Vorige week de game ook weer eens geïnstalleerd. Mijn 90% completion savegame dateerde van 2019 dus daar kon ik mooi mee verder. Doel is om zoveel mogelijk missende (in eerste instantie offline) trophies te verzamelen.
Ik ga ietwat systemtatisch te werk, te beginnen met het verzamelen van alle collectibles. Met behulp van de geschreven guide van IGN zijn de eerste 26 dinosaur bones al aan de collectie toegevoegd.
De grootste uitdaging (naast de houterige Rockstar controls) is om me niet af te laten leiden door alles wat er onderweg gebeurt, al heeft het me al wel een paar nieuwe animal studies en skins opgeleverd
Voorlopig heb ik niets anders te spelen dus deze disc blijft lekker in de PS5 zitten.
Ik ga ietwat systemtatisch te werk, te beginnen met het verzamelen van alle collectibles. Met behulp van de geschreven guide van IGN zijn de eerste 26 dinosaur bones al aan de collectie toegevoegd.
De grootste uitdaging (naast de houterige Rockstar controls) is om me niet af te laten leiden door alles wat er onderweg gebeurt, al heeft het me al wel een paar nieuwe animal studies en skins opgeleverd
Voorlopig heb ik niets anders te spelen dus deze disc blijft lekker in de PS5 zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2024 18:48 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:strip_exif()/f/image/SR2C1PKN4AMbb8kiIGxmZFee.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ErR27v4tlLzqsCeVb2WmzFT9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VJbmB5hDMrBFY2dCDm898y3C.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b076UZ70D6WTSTp2L2odoemL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/76E1gkUmq0cDYq5VFwt1XktS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZceOF7V0B3gYx5NMziQimTfI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y902dtEUoawgTw0nzzgi87Nn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ODzRsfUsy2Kyfh0AoWbcnvjI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/GocXi8Q8lM0KZYtwhHwFw3Aw.jpg?f=fotoalbum_tile)