~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Vraag
Alle reacties
@Eagle Creek getest betekent niet per se dat ze in een review terecht zijn gekomen natuurlijk. De testresultaten staan nu bij het tabje kenmerken, onder de specs vanuit de fabrikant.
Wellicht is een losse tab voor testresultaten logischer, waar je dan ook heen zou kunnen klikken met dat getest-logo.
Wellicht is een losse tab voor testresultaten logischer, waar je dan ook heen zou kunnen klikken met dat getest-logo.
[ Voor 6% gewijzigd door Migrator op 21-12-2023 09:36 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Jij zegt "natuurlijk", ik zeg "geen idee waar wel te vinden indien niet onder review".Migrator schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:36:
@Eagle Creek getest betekent niet per se dat ze in een review terecht zijn gekomen natuurlijk. De testresultaten staan nu bij het tabje kenmerken, onder de specs vanuit de fabrikant.
Ik heb inderdaad n.a.v. jouw aanwijzing onderaan in de de specs een testrapport gezien maar ik zou zeker opteren voor een doorklik of een duidelijkere vermelding.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Zie Getest logo maar geen test aanwezig
Daar worden jouw vragen ook beantwoord, dus laten we daar verder gaan.
Dit topic is gesloten.
![]()