Waar de test uit de pricewatch te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Vraag

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:56

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Bij het zoeken naar, bijvoorbeeld, een bepaald merk telefoons komen de telefoons naar voren in de pricewatch.

https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=redmagic

Nu staat er bij een aantal toestellen "Getest" met daarachter een logo van Tweakers. Dit is echter onklikbaar en ook bij het aanklikken van het toestel is de review-knop grijs.

Wat moet de vermelding getest opleveren of mij vertellen als ik niet weet waar ik de resultaten van de test kan inzien?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@Eagle Creek getest betekent niet per se dat ze in een review terecht zijn gekomen natuurlijk. De testresultaten staan nu bij het tabje kenmerken, onder de specs vanuit de fabrikant.

Wellicht is een losse tab voor testresultaten logischer, waar je dan ook heen zou kunnen klikken met dat getest-logo.

[ Voor 6% gewijzigd door Migrator op 21-12-2023 09:36 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:56

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Migrator schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:36:
@Eagle Creek getest betekent niet per se dat ze in een review terecht zijn gekomen natuurlijk. De testresultaten staan nu bij het tabje kenmerken, onder de specs vanuit de fabrikant.

Wellicht is een losse tab voor testresultaten logischer, waar je dan ook heen zou kunnen klikken met dat getest-logo.
Jij zegt "natuurlijk", ik zeg "geen idee waar wel te vinden indien niet onder review".

Ik heb inderdaad n.a.v. jouw aanwijzing onderaan in de de specs een testrapport gezien maar ik zou zeker opteren voor een doorklik of een duidelijkere vermelding.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13

jelle.

Product Owner
Zie Getest logo maar geen test aanwezig :) Daar worden jouw vragen ook beantwoord, dus laten we daar verder gaan.

Dit topic is gesloten.