Eindelijk na al die jaren dat ik Red Dead Redemption 2 speel, waarvan ik al 6 keer het verhaal heb uitgespeeld. Hebben mijn vrouw en ik nu ook voor de eerste keer de 100% bereikt
Want dit hebben we toch echt wel samen gedaan, het begon allemaal onschuldig met oh mag ik een keer proberen want het ziet er leuk en intressant uit. De controls waren nog heel erg wennen voor haar maar daar is nu niks meer van te merken. Zo begon zij met het temmen van paarden en het jagen op dieren, stranger missies en nog veel meer. Langzaam groeide mijn vrouw in de wereld van Red Dead Redemption en aan de eindstreep is zij de gene die alle collectibles heeft opgezocht en verzameld. Wat haar dan nog niet lukte deedt ik en zo hebben we hem samen helemaal 100% gespeeld.
Red Dead Redemption 2 blijft toch nog steeds tot op de dag het mooiste en meest gedetailleerde spel dat ooit gemaakt is in de gamewereld. Mijn hoop dat dit de basis zou veranderen is helaas nooit uitgekomen, maar ik blijf Rockstar heel dankbaar voor het maken van z'n wereld!
/f/image/gTGqhLGyhhtym31T3khvbyJ1.png?f=fotoalbum_large)
"Guess we’re just about done, my friend. It’s been quite a journey "