TP-Link Deco X50-5G, wie is er bekend mee?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lones
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
Mijn vraag
...wie is er bekent met de TP-Link Deco X50-5G? ik wil deze misschien gaan aanschaffen of is er een andere optie?
ik wil deze in de woning gaan gebruiken om internet binnen te gaan halen en aan te sluiten op de TP-Link Deco M4.
mits de dekkingsgraad van het 4G/5G netwerk goed is natuurlijk.
bvd. dirk

...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Je wilt 4/5G internet gebruiken als je internetlijn of wat is nu precies het doel?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/faq#quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat probeer je precies te bereiken?
- Welke provider(s) heb je?
- Welke apparatuur gebruik je?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• Lones
ja,dat klopt. kpn en odido hebben onbeperkt internet simonly abonnement op 5G netwerk voor 35euro per maand. voor de tv gebruik ik een google chromecast met de app NLZIET voor 9 euro. aanschaffen duosim en ik ben klaar voor 50 euro voor telefoon,internet en tv.
momenteel heb ik ziggo en vodafone maar vind de kosten veel te hoog voor het geen wat ik gebruik.
de tp-link m4 heb ik 3 stuks in huis en werkt perfect. die wil ik behouden.

[ Voor 25% gewijzigd door Lones op 28-12-2023 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:26
Mag die sim in een router?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09:37
Volgens mij bestaan "unlimited" abonnementen niet.
Let even op een regeltje in de voorwaarden, of volledig thuisgebruik wel is toegestaan.

Daarnaast zit er op unlimited abonnementen (die dus eigenlijk voor je mobiele telefoon bedoelt is) vaak een data-cap, en moet je daarna een SMS'je o.i.d. sturen om weer verder te kunnen.

Thuis gebruik je best wat data, helemaal als je even Netflix gaat starten.

Veel providers bieden wel een tijdelijke oplossing, bij bijv. langdurig onderhoud of als overstappen lang duurt.

Ik zou de vraag eens bij de providers neerleggen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:16
Lones schreef op donderdag 28 december 2023 @ 11:14:
momenteel heb ik ziggo en vodafone maar vind de kosten veel te hoog voor het geen wat ik gebruik.
Ziggo is op die locatie het enige wat beschikbaar is qua vast internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lones
heb vanavond videogesprek met een werknemer van kpn om het een en ander duidelijk te krijgen voor mijzelf.
ik heb al wat kleine lettertjes gelezen over de unlimited data bundel en daar staat dat je 10GB per dag hebt en daarover kun je via sms meer krijgen. ik ben maar alleen dus extreem veel data gebruik zal ik niet hebben.
word vervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lones
beetje laat maar dit gaat hem niet worden. je kunt maar 1 simkaart gebruiken en niet allebei te gelijk.
Pagina: 1