk goed. Als er een tent met mensen in de buurt is, is de panter er niet. Dan het gebruikelijke slaap, sla op, start opnieuw op x2 doen voor de nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:44:
[...]

Die onder in de map is redelijk goed. Als er een tent met mensen in de buurt is, is de panter er niet. Dan het gebruikelijke slaap, sla op, start opnieuw op x2 doen voor de nieuwe poging.
Daar zijn we ook bezig, maar beginnen er een beetje flauw van te worden na zoveel uur saves reloaden en andere manieren te proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Het is al zo lang geleden dat ik dat allemaal niet meer weet helaas :{

Kan mij alleen die mannelijke eland nog herinneren

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yesss!! We hebben hem, na meer dan 20 uur zoeken :)

Edit:

Wij gingen tussen deze beide locaties heen en weer, toen spawnde hij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DDRvRXaYFsgjZaQxco0ecZrtng=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FcE8q7qE8DTatGyXdvgy3LQ6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door G_Dragon op 11-08-2024 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 17:15
G_Dragon schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:56:
[Afbeelding][Afbeelding]

Eindelijk na al die jaren dat ik Red Dead Redemption 2 speel, waarvan ik al 6 keer het verhaal heb uitgespeeld. Hebben mijn vrouw en ik nu ook voor de eerste keer de 100% bereikt :)

Red Dead Redemption 2 blijft toch nog steeds tot op de dag het mooiste en meest gedetailleerde spel dat ooit gemaakt is in de gamewereld. Mijn hoop dat dit de basis zou veranderen is helaas nooit uitgekomen, maar ik blijf Rockstar heel dankbaar voor het maken van z'n wereld!

[Afbeelding]
"Guess we’re just about done, my friend. It’s been quite a journey "
Respect! Echt een ongelooflijke grind (of avontuur? :p ) om die game op 100% te halen. Met je eens dat RDR2 een kunstwerk is. Echt heel knap wat Rockstar heeft gemaakt en dat primair op de last-gen consoles. Op de One X ziet deze game er beter uit dan menig current gen game op de Series X.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

G_Dragon schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:20:

Eens, online was ook verschrikkelijk. Heb dat ook zo snel mogelijk en met alle mogelijke glitches (award reset glitch) en zo gedaan. Echt waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:59:
[...]

Respect! Echt een ongelooflijke grind (of avontuur? :p ) om die game op 100% te halen. Met je eens dat RDR2 een kunstwerk is. Echt heel knap wat Rockstar heeft gemaakt en dat primair op de last-gen consoles. Op de One X ziet deze game er beter uit dan menig current gen game op de Series X.
Dank je wel, het heeft ook wel even geduurd. Met soms wat tussenpauzes wanneer we flauw waren van de missies, maar uiteindelijk is het ons wel gelukt! :)

De hunting requests / challenges waren het moeilijkste om te halen, maar waren het uiteindelijk wel waard. We zijn nu bezig om het compendium compleet te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 11:49:
[...]

Dank je wel, het heeft ook wel even geduurd. Met soms wat tussenpauzes wanneer we flauw waren van de missies, maar uiteindelijk is het ons wel gelukt! :)

De hunting requests / challenges waren het moeilijkste om te halen, maar waren het uiteindelijk wel waard. We zijn nu bezig om het compendium compleet te krijgen.
Ah, ik dacht dat het compendium ook wel onderdeel zou zijn van die 100% completion. Maar dat hoeft dus niet? Makkie dan eigenlijk :P :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:00:
[...]

Ah, ik dacht dat het compendium ook wel onderdeel zou zijn van die 100% completion. Maar dat hoeft dus niet? Makkie dan eigenlijk :P :+
Een makkie wil ik het zeker niet noemen, het is wel een van de moeilijkste spellen van Rockstar om 100% te spelen. Maar wij kunnen er gewoon slecht tegen dat je een spel 100% hebt zonder het compendium volledig te hebben dus daarom gaan we nog even ontspannen door.

De moeilijkste dingen die je kan tegenkomen zijn de challenges en hunting requests (Perfect Hides).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:55:
[...]
Een makkie wil ik het zeker niet noemen, het is wel een van de moeilijkste spellen van Rockstar om 100% te spelen.
Was ook sarcasme :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha oh sorry die had ik even gemist :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIA4t8nwl4ntkTiGnveId9kledc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iQZtDyAUAUjKvlSjZrpqvHlp.png?f=fotoalbum_large

Helaas gaan wij het compendium nooit 100% krijgen aangezien we de Lion's paw missen en die is op geen enkele manier meer te krijgen... Echt heel jammer nu we zover zijn gekomen en zoveel uur in deze save hebben zitten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7cYnHh1G_naTxBynWlHy6oxHLU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SVynA5wyR1Us4a0IWWNyaVF8.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R7gqCjP3uK_EsH3uM6rILpMVgXY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/2a8vSfK0UyszRcbL68al3LQy.png?f=fotoalbum_tile

Wel hebben we via een omweg alle dieren gevonden, want normaal gesproken kan je niet terug naar Guarma maar via een kleine glitch wel. Alle dieren gedaan en weer teruggegaan naar de hoofdmap.

Binnenkort nog maar even kijken of we zoveel mogelijk equipment kunnen voltooien :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
This scene....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThqVx9Vam-i6vRcCRqpZF7lbezE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s0jO8RF4NfyxoI5UJsr43Ort.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xcSsd5dTDZb8luMQ83hM7PQxaxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ic851G2pQPAK5oYXaWDC3pAM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2024 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:50
Ik zit te twijfelen om deze te kopen voor mn ps5. Is hij daarvoor geoptimaliseerd? Is het een aanrader (deel 1 nooit gespeeld)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:03
Is gewoon een PS4 game. Helaas geen geoptimaliseerde versie voor PS5.
Maar blijft subliem ook op PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
ArnoutV schreef op zondag 8 september 2024 @ 19:20:
Is gewoon een PS4 game. Helaas geen geoptimaliseerde versie voor PS5.
Maar blijft subliem ook op PS5
Oke, dank! Heb er nog niet echt een gevoel bij, maar lijkt een beetje “saai”, zit er wel een beetje actie in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:27
NeP2013 schreef op zondag 8 september 2024 @ 20:28:
[...]

Oke, dank! Heb er nog niet echt een gevoel bij, maar lijkt een beetje “saai”, zit er wel een beetje actie in?
Ik zou eens een review gaan lezen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

[...]

Na chapter 4 kun je in st. Denis je paard upgraden met rocket launchers en is je jetpack unlocked. Plasma guns om de aliens in Valentine te grazen te nemen volgt daarna. Tot slot kun je later nog stront scheppen met double wielded shovels 8)

Verder weinig actie :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Red Dead Redemption is een langzame game. Net zoals de Godfather een langzame film is. Als je gewend bent aan snelle, flitsende gameplay dan is het even aanpassen. Het trager dan bijvoorbeeld GTA V. Maar als je dat kan hebben is het een van de beste games ooit. Qua verhaal, qua graphics, qua fun.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06 11:15

_AN

Verhaal is wat traag, maar als je er eenmaal in zit, kan je niet meer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoofdstuk 1 is voor veel mensen echt doorbijten. Nog geen open wereld en behoorlijk beperkt. Persoonlijk heb ik daar nooit moeite mee gehad, maar er zijn best wat mensen die daar al gestopt zijn met spelen.

Maar als je al begint met de vraag of het saai is..... dan zou ik eerst graag weten wat voor games je leuk vind voor ik deze zou aanraden. Het is vooral een verhalende game, geen actiegame.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ArthurMorgan schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:46:
Hoofdstuk 1 is voor veel mensen echt doorbijten. Nog geen open wereld en behoorlijk beperkt. Persoonlijk heb ik daar nooit moeite mee gehad, maar er zijn best wat mensen die daar al gestopt zijn met spelen.

Maar als je al begint met de vraag of het saai is..... dan zou ik eerst graag weten wat voor games je leuk vind voor ik deze zou aanraden. Het is vooral een verhalende game, geen actiegame.
Dat is wel een goede opmerking inderdaad. Hoofdstuk 1 is een zeer lineaire en trage tutorial voor de game. De eerste keer dat ik het speelde vond ik het niet erg. Maar toen ik hem opnieuw wilde spelen heb ik een savegame gedownload die hoofdstuk 1 oversloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
ArthurMorgan schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:46:

Dank, hier was ik naar op zoek. Vind reviews altijd lastig te peilen. The last of us 2 wordt ook geprezen, maar vind ik echt niks. Ja ziet er prachtig uit maar heb het idee dat ik steeds hetzelfde doe: ga van punt a naar b en doodt wat zombies en op de weg er naar heen onderzoek wat sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeP2013 schreef op zondag 8 september 2024 @ 19:08:
Ik zit te twijfelen om deze te kopen voor mn ps5. Is hij daarvoor geoptimaliseerd? Is het een aanrader (deel 1 nooit gespeeld)?
Een dikke vette JA, want het is een prachtig spel! :D
Maar het spel heeft geen grote current-gen update gehad.
_AN schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:39:
Verhaal is wat traag, maar als je er eenmaal in zit, kan je niet meer stoppen.
Precies dit dus.. O-)
Het zal je zelfs overhalen om het verhaal nogmaals opnieuw te gaan spelen, hier al te vaak gedaan :X.
Dit pareltje blijft op de dag van vandaag nog steeds de koning van de gamewereld _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2024 08:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:04:
[...]

Een dikke vette JA, want het is een prachtig spel! :D
Maar het spel heeft geen grote current-gen update gehad.

[...]

Precies dit dus.. O-)
Het zal je zelfs overhalen om het verhaal nogmaals opnieuw te gaan spelen, hier al te vaak gedaan :X.
Dit pareltje blijft op de dag van vandaag nog steeds de koning van de gamewereld _/-\o_
Ik kan hem niet opnieuw spelen. Stom genoeg.

spoiler: “Mega dikke verhaal spoiler, alleen kijken als je de game hebt uitgespeeld”
De grote gebeurtenis op 80% van de game was zo emotioneel. Nooit eerder heeft een game me zoiets laten voelen. Maar daardoor kan ik hem niet opnieuw spelen. Arthur <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mog schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:16:
[...]

spoiler: “Mega dikke verhaal spoiler, alleen kijken als je de game hebt uitgespeeld”
Arthur <3
Dank je, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De grote gebeurtenis op 80% van de game was zo emotioneel. Nooit eerder heeft een game me zoiets laten voelen. Maar daardoor kan ik hem niet opnieuw spelen. Arthur <3
Oh, dat snap ik volkomen!
Maar dat weerhield mij niet om nog 5 andere playthroughs te spelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Mog Hehe, hier precies hetzelfde het is voor mij de mooiste game ooit en heb zo vaak geprobeerd een 2de playthrough te doen maar wetende wat er allemaal komen gaat, pff :P

Maar de wereld zelf is zo mooi om rond te dwalen, heb daardoor zelf veel online gespeeld om mijn eigen verhaal te maken ipv Arthur's.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben vooral een hoofdstuk 2/3 speler. Dan rondtrekken, en de wereld (voor de zoveelste keer) opnieuw verkennen. Het freeroamen vind ik echt het allerleukst.

Heb het hele compendium, en echt alles wat bekend is gedaan* en gevonden. Die run heeft iets van 400-500 uur geduurd. Mijn beste game-ervaring ooit.
(Printer heeft ook goed gedraaid om alles bij te houden :D )

* edit: niet helemaal waar trouwens. Ik heb
spoiler:
dat ene vogeltje niet uitgemoord.

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-09-2024 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
[...]

Haha ja dat gevoel ken ik…
Maar ik vind t wel gaaf om door te spelen tot chapter 3/4 en daar een losse save te houden. Exploren is gaaf als je toegang hebt tot meer wapens en de wereld qua gebeurtenissen meer heeft meegemaakt. Maar tot dat moment spelen is hier ook klaar ja ;)

Edit: eigenlijk wat @ArthurMorgan hierboven al zei dus haha :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ht87 op 09-09-2024 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:03
Same here.
Het heeft aantal jaar geduurd voordat ik het spel weer opnieuw begonnen ben.
Al heel wat uren er weer opzitten, maar wil eigenlijk zelfs hoofdstuk 2 niet afsluiten

• NeP2013
Heb m voor 2 tientjes gekocht en net uit de sneeuw nu. Wel leuk spel alleen wat me wel stoort is hoe lang het duurt iets op te pakken. Die animaties zijn echt stroperig zeg.. net zoals een kastje openen en iets pakken. Je hebt bijna geen zin om te looten 😅

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 12:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het is ook geen high-pace spel. Geniet van de omgeving. Doe je ding.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
NeP2013 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:47:
Heb m voor 2 tientjes gekocht en net uit de sneeuw nu. Wel leuk spel alleen wat me wel stoort is hoe lang het duurt iets op te pakken. Die animaties zijn echt stroperig zeg.. net zoals een kastje openen en iets pakken. Je hebt bijna geen zin om te looten 😅
Even doorbijten en je wil nooit meer een ander spel spelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 07:44
...
Je hebt bijna geen zin om te looten 😅
Beetje flauw misschien, maar je kunt op internet ook zoeken naar plaatsen met waardevolle spullen en goud, die je dan kunt verkopen. Dan heb je genoeg geld om in de winkels alle spullen te kopen die je wilt hebben. Kan zijn dat je nog niet zover in het spel bent dat je overal toegang toe hebt, maar dat looten wordt echt wel irritant met die animaties. Duurt soms een eeuwigheid voor je in de juiste positie staat en dan slechts 15 cent en een blikje bonen scoren en intussen per ongeluk je pistool wisselen voor een roestig ding...
Bountyhunters die je doodt, hebben over het algemeen het meeste geld op zak en meestal een gouden horloge. Dan is het looten wel weer interessanter :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dit is de hele game zo en het is by design. Dit spel dwingt je om je te onthaasten. Net als Animal Crossing: New Horizons bijvoorbeeld. Probeer er aan te wennen, dan wordt het echt heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeP2013
Ik was wat skeptisch, maar kom er idd helemaal in nu, het wordt steeds beter! Was nooit zo van het “rustig aan doen”, maar echt een heerlijk relax spel zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:55

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Een heerlijk spel dit, speel hem nu ook op de PS5.
Grafisch gezien nog steeds top, en de 30FPS limiet stoort mij ook niet.

Wat mij wel stoort:
Idioot save/checkpoint systeem. Als je een save laadt begin je stiekem toch niet op dezelfde plek.
En... Je bent alle skins kwijt (behalve de legendary) die je met moeite hebt lopen stropen.
Dit verpest serieus de helft van de game voor mij. Dus het huiden stropen laat ik voorlopig voor wat het is.
Is dit een bug? Je andere spullen blijven namelijk bewaard; ook de kleine skins in je satchel.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:52
Nyarlathotep schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:51:

Wat mij wel stoort:
Idioot save/checkpoint systeem. Als je een save laadt begin je stiekem toch niet op dezelfde plek.
En... Je bent alle skins kwijt (behalve de legendary) die je met moeite hebt lopen stropen.
Dit verpest serieus de helft van de game voor mij. Dus het huiden stropen laat ik voorlopig voor wat het is.
Is dit een bug? Je andere spullen blijven namelijk bewaard; ook de kleine skins in je satchel.
Maakt het spannender. Ga je jagen en heb je wat huiden verzameld, breng ze eerst weg en ga niet dood. Sws handig manual saves te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:51:

Wat mij wel stoort:
Als ik het goed begrijp, sla jij je spel op en dan sluit je Red Dead Redemption 2 af (Je vertrouwd toch hopelijk niet op autosave) en wanneer je weer begint en in het spel komt, zijn alle huiden die achterop je paard lagen weg? Dit heb ik nog nooit gehad in mijn vele playthroughs, maar bij mij staat dan ook autosave al uit sinds dag 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stiekem hoop ik nog altijd dat Rockstar ooit het besluit maakt om dit spel een current-gen update te geven naar 60FPS :o..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Haha @G_Dragon heb je nog de puf voor een tweede run naar 100% op 60fps?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ht87 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:55:
Weet niet of ik weer voor de 100% ga maar ik zou het verhaal nog wel meerdere malen uit kunnen spelen, dit spel heeft toch iets magisch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:56:
[...]

Weet niet of ik weer voor de 100% ga maar ik zou het verhaal nog wel meerdere malen uit kunnen spelen, dit spel heeft toch iets magisch!
Verdorie nu gaat t weer kriebelen ook, ik ga m vanavond installeren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ht87 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:47:
[...]

Verdorie nu gaat t weer kriebelen ook, ik ga m vanavond installeren :9
HEB JIJ HEM VERWIJDERD? :+
Dat kan echt niet hoor! >:)

Ik zou zooo graag willen dat je alleen de Single Player kon installeren en niet zoals nu alles, want die multiplayer kan me gestolen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2024 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:49:
[...]

HEB JIJ HEM VERWIJDERD? :+
Dat kan echt niet hoor! >:)

Ik zou zooo graag willen dat je alleen de Single Player kon installeren en niet zoals nu alles, want die multiplayer kan me gestolen worden.
Haha ik schaam me bijna :p
Maar als arme series s gamer heb niet meer ruimte…
Maar idd, die multiplayer heb ik in alle jaren niet langer dan een uurtje of 3 gespeeld…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:53:
[...]

Haha ik schaam me bijna :p
Maar als arme series s gamer heb niet meer ruimte…
Maar idd, die multiplayer heb ik in alle jaren niet langer dan een uurtje of 3 gespeeld…
Haha sorry moest even dat geintje uithalen, ik snap het heel goed dat je hem voor ruimte vrij hebt gemaakt. Helemaal als je de Xbox Series S hebt, want daar zit me toch een kleine hardeschijf in pff.. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
Haha ik zei ook ‘bijna’ ;)
Ik zou eigenlijk wel graag een soort modus hebben dat je na t uitspelen terug kan naar bepaalde chapters. Ik heb niet altijd de puf om tot chapter 2/3 te spelen, maar vanaf dan wordt de wereld pas boeiender (qua wapens en strangers etc).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ht87 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:55:
Ik ben de tel kwijt, maar doe nu weer een verhaal replay. Beetje zo af en toe tussendoor een missie. Laatst 2 uur klusjes in het kamp gedaan wat gejaagd voor de stoofpot van het kamp verder alleen met kampgenoten gesproken.
Een remaster voor de ps5 (pro) betekent dat ik echt alles weer ga doen. (Story dan, geen online) Alle dieren, alle sigaretten kaarten, alle challenges, echt alles.
Denk dat ik ondertussen al wel boven de 1500 uur zal zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-06 09:20
G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:54:
Helemaal als je de Xbox Series S hebt, want daar zit me toch een kleine hardeschijf in pff.. :D
Dat is vrij makkelijk op de lossen door er een SSD kaart in te proppen aan de achterkant. Heb ik ook gedaan bij de S. Voor de X zoek ik er ook nog één (voor weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Siedo schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:20:
[...]
Voor de X zoek ik er ook nog één (voor weinig).
‘Voor weinig’: daar zeg je wat!
Ik ben een casual gamer dus 100+ euro voor een ssd is niet in verhouding tot het aantal uur dat ik game. Dus af en toe een game verwijderen is mijn oplossing. Maar rdr2 is een stevige game dus was even puzzelen, maar de download loopt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28
Vorige week de game ook weer eens geïnstalleerd. Mijn 90% completion savegame dateerde van 2019 dus daar kon ik mooi mee verder. Doel is om zoveel mogelijk missende (in eerste instantie offline) trophies te verzamelen.

Ik ga ietwat systemtatisch te werk, te beginnen met het verzamelen van alle collectibles. Met behulp van de geschreven guide van IGN zijn de eerste 26 dinosaur bones al aan de collectie toegevoegd.
De grootste uitdaging (naast de houterige Rockstar controls) is om me niet af te laten leiden door alles wat er onderweg gebeurt, al heeft het me al wel een paar nieuwe animal studies en skins opgeleverd :)
Voorlopig heb ik niets anders te spelen dus deze disc blijft lekker in de PS5 zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2024 18:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-06 09:20
Ht87 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 17:33:
[...]

‘Voor weinig’: daar zeg je wat!
Ik ben een casual gamer dus 100+ euro voor een ssd is niet in verhouding tot het aantal uur dat ik game. Dus af en toe een game verwijderen is mijn oplossing. Maar rdr2 is een stevige game dus was even puzzelen, maar de download loopt ;)
Hier idem. Maar je ziet dat de games steeds groter worden en de bijbehorende updates ook. Op een gegeven moment ontkom je er haast niet aan, zonder te puzzelen of concessies te doen. Vandaar dat ik op Marktplaats in de gaten houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:52
Mijn playstation was vorig weekend gecrashed waardoor ik met alle games, dus ook RDR, geheel overnieuw moet beginnen. Dus de derde run is vanaf nu begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
spijkerhoofd schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:57:
Mijn playstation was vorig weekend gecrashed waardoor ik met alle games, dus ook RDR, geheel overnieuw moet beginnen. Dus de derde run is vanaf nu begonnen...
Oei! Geen opslag in de cloud? Zuur hoor, maar ook wel weer leuk om fris te kunnen starten misschien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:52
Ht87 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 14:34:
[...]

Oei! Geen opslag in de cloud? Zuur hoor, maar ook wel weer leuk om fris te kunnen starten misschien!
Uhm... Ja ik zie dat nu... Gelukkig is mijn 2e run nu terug, enkel de eerste run waarin het verhaal uitgespeeld is ben ik kwijt. Nou ja je kan niet alles hebben denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het heeft me zowat de hele nacht gekost (damn you perfect Blue Jay en Cedar Waxwing :X ) maar de laatste van de hunting requests zijn op de mail. Ondanks dat alle benidigde dieren afgevinkt waren kon ik ze niet mailen, waardoor ik even dacht dat ik een bug te pakken had. Achteraf bleek dat ik geen perect Beaver had, ondanka dat die wel als afgevinkt stond. Slordig foutje in de game.
Nu wachten tot het vrouwtje van die missie weer op de lijn komt.

Ondertussen een rondje aan het maken voor alle rock carvings en dreamcatchers. Langzaam maar zeker komen we steeds dichter in de buurt van die 100% :)

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2024 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-06 14:37
Superkiwi schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:48:
Het heeft me zowat de hele nacht gekost (damn you perfect Blue Jay en Cedar Waxwing :X ) maar de laatste van de hunting requests zijn op de mail. Ondanks dat alle benidigde dieren afgevinkt waren kon ik ze niet mailen, waardoor ik even dacht dat ik een bug te pakken had. Achteraf bleek dat ik geen perect Beaver had, ondanka dat die wel als afgevinkt stond. Slordig foutje in de game.
Nu wachten tot het vrouwtje van die missie weer op de lijn komt.

Ondertussen een rondje aan het maken voor alle rock carvings en dreamcatchers. Langzaam maar zeker komen we steeds dichter in de buurt van die 100% :)
Pfoe die hunting requests vond ik het meest irritant, had wel een trinket waardoor de kans op een perfect pelt beter was. En het zoeken naar een oppossum was lastig. Maar nog steeds heerlijk gevoel afgelopen zomer toen ik dit spel uitspeelde. Denk dat RDR 1 er binnenkort weer in zal gaan to scratch that itch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Die trinklet helpt inderdaad een hoop.
Momenteel bezig met de exotic requests, die zijn gelukkig iets simpeler dan de hunting requests. Het nadeel en ook het meest vervelende is dat je vaak een flink aantal van dezelfde items moet verzamelen. Voor de zeldzame plantjes gebruik ik een guide van PowerPyx, die bewijst zich weer als erg handig.
Hierna hoop ik toch ver klaar te zijn met dierenquests, al zullen er bij de challenges ook nog wat wat voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Ik weet niet of t off-topic is, maar iemand ervaring met red dead redemption deel 1 op specifiek de switch? Zag dat die daar in de aanbieding is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ht87 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:20:
Ik weet niet of t off-topic is, maar iemand ervaring met red dead redemption deel 1 op specifiek de switch? Zag dat die daar in de aanbieding is…
Ik heb Red Dead Redemption 1 ooit gezien bij een maat van me, zag er goed uit en speelde ook erg soepel. Het is natuurlijk niet de kwaliteit die we nu gewend zijn op Xbox of PC, maar het is zeker niet slecht gedaan! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
G_Dragon schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:23:
[...]

Ik heb Red Dead Redemption 1 ooit gezien bij een maat van me, zag er goed uit en speelde ook erg soepel. Het is natuurlijk niet de kwaliteit die we nu gewend zijn op Xbox of PC, maar het is zeker niet slecht gedaan! :)
Ja op de Xbox vind ik m vrij prijzig blijven, maar zag toen dat hij ook op de switch beschikbaar is. En die is als gamecard evt weer door te verkopen. Ach, misschien moet ik ook niet te gierig zijn :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:25:
[...]

Ja op de Xbox vind ik m vrij prijzig blijven, maar zag toen dat hij ook op de switch beschikbaar is. En die is als gamecard evt weer door te verkopen. Ach, misschien moet ik ook niet te gierig zijn :9
Kan je hem nergens tweedehands vinden? Dat scheelt weer flink wat geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Is er trouwens iets van een next-gen gerucht voor RDR2 nu Rockstar RDR1 op 60fps heeft gezet? Of moeten we gewoon ons verlies nemen in de hoop dat de mensen bij Rockstar voor de PS6 het spel een next-gen update gaan geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:29:
Is er trouwens iets van een next-gen gerucht voor RDR2 nu Rockstar RDR1 op 60fps heeft gezet? Of moeten we gewoon ons verlies nemen in de hoop dat de mensen bij Rockstar voor de PS6 het spel een next-gen update gaan geven?
Zover nu bekend is niet, geen enkel bericht of wat dan maar ook hierover vanuit Rockstar.. |:(
Zou het zooooooo graag willen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:36:
[...]

Zover nu bekend is niet, geen enkel bericht of wat dan maar ook hierover vanuit Rockstar.. |:(
Zou het zooooooo graag willen :o
Dan ga ik vandaag gewoon starten met een tweede run op de PS5. De game is te goed om niet nog een keer uit te spelen voor GTAVI uitkomt.

Mooie startpost trouwens (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:38:
[...]

Dan ga ik vandaag gewoon starten met een tweede run op de PS5. De game is te goed om niet nog een keer uit te spelen voor GTAVI uitkomt.

Mooie startpost trouwens (y)
Veel plezier met je tweede run, ik wil ooit nog voor volgens mij mijn zesde gaan. Het blijft inderdaad een veel te goed en mooi spel, zelfs de huidige spellen worden nog met de grond gelijk gemaakt door Red Dead Redemption 2 .

Dank je! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Lukt t jullie wel om een evil versie van Arthur te spelen? Ik eindig altijd als good-guy omdat ik t niet over m’n hart kan krijgen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben ook altijd een good guy maar wil ooit nog een keer wel alles doen wat niet mag tijdens een playthrough >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ht87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:41:
Lukt t jullie wel om een evil versie van Arthur te spelen? Ik eindig altijd als good-guy omdat ik t niet over m’n hart kan krijgen :p
Nee. Ik heb het zo vaak geprobeerd. Maar het voelt gewoon niet aan als Arthur.

Als ik Trevor speel in GTA, dan is het simpel. Maar Arthur, nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:45:
Ik ben ook altijd een good guy maar wil ooit nog een keer wel alles doen wat niet mag tijdens een playthrough >:)
Haha, ja ik kan t wel eens doen als ik geirriteerd ben als een missie misgaat. Maar dan zonder saven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G_Dragon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:00:
[...]

Dat word een mooie nieuwe ervaring, want sinds 2018 zijn er zeker flink wat updates uitgebracht en ook sinds old-gen heeft het spel grafisch wel wat verbeteringen gehad. Helaas niet de gewenste 60fps update, maar dat maakt Red Dead Redemption 2 natuurlijk niet minder mooi. Heel veel plezier! _/-\o_

Om je vraag te beantwoorden: Ik denk dat je alleen even bij de helderheid moet kijken want daar heb je de twee opties game mode of cinematic mode die verschil kunnen maken.
Weet jij of er sinds de launch van de game belangrijke updates zijn geweest voor RDR2 die echt de moeite waard zijn? Ik probeer alle patch notes erbij te pakken, maar er moet ook gewerkt worden. Ik heb de game op de launch day gespeeld en na maart 2019 denk ik niet meer aangeraakt, dus wie weet zijn er wat quality of life improvements geweest waar ik niet van af weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 09:31:
[...]

Weet jij of er sinds de launch van de game belangrijke updates zijn geweest voor RDR2 die echt de moeite waard zijn? Ik probeer alle patch notes erbij te pakken, maar er moet ook gewerkt worden. Ik heb de game op de launch day gespeeld en na maart 2019 denk ik niet meer aangeraakt, dus wie weet zijn er wat quality of life improvements geweest waar ik niet van af weet.
RDR2 heeft redelijk wat updates gehad. even googlen ;)
Laatste update was maart dit jaar.

Helaas is er nooit een PS5 update/patch uitgebracht.

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 20-11-2024 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor de 100% completion hoef ik alleen nog de dreamcatchers en de challenges. De collectibles vond ik wel leuk om te doen maar die challenges....
Vanavond al drie keer de 17 minute dry dash van Van Horn naar Blackwater geprobeerd en elke keer dondert John op de meest onlogische manieren van zijn paard af. En dat is dan op het oog nog één van de simpelere challenges.
Ik denk dat ik de 100% lekker laat voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-06 14:37
Superkiwi schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:47:
Voor de 100% completion hoef ik alleen nog de dreamcatchers en de challenges. De collectibles vond ik wel leuk om te doen maar die challenges....
Vanavond al drie keer de 17 minute dry dash van Van Horn naar Blackwater geprobeerd en elke keer dondert John op de meest onlogische manieren van zijn paard af. En dat is dan op het oog nog één van de simpelere challenges.
Ik denk dat ik de 100% lekker laat voor wat het is.
https://m.youtube.com/watch?v=V2p1a5XASKI

Haalde het hiermee in 1 keer, hopelijk helpt het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ht87
Gisteren weer s lekker gespeeld ook. Ben tijdje terug opnieuw begonnen en zit op m’n gemak in chapter 2 rond te struinen. Geen haast met t verhaal en merk nu hoeveel losse kleine zijmissies vanuit t kamp heb gemist. Jagen met Charles, beroven van huizen met Javier, zelfs die kleine ‘missies’ zijn goed uitgewerkt en hebben diepgang. Tof, lekker op t gemak verder met m’n met moeite verkregen Missouri fox trotter (via de encounter glitch). Ik ben weer helemaal verloren in t spel :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben met de zoveelste run bezig (ergens tussen 8 en 11) nu op de PS5. (xbox, pc en stadia ook runs gedaan :D )
Vandaag ga ik mijn satchel naar de legends of the east upgraden, daarna op jacht naar alle (op dit punt mogelijke) legendary animals. Het blijft zo heerlijk om te freeroamen in chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:16
ArthurMorgan schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 08:43:
Ik ben met de zoveelste run bezig (ergens tussen 8 en 11) nu op de PS5. (xbox, pc en stadia ook runs gedaan :D )
Vandaag ga ik mijn satchel naar de legends of the east upgraden, daarna op jacht naar alle (op dit punt mogelijke) legendary animals. Het blijft zo heerlijk om te freeroamen in chapter 2.
Waarom specifiek free-roamen in chapter 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Er is qua verhaal nog vrij weinig gebeurd. Chapter 2 en 3 worden over het algemeen gezien het beste hiervoor, Ik hou zelf van chapter 2. Ik doe precies genoeg om bepaalde voordelen te hebben, maar zo weinig mogelijk van de rest van het verhaal.

Het enige echte nadeel aan deze manier van spelen is dat je enorm overpowered bent voor de missies en dergelijke zodra je weer verder gaat met het verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-06 09:26
Ik heb de game inmiddels bijna uitgespeeld. Ik zit inmiddels in Epilogue 1. Ik heb enkel de story missions gedaan. Alles er omheen interesseert mij zelf niet zo. Volgens de PS app heb ik er inmiddels toch zo’n 42 uur in zitten. Geen idee of de idle tijd dat hij op het pauze menu staat daar ook bij gerekend wordt.

Toch leuk om deze game nog opgepikt te hebben. Heb deel 1 in een grijs verleden ooit eens gespeeld maar aan deel 2 was ik nog niet toegekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 09:45
Ik heb eindelijk de game red dead 2 voor m'n ps5 gekocht via de ps store, blij dat ik kon beginnen, maar helaas alles staat in het spaans, de menu's en de ondertiteling spaans. Gelukkig spreken ze wel engels. Maar hoe verander ik de taal in het Engels of Nederlands? Ik kan geen woord Spaans.. Kan het in het menu niet vinden is daar een truc voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 14:32
De taal die je in RDR2 voorgeschoteld krijgt is dezelfde taal als op je systeem ingesteld staat. Je zult dus op de PS5 op je console de taal moeten aanpassen.

Hier een filmpje om je daarbij te helpen:
YouTube: How to Change Language in PS5 Menu + Change Language in Any Game (Wh...

Een aantal van die instellingen kun je ook laten afwijken van je console op de volgende plek:
https://www.playstation.c...-presets-on-ps5-consoles/

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
YdieresiS schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:44:
De taal die je in RDR2 voorgeschoteld krijgt is dezelfde taal als op je systeem ingesteld staat. Je zult dus op de PS5 op je console de taal moeten aanpassen.

Hier een filmpje om je daarbij te helpen:
YouTube: How to Change Language in PS5 Menu + Change Language in Any Game (Wh...

Een aantal van die instellingen kun je ook laten afwijken van je console op de volgende plek:
https://www.playstation.c...-presets-on-ps5-consoles/
De taal in de systeeminstelling van m'n ps5 staat op Nederlands ingesteld, dat laat ik liever zo voor m'n zoon. Maar die moet ik dus op Engels instellen om het spel in het Engels te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 14:32
Ik heb zelf mijn disc met RDR2 uitgeleend aan een neefje, dus kan het niet voor je terugkijken. Maar als hij op NL staat, zou ik geen Spaanse instellingen verwachten. Heb je de instellingen bij mijn tweede linkje ook bekeken?

Ik lees verder nog wel her en der dat de ondertitels uit en aan zetten kan helpen (maar aangezien jij niet alleen de ondertitels, maar ook alle menu's hebt, verwacht ik hier niet veel van). Je kan de taal ook even proberen te veranderen van je console naar Engels, de console herstarten, kijken of dat helpt en dan terugzetten naar NL en kijken of het nu ook goed blijft.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
YdieresiS schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:09:
Ik heb zelf mijn disc met RDR2 uitgeleend aan een neefje, dus kan het niet voor je terugkijken. Maar als hij op NL staat, zou ik geen Spaanse instellingen verwachten. Heb je de instellingen bij mijn tweede linkje ook bekeken?

Ik lees verder nog wel her en der dat de ondertitels uit en aan zetten kan helpen (maar aangezien jij niet alleen de ondertitels, maar ook alle menu's hebt, verwacht ik hier niet veel van). Je kan de taal ook even proberen te veranderen van je console naar Engels, de console herstarten, kijken of dat helpt en dan terugzetten naar NL en kijken of het nu ook goed blijft.
Ik heb alles geprobeerd, uit de linkjes m'n ps5 staat ingesteld op Engels als systeemtaal, console van het stroom gehaald. Ondertitels aan en uit gezet maar alles blijft maar in het Spaans. Menu's en ondertiteling alles Spaans geen idee dit heb ik nog bij geen enkele andere game gehad.

Bedankt voor je hulp, ga proberen of ik een refund kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maatje van mij heeft een Series X gekocht na 15 jaar niet gegamed te hebben. Daarom heb ik hem RDR2 aangeraden en ben ik ook opnieuw begonnen.

Ik wilde eigenlijk op de 60fps patch wachten maar vraag mij af of die ooit gaat komen.

Moet zeggen dat het er na al die jaren nog steeds fantastisch uitziet, mijn eerste playtrough was op de Ps4Pro maar ik heb toch het idee dat hij er beter uitziet op de XSX, of ik was het alweer vergeten 🙃

Los van dat alles vind ik het echt weer fantastisch zeg, dit is voor mij persoonlijk de beste game ooit gemaakt, het oog voor detail blijft geweldig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Goed aangeraden ;)
Veel plezier ook met je eigen playthrough!
Donstil schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:06:
(...) dit is voor mij persoonlijk de beste game ooit gemaakt, het oog voor detail blijft geweldig.
Ik zou het 100% met je eens zijn, mits de controls niet zo houterig waren (dat is wel een typisch Rockstar dingetje; GTA heeft dat ook) en de gameplay soms niet te wensen over liet (bv wapens die van je schouder/rug verdwijnen of het exáct moeten positioneren om een laatje te openen). The Witcher III hetzelfde verhaal: één van de beste games die ik ooit gespeeld heb, maar die controls :X
Als je ná deze games Horizon Zero Dawn speelt merk je pas hoe matig de controls bij de twee eerstgenoemde games zijn. Zo zonde. Je vraagt je af waarom dat allemaal niet wat soepeler kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2025 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:27:
Goed aangeraden ;)
Veel plezier ook met je eigen playthrough!

[...]

Ik zou het 100% met je eens zijn, mits de controls niet zo houterig waren (dat is wel een typisch Rockstar dingetje; GTA heeft dat ook) en de gameplay soms niet te wensen over liet (bv wapens die van je schouder/rug verdwijnen of het exáct moeten positioneren om een laatje te openen). The Witcher III hetzelfde verhaal: één van de beste games die ik ooit gespeeld heb, maar die controls :X
Als je ná deze games Horizon Zero Dawn speelt merk je pas hoe matig de controls bij de twee eerstgenoemde games zijn. Zo zonde. Je vraagt je af waarom dat allemaal niet wat soepeler kan.
Ik heb mij er tijdens mijn eerste playtrough niet aan gestoord maar deed dat nu wel iets meer ja. Het langzame enz past er prima bij maar dat je de ene keer wat met X oppakt en de andere keer met Y is onhandig.

Ik vind het zo mooi wanneer je bij je paard met je pistool in de hand op Y drukt hij eerst het pistool in de holster doet, dan een stapje naar het paard zet en er vervolgens pas opstapt. Dat soort details maken het echt voor mij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:02
Afgelopen weekend tijden de downtime van PlayStation online weer geïnstalleerd. Nu dan ook eindelijk uitgespeeld, na al die jaren. Wat een fantastische game is het ook.

Wat hebben jullie gedaan na het uitspelen? Opnieuw begonnen of doorgegaan na de credits?

spoiler:
De epiloog was vermakelijk en tijdens de credits zie je nog iets van de Pinkertons die in het kamp van Micah onderzoek doen en uiteindelijk bij de ranch van Marston aankomen. Merk je hier nog iets van als je door blijft gaan of is het verhaaltechnisch wel klaar?

[ Voor 28% gewijzigd door sjufke op 12-02-2025 20:35 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vgl9kS5sucV-2J35ZBmVSQCqB2E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SR2C1PKN4AMbb8kiIGxmZFee.png?f=user_large

Pagina: 1 2 3 Laatste